跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 797


1#
發表於 11-4-15 10:48 |只看該作者
如題。


別墅

積分: 797


7#
發表於 11-4-20 17:51 |只看該作者
回覆 onon2000 的帖子

唔該晒


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


6#
發表於 11-4-15 19:40 |只看該作者
仲有一間係石圍角

中華基督教會香港區會福幼第二幼兒中心暨育嬰園
新界荃灣石圍角村石蓮樓地下5至16、18及20號
24980926


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


5#
發表於 11-4-15 19:38 |只看該作者
nsyrenne 發表於 11-4-15 13:53
回覆 mianyang_99 的帖子

已打電話問過,如果宜家排隊, 要等40幾個, 佢話排得黎都已經2歲,到時又唔會收:sig ...

排咗先,如果係細仔,唔記得係9月定十月先夠兩歲佢都會收你讀到下年度,佢有暫託位,你問下可唔可暫託先,一次畀足一個月當留位,我囡囡之前都係仁濟D老師好好的,又定期攪活動。不過就要預病咗唔收同發燒要退燒後兩日先可以返。

點評

nsyrenne  我係想搵2歲以下既育嬰園唔係幼兒園呀. 佢地話超過2歲係唔收架. 但如果宜家排, 要等40幾個, 到時阿仔2歲都唔會收架.  發表於 11-4-20 17:51


珍珠宮

積分: 32869


4#
發表於 11-4-15 14:41 |只看該作者
nsyrenne 發表於 11-4-15 13:53
回覆 mianyang_99 的帖子

已打電話問過,如果宜家排隊, 要等40幾個, 佢話排得黎都已經2歲,到時又唔會收:sig ...

排左先lor~~


別墅

積分: 797


3#
發表於 11-4-15 13:53 |只看該作者
回覆 mianyang_99 的帖子

已打電話問過,如果宜家排隊, 要等40幾個, 佢話排得黎都已經2歲,到時又唔會收


珍珠宮

積分: 32869


2#
發表於 11-4-15 12:38 |只看該作者
nsyrenne 發表於 11-4-15 10:48
如題。

仁濟~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo