單親天地

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


男爵府

積分: 6739


1#
發表於 11-4-30 13:38 |只看該作者
由星期二開始發燒, 即刻食藥,
到半夜發高燒, 走去醫院, 聽過心口同背脊, 話佢無事, 開左一堆藥,
食到依家, 每日都係日頭無事但半夜燒,
咳就係依然日頭一兩聲, 夜晚多d, 但個人都幾精神,
咁使唔使再睇多次醫生?
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 2638

畀面勳章


178#
發表於 11-5-3 21:33 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-3 21:25
喂....搵你呀, check pm呀

啱啱覆咗你喇!我部腦...太慢喇!


大宅

積分: 2638

畀面勳章


177#
發表於 11-5-3 21:31 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-3 21:22
今日我都有早少少去接返佢走, 你知嗎, 又公文又學校功課,
佢係屋企要做成年既,
去到老師度好快就做晒啦.

d細路就係咁,只蝦亞媽...


男爵府

積分: 6739


176#
發表於 11-5-3 21:25 |只看該作者
bbbs 發表於 11-5-3 21:13
中眼訓,巧慘呀! 比佢休息兩日,唔好補習住啦!

喂....搵你呀, check pm呀

暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


175#
發表於 11-5-3 21:22 |只看該作者
bbbs 發表於 11-5-3 21:13
中眼訓,巧慘呀! 比佢休息兩日,唔好補習住啦!

今日我都有早少少去接返佢走, 你知嗎, 又公文又學校功課,
佢係屋企要做成年既,
去到老師度好快就做晒啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


174#
發表於 11-5-3 21:20 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-3 21:11
回覆 維豬豬 的帖子

好彩妳5係我呀媽

咁我都好好彩既.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 2638

畀面勳章


173#
發表於 11-5-3 21:13 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-3 19:43
維維今日返左學啦, 尋晚都無燒啦, 今朝見佢訓醒後都無咳無燒, 係個樣累d囉,
唔知係因為食左藥定係尋晚十 ...

中眼訓,巧慘呀! 比佢休息兩日,唔好補習住啦!


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


172#
發表於 11-5-3 21:11 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

好彩妳5係我呀媽
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


171#
發表於 11-5-3 21:07 |只看該作者
反正都要做功課, 如果聽日都係咁無精神就唔去啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


170#
發表於 11-5-3 21:04 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

媽咪......你玩野咩, 病左甘多日, 一無燒就又要去補習?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 3317


169#
發表於 11-5-3 20:56 |只看該作者
好野, 維維冇燒啦
一天光哂
比佢休息下啦
唔好去補習住啦


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


168#
發表於 11-5-3 20:38 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

我係坦白5扮野姐
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


167#
發表於 11-5-3 19:43 |只看該作者
bbbs 發表於 11-5-3 13:38
維維今日點呀

維維今日返左學啦, 尋晚都無燒啦, 今朝見佢訓醒後都無咳無燒, 係個樣累d囉,
唔知係因為食左藥定係尋晚十點仲聽到佢係間房度唱歌既原因呢.
所以都係俾佢返學囉, 但下午補習既時候老師話佢讀讀下英文係度"中"眼訓,
咁咪俾佢入房訓左10分鐘, 叫醒佢之後佢都係好似好眼訓咁,
我諗係因為d藥, 不過返到屋企咪又係好精神, 可能d藥過左啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


166#
發表於 11-5-3 19:38 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 23:31
回覆 小雄維尼 的帖子

可能係我蠢呢

做人有時唔使咁坦白既.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 2638

畀面勳章


165#
發表於 11-5-3 13:38 |只看該作者
維維今日點呀


大宅

積分: 2638

畀面勳章


164#
發表於 11-5-3 13:29 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-2 21:37
乜你個肥仔都有唔鍾意食既野咩? 真係估佢唔到喎.

佢唔揀食,基本上咩都食,唯獨係白粥...


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


163#
發表於 11-5-2 23:32 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

甘你好心拿拿聲整比維維飲啦, 聽你話佢係甘咳, 真係肉赤
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


162#
發表於 11-5-2 23:31 |只看該作者
回覆 小雄維尼 的帖子

可能係我蠢呢
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


161#
發表於 11-5-2 23:29 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 23:23
回覆 維豬豬 的帖子

得掛, 不過我無燉盅, 同埋........點向個盅度拎返個橙出黎, 呢個先係問題 ...

我有夾, 難我唔到.

點評

catfitfit  呵呵呵....變走左個橙...變左燉雞蛋......  發表於 11-5-2 23:35
catfitfit  拎返出嚟嗰個, 好有可能已經唔再係一個橙.......  發表於 11-5-2 23:33
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


160#
發表於 11-5-2 23:23 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

得掛, 不過我無燉盅, 同埋........點向個盅度拎返個橙出黎, 呢個先係問題

點評

catfitfit  嘻嘻嘻.....貢要去睇"魔法雷台"....囉  發表於 11-5-2 23:27
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo