自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5752


1#
發表於 11-5-2 20:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-5-2 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12055

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-5-2 22:10 |只看該作者
我都用緊,ok 喎,上網好穩定


男爵府

積分: 5696

好媽媽勳章 睛靈勳章


5#
發表於 11-5-2 22:02 |只看該作者
我用123同IPHONE4,我覺得上網都幾快...開BK,FACEBOOK都好好...
之前唔知係用IPHONE 3G 上網慢定3 慢...開個FACEBOOK都LOAD好耐


洋房

積分: 104


4#
發表於 11-5-2 21:10 |只看該作者
smarktone最好,, price ok


禁止訪問

積分: 5752


3#
發表於 11-5-2 21:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169761


2#
發表於 11-5-2 21:04 |只看該作者
本帖最後由 SandyKL 於 11-5-2 21:07 編輯

我部係智能手機,但唔係"唉瘋",台就係呢個,我覺得速度冇問題,
幾滿意。與用同一個牌子型號智能機嘅2個同事比較,佢地一個係
掃馬通,一個用PXXW,大家上同一個網,掃馬通快我呢個DRM
台少少,而PXXW最慢。

DRM斷線問題唔嚴重,幾順暢,不過由12月用到如今,都有試過
斷線1、2次啦,我覺得可以接受。



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo