興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1116


1#
發表於 11-4-19 17:53 |只看該作者
我隻狗狗已11歲,要開始唸吓如果佢過身之後点處理,你哋會点做呀?


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 11-5-21 22:09 |只看該作者
外星仔仔 發表於 11-5-21 20:05
你係獨立定係集體化呀?

獨立火化的,
親自按製~
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


大宅

積分: 4491


29#
發表於 11-5-21 20:05 |只看該作者
sharonhwyc 發表於 11-5-11 19:15
我都係用忘不了,
果時貓貓8個月大,
獨立火化$950,

你係獨立定係集體化呀?


禁止訪問

積分: 126


28#
發表於 11-5-16 20:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-5-11 19:15 |只看該作者
本帖最後由 sharonhwyc 於 11-5-11 19:16 編輯
外星仔仔 發表於 11-5-11 01:35
年頭我隻狗走左,用"忘不了寵物善終服務"
我選擇在集體火化,6xx左右
1個月內寄左隻CD比我,係火化的片段


我都係用忘不了,
果時貓貓8個月大,
獨立火化$950,
佢係過左頭7先火化,
果度有d偏僻~
火化場要行去第2度,
係工業大夏頂樓~

ps...唔係大頭照呢隻呀!

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


大宅

積分: 2027


26#
發表於 11-5-11 13:10 |只看該作者
本帖最後由 cobaba 於 11-5-11 13:11 編輯

回覆 jols 的帖子

我都有隻松鼠9歲半
還好佢都算健康...

只係久唔久就會肚柯同嘔唔停 (大約一日, 就自己會停)
睇左幾個醫生都話冇事, 係正常...
都唔知咩原因會咁...

希望我同你0個隻都可以長命d啦
可以陪多佢地幾年



大宅

積分: 4491


25#
發表於 11-5-11 01:35 |只看該作者
年頭我隻狗走左,用"忘不了寵物善終服務"
我選擇在集體火化,6xx左右
1個月內寄左隻CD比我,係火化的片段
証明佢有做野咁的


子爵府

積分: 13341


24#
發表於 11-5-4 00:33 |只看該作者
我隻貓剛剛琴日都係寵x天國,埋單$1400 +紀念頸鏈$600.
因為佢走時,我不港,所以一見返佢已經勁喊~
到抱佢行去火化時,真係好心傷!
到入爐按制時一刻,當職員叫我按制,我立即say no,
跟住腩住老公勁喊唔敢睇!
最後阿仔同我阿姨幫我按!

其實我冇諗過我會唔敢按制,可能佢係我親手接生,
所以唔想親手將佢消失世上!

心情到今日仲未平伏,
連阿仔剛剛做緊功課都喊住掛住家姐!

我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!


大宅

積分: 1645


23#
發表於 11-4-29 13:16 |只看該作者
本帖最後由 york_carmen 於 11-4-29 13:17 編輯

回覆 jols 的帖子

係呀, 每一次d狗狗走, 我都好傷心喊得好勁, 我仲要經歷四次添, 真係好辛苦, 所以我同我阿媽都話以後養狗都係養一隻就夠

我今日入院割手腕粒瘤, book咗順便抽埋血驗呀, 我諗個幾禮拜有result


大宅

積分: 1116


22#
發表於 11-4-28 18:07 |只看該作者
回覆 york_carmen 的帖子

我暫時都未唸會点做,希望狗狗長命啲,可以生活多幾年. 幾年前佢因為結石,疴唔到尿要做手術,去探佢時佢隻手仔插咗喉,見到我同C6即刻喺個籠到撲來撲去,隻手係gum標血,我同c6都心痛到爆. 問姑娘可唔可以抱佢出黎一陣,佢啲血先停. 因為佢要留院一晚,要抱翻佢入籠,佢好可憐gum,我地都好唔捨得. 到有一曰佢要走,我實喊死.
你做咗啲test未呀? 幾時有result?


大宅

積分: 1645


21#
發表於 11-4-28 09:28 |只看該作者
回覆 jols 的帖子

而家四隻狗狗嘅骨灰全部擺响我阿媽屋企, 原本阿朱嘅骨灰係擺响我屋企, 因為我結婚之後佢係跟我住(即係佢臨走嗰三年), 但經過我兩次小產之後, 我阿媽就話驚係阿朱小器而令到我小產(因為佢本身嘅性格都幾小器), 所以最近就將阿朱搬去我阿媽度同佢地三隻一家團聚

撒落海我諗得嘅, 不過我會唔捨得, 好似要佢以後都孤零零一個見唔到我地咁; 如果你唔想擺喺屋企, 寵之天國有寵物靈堂, 可以擺喺靈堂度, 得閒去探佢, 但就要花d錢租靈堂位囉


大宅

積分: 1116


20#
發表於 11-4-28 00:28 |只看該作者
回覆 york_carmen 的帖子

york_carmen, 係呀,幅大頭相就係我隻"百厭星", 佢唔係純種,係松鼠溝芝娃娃,有晒兩種特性. 包括松鼠嘅諸事八卦+芝娃娃嘅小器. 我諗住佢過幾年走之後就唔再養小動物,因唔想再傷心多一次.
你啲狗狗火化後啲骨灰点處理嫁? 可唔可以撤落大海呢?


子爵府

積分: 10431

醒目開學勳章


19#
發表於 11-4-27 16:24 |只看該作者
回覆 cl8270 的帖子

多謝你的提醒,我一早都聽聞過,但我仍然覺得係自己點睇,我覺得ok所以一直都放在家,不過位置就一定不可以放在高過人的身高之處。


大宅

積分: 1075


18#
發表於 11-4-27 13:41 |只看該作者
回覆 2BMa 的帖子

聽人講,狗狗骨灰唔好放屋企呀,

點評

ginnyhkc  我放左幾年,都無野  發表於 11-4-28 11:08
:fighting1:


男爵府

積分: 6693

熱血勳章


17#
發表於 11-4-27 13:36 |只看該作者
Sorry 呀!我搞亂左~應該係千六左右,係狗~
而二千幾個個係貓貓,有加一項特別服務,係響最終x你度做~
我個人黎講,呢兩間既價錢比其他既都貴,不過地點就方便~總括黎講,佢地既態度都相當好,我剩低既女女應該都會二選一~希望唔好咁快啦!我真係驚我啃唔落呢d討厭既事實!


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-4-27 11:56 |只看該作者
我前年隻貓貓過身,都係用屯門伴著他,我覺得服務都唔錯,同埋打理貓咪身體(清潔)做得幾好,梳好晒毛,剪晒手甲,又有香味(我覺得似消化餅味),總括黎講服務都好滿意。


大宅

積分: 1645


15#
發表於 11-4-27 10:02 |只看該作者
lemon.yman 發表於 11-4-26 23:17
寵x天國,我岩岩先用過~價錢比其他既貴好多!我仔仔埋單2千幾,骨灰拎番屋企~而且火化前我同仔仔道別個陣, ...

咁我又冇被佢地hard sell過個DNA頸鏈喎, 每次都係佢嘅職員嚟接走遺體時會順便問一問我地會唔會做DNA頸鏈, 我地話唔駛, 跟住佢冇再繼續Sell

你嗰隻係咪大狗? 我第一次用佢地係2008年, 嗰次九百幾, 一千蚊都唔駛, 之後兩次都係一千多d, 未試過要二千幾蚊咁貴; 反而坪輋嗰間, 我地用嗰時係2004年, 咁多年前佢已經要成千幾蚊, 所以相對嚟講, 我地覺得寵之天國一d都唔貴

寵之天國嚟接走我d狗狗之後, 我地再打去約火化時間, 佢地會喺你地約嘅時間之前喺雪櫃攞定出嚟解凍, 等我地再見番狗狗時個身冇咁硬, 我覺得幾好; 坪輋嗰間係好似一間鐵皮屋咁, 對出有一個火爐, 我地去到坐低等咗陣, 跟住睇住佢地嘅職員喺一個雪櫃仔入面攞mimi出嚟, mimi係完全冇梳洗過, 全身又硬晒冰晒, 跟住就咁隊入個爐度燒; 相對嚟講, 我覺得寵之天國prof好多


男爵府

積分: 6693

熱血勳章


14#
發表於 11-4-26 23:17 |只看該作者
寵x天國,我岩岩先用過~價錢比其他既貴好多!我仔仔埋單2千幾,骨灰拎番屋企~而且火化前我同仔仔道別個陣,佢個下巴同面仲係濕既!仲話已經同仔仔梳洗過~但我見住佢帶仔仔入左間房,唔使五分鍾就推左仔仔出黎~
唉~咁都算!係等火化期間,又不停係咁sell個個DNA項鏈~而且我打去問價個陣,佢地態度唔太好!當正我運吉咁~但最後c6話睇左廣告,應該信得過,所以揀左佢!
不過,個老板就超級有禮貌!值得一贊既!


大宅

積分: 1645


13#
發表於 11-4-26 21:21 |只看該作者
本帖最後由 york_carmen 於 11-4-26 21:24 編輯

回覆 jols 的帖子

jols, 我之前見到你頭像張相, 都想問你係咪有養松鼠狗, 我之前有四隻松鼠狗, 一家四口, 但近幾年都陸陸續續離開了, mimi係狗媽媽, 喺2004年最先離開, 12歲; 跟住係囡囡cookie, 喺2008年, 14歲時離開; 跟住就到囝囝阿朱, 舊年2010年離開, 16歲; 最後係爸爸東東, 今年2月離開, 17歲

除咗mimi之外, 其餘三隻離開時都係用"寵之天國", 極力recommend呢一間寵物善終公司, 真係好好, 佢地嚟收走寵物遺體之後返到去會為佢地消毒清潔, 仲會梳毛, 我三次去火化時, 見到我嘅狗狗都好乾淨, 仲有少少香味添, d毛又好柔順, 同埋佢地都好prof, 價錢又唔算貴, cookie嗰次埋單係一千蚊都唔駛, 最近一次加咗價都係around千一二左右...我唔記得mimi走嗰時用嗰間叫咩名, 但唔係好掂, 佢地火化嘅地點係喺坪輋一間鐵皮屋, 好唔prof, 價錢又唔係特別平....所以之後幾次都冇再搵佢地


大宅

積分: 3590


12#
發表於 11-4-20 15:17 |只看該作者
唔好意思,打錯字

千萬不要去超級黑店再見寵火化公司
以下照片可能會令人情緒不安, 請有心理準備...謝謝!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/kenxyellowbus/article?mid=647

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo