親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   19


大宅

積分: 4370


1#
發表於 11-5-3 23:04 |只看該作者
剛過左的假期, 一天去了大嶼山水口村掘蜆, 另一天去了西貢橋咀, 想同大家分享一下:

大嶼山水口村:
在東涌MTR轉11號巴士在水口下車(假日單程$19.20), 經過籃球場下面有一個很大的泥灘, 而家係果度掘d蜆唔係好大隻, 約一元硬幣的SIZE, 但係果度掘d蜆, 浸左一晚便可以食, 沒有沙, 果度d人說6-7月d蜆有半隻手掌大, 佢地說而家仲未係時候, 另外, 果度是泥灘, 掘完自己都會成腳泥, 如要沖洗, 旁邊有士多仔但要收錢, 好似你沖身$10, 洗水$5, 因為我帶左水鞋同水沖洗, 沒有幫親士多

西貢橋咀:
在西貢碼頭乘街渡去橋咀(假日來回是$30), 果d蜆好大隻, 大過$5硬幣, 但佢是石灘, 要拎開d石下面才可掘, 但這裡收穫豐富, 船家說果d煲熟d蜆要拆肉後方可炒, 因為內有很多沙, 我都係這樣處理, 果度有洗水間, 但可灘多石, 小朋友較容易整親

P.S. 最重要出發前CHECK天文台退潮時間, 聽說還要是初一十五或前後兩三天最多

點評

AnnieAnson  謝謝分享...^^  發表於 11-9-5 16:18
connie117  thanks ar!!  發表於 11-8-23 17:35
Allyly  thanks, 我都好想帶個仔去西貢掘蜆!  發表於 11-5-21 12:16
karkar39  多謝分享...  發表於 11-5-8 02:43
lamlam1609  多謝分享... 我都好想去水口村掘蜆  發表於 11-5-4 00:02


複式洋房

積分: 245


87#
發表於 11-9-22 14:06 |只看該作者


翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


86#
發表於 11-9-21 16:51 |只看該作者
FYI:

http://news.hkheadline.com/dailynews/headline_news_detail_columnist.asp?id=162147&section_name=wtt&kw=233


....但自從水口灘經傳媒報道為挖蜆勝地後,假日灘頭就似旺角。

剛過去的周日黃昏時分,我在水口村會友,路邊連綿三個巴士站都站滿人,人人手執一桶蜆一個剷。

如果在這裏我也如高登討論區,大叫滅族了?!救下蜆仔BB啦!相信我只會似個吹水麻瓜。我只好把鳳?士多老闆陳先生一番話,在這裏轉貼。

「你是記者嗎?我不想再接受訪問了!」我落腳鳳凰山,散熱喝汽水,陳先生熱情的坐下來閒談,苦笑說:「我現在都不想太多傳媒寫了!太多人來挖會破壞生態。」若我把挖蜆破壞生態過程,畫公仔畫出腸,情況就是大量遊客把蜆BB及蜆仔嗲哋及媽咪一家掘走,蜆和沙八失去安居之所,也無子孫繼後香火,灘床及連接生長的蕨類,水邊植物及小生物,長期被亂挖及踩踏,植被受破壞,沙灘及堤岸逐漸水土流失,若讀者聯想高登討論區的話題,挖蜆和拍拖又何干?那關係正是,看似一個拍拖的好節目,實則隱藏著生態危機。

夕陽無限好,我朝遊客相反方向往水口海灘走去,水牛與黃牛在斜陽掩映下踱步,淺灘平坦軟如綿,浪花一浪接一浪僅打濕腳踝,群山秀麗……但願市民熱潮一輪,水口挖蜆回歸平淡,但願蜆家族沙場血拼已過,可以重拾安居。

一心環保小貼士:

小欄1︰放生BB蜆:若必要挖蜆,奉勸謹守放生BB蜆,一家一人挖幾隻,炒埋都有一碟,不作無謂倒掉,蜆家族落鍋死才壯烈!

小欄2︰愛海灘植被:海灘的植被,其實是指位於海岸沙灘上,水位與潮線相接,灘內為灌叢或海岸林的植物族群。

朱一心

點評

PWIP  Good SHaring  發表於 11-9-26 11:23
kikiboy  今日睇報紙我都睇到呢篇文章.  發表於 11-9-21 17:22


大宅

積分: 2165


85#
發表於 11-9-20 15:31 |只看該作者
thanks for share, 搵日去試下!


水晶宮

積分: 71291


84#
發表於 11-9-19 18:01 |只看該作者

引用:屯門都有得掘,o係龍鼓灘,果度果夕陽仲好

原帖由 ginawong512 於 11-09-05 發表
屯門都有得掘,o係龍鼓灘,果度果夕陽仲好靚架~~~
你好,請問由市區點入龍鼓灘?如果十月頭去仲有冇得掘?咩日子同鐘數入到去掘好呢?另請問入面有冇得BBQ或其他野食?謝謝。



            


禁止訪問

積分: 49


83#
發表於 11-9-5 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13227


82#
發表於 11-9-1 18:21 |只看該作者

MandyMok219: 好想去呀! 即係在露出一大片沙地都可以摸到圖中的大蜆是嗎?不用濕身?

如果想要大蜆, 一定要在大水退時間, 普通水退會無, 因為在好出位置.

露出的沙地好大, 我見其他人無乜模到大蜆, 你要不停走位, 搵到黑色沙的地方就會有.

至於駛唔駛濕身? 我見有人坐住"鄧仔"慢慢模, 而我就喜歡出D有少少水既地方, 坐係度慢慢模(即個PATPAT會濕)...........事實上, 你行到好出, 遠過平時的浮台, D水都唔會過小腿.

我個仔已經想再去.

點評

mandymok219  下次大水退去試下先, 謝謝分享..  發表於 11-9-1 22:46


子爵府

積分: 13227


81#
發表於 11-8-31 08:37 |只看該作者
MandyMok219: 請問梅窩邊個位置?? 圖中是不是大蜆? 同埋掘了幾耐呀? 發表於 昨天 22:55

係大蜆呀, 好大隻, 我估應該係叫沙白.......其實個度有幾種蜆, 最多係細隻既沙蜆, 但煮熟左食, 又唔係細隻.

係銀礦灣沙灘, 防鯊網外, 水退就會露出一大片沙地, 好容易見到.......... 愈出就愈多大蜆.

我地又燒野食, 又玩水, 又模蜆, 玩左4個鐘左右.......如果只計模蜆, 應該用左好少時間, 因為我兩個小朋友喜歡在水邊跑來跑去多過模蜆.

點評

mandymok219  好想去呀!  即係在露出一大片沙地都可以摸到圖中的大蜆是嗎?不用濕身?  發表於 11-9-1 17:43


子爵府

積分: 13227


80#
發表於 11-8-30 16:52 |只看該作者
本帖最後由 baby_cat 於 11-8-30 17:12 編輯

我在星期日去左梅窩模蜆, D細蜆多到好似沙咁多, 大蜆就要比心機模先有.
最重要係無乜人去, 又可以遊水(有救生員), 又可以燒野食, 沖洗仲好方便, 有小朋友就最適合

(唔識加相, 睇住我個人象頭先啦)


點評

mandymok219  請問梅窩邊個位置?? 圖中是不是大蜆? 同埋掘了幾耐呀?  發表於 11-8-30 22:55


男爵府

積分: 5481


79#
發表於 11-8-29 10:44 |只看該作者
想問下白石掘蜆既位置係點樣去呀?


大宅

積分: 2542


78#
發表於 11-8-28 03:16 |只看該作者
susanna_sze 發表於 11-8-25 22:09
去水口最好十月尾十一月頭去,果時的蜆係大過半隻手掌
我上個星期去左,淨係得 d 細既~果時仲以為係自己唔識挖,原來係時節唔岩
不過十月尾十一月先去會唔會好凍架?


大宅

積分: 2562


77#
發表於 11-8-25 22:09 |只看該作者

回覆:掘蜆分享

去水口最好十月尾十一月頭去,果時的蜆係大過半隻手掌



利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


76#
發表於 11-8-24 16:33 |只看該作者
回覆 sarahmehkhk 的帖子

天文台有預報,你當條線係水位,咁高d就潮漲,低d就潮退囉~
旁邊個scale應該係離水平線嘅高度


子爵府

積分: 11862


75#
發表於 11-8-24 00:34 |只看該作者
Thanks for sharing!


禁止訪問

積分: 8045


74#
發表於 11-8-23 22:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6029


73#
發表於 11-8-23 18:24 |只看該作者
聽士多老闆講, 由7.1假期開始, 每個sat, sun都有多達2~300人掘蜆, 你諗下到而家8月尾, 仲邊有咁多蜆俾你掘


大宅

積分: 1852


72#
發表於 11-8-23 16:11 |只看該作者
如果錯過咗,到何時才是最適合掘蜆的?


複式洋房

積分: 435


71#
發表於 11-8-18 17:04 |只看該作者


禁止訪問

積分: 3642

畀面勳章


70#
發表於 11-8-17 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4590

環保接龍勳章


69#
發表於 11-8-16 21:05 |只看該作者
回覆 hithpseller 的帖子

唔會啦,你地行來行去,蚧仔仲唔呢埋咩!

要摸蜆就要快喇,就快水尾喇!
我啱啱個星期日去左長沙都無咩收獲lu....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo