夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1684


1#
發表於 11-5-4 12:48 |只看該作者

我同老公拍拖連結婚都已經15年,喺同一間“大機構”做野(當然不同部門),又有一對龍鳳胎,本來幸福美滿。

但兩個月前嘅一晚,個C6突然話我知佢鍾意咗同佢部門嘅一個女同事(已婚女士,有個仔),佢話因為成日聽到嗰個女同事同人講佢老公對佢唔好、又大男人,所以覺得佢好可憐,好想同佢分憂,個C6重主動追個女同事,話唔會破壞人地同自己家庭,只係做個心靈上溝通嘅「好」朋友,不過個女同事拒絶咗佢,而佢親自向我剖白,係因為驚我會由其他同事口中得知此事。

嗰一刻,我真係好嬲,覺得佢不可原諒,但過了約一個月嘅冷靜期(我趕咗佢番99度住),我清楚明白自己為咗頭家同兩個仔女,係一定唔會離婚,加上我覺得佢鍾意個弱者(佢以為係)係因為我職位較佢高,揾錢多過佢,表面睇好似好強,所以我都有啲責任,而佢亦都知錯同發誓話除咗我,以後都唔會再鍾意第二個,所以我原諒咗佢,比佢番屋企。

日子一日一日咁過,我發覺自己每日都唔開心,因為梗係覺得佢心內始終對嗰個女同事仍然有愛慕之意(雖然佢把口話冇),何況重日日見住添!我真係好努力好努力咁叫自己唔好再胡思亂想,但縱使個C6係咁話愛我又成日攬住我又錫我,我都重係一啲愛/安全/信任嘅感覺都feel唔到。究竟係我諗多咗,定係個C6未做夠,所以我重係唔開心﹖愛係咪真係可以喺死心後重燃﹖我係咪自尋煩惱﹖


別墅

積分: 552


16#
發表於 11-5-16 23:03 |只看該作者
聖經有說:“凡事謙虛、溫柔、忍耐,用愛心互相寬容”…《以弗所書4:2》
愛是需要用心建立起來的,夫妻彼此坦誠、信任是維繫婚姻的重要原素,防範於未燃,現今複雜的社會,外遇隨時會出現的,夫婦保持良好的親密關系就是避免外遇入侵的最好方法。
我看過『夫妻之愛』的書,覺得很值得一看!


瑪瑙宮

積分: 139638


15#
發表於 11-5-5 21:57 |只看該作者
應該感恩係個女人拒絶左您 c6. 另一件事係您 c6 重係愛您. 人的意志係軟弱的. 肯坦白錯誤難得, 肯承認諎誤第二難得. 您 c6 唔錯架. 比 d 信心自己.


男爵府

積分: 7708


14#
發表於 11-5-5 21:10 |只看該作者
忘却不愉快的過去,好好珍惜對方,重新更投入去愛,若你試想想你差點失去他,你就會更珍惜!


大宅

積分: 1684


13#
發表於 11-5-5 16:14 |只看該作者
多謝各位!我都知自己算係好彩,因為老公冇真正出軌。我會聽大家勸導,努力向前望。


複式洋房

積分: 113


12#
發表於 11-5-5 11:04 |只看該作者
其實你老公對你的坦白已很難得, 二人一起, 總有點經歷. 在複雜的社會裡, 你已算好彩...


別墅

積分: 888


11#
發表於 11-5-5 10:19 |只看該作者
我都曾經係拍拖其間鐘意第二個男仔,因為有排同男友關系好差,去到分手邊緣,自已就同個男仔多左聯絡,不過純粹心靈上交流,件事我都有話比男友聽,佢地識個男仔~
因為我好"愛"男友,另一個男仔只係"鐘意",唔同level,所以我同男友都努力去維繫,修補關系。
之後我地去下旅行、離島、睇戲,總之唔好悶係屋企,多d出去,大家就之後就無事

仲好睇樓主你老公態度,現在會唔會主動遠離個女同事?
其實樓主個心係鬱住鬱住,妳老公好清楚真正"愛"誰,所以唔駛咁難過


珍珠宮

積分: 34228

熱血金章


10#
發表於 11-5-5 02:29 |只看該作者
真係幾難頂.
但又唔可以唔比次機會人地.
只可以講:讓時間沖淡吧.
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


男爵府

積分: 8179

好媽媽勳章


9#
發表於 11-5-5 01:10 |只看該作者
明白而家轉工係好難,但係佢曰曰見住,你又真係好難唔諗,有時一得必有一失,為左可以好過啲,轉工可會搵小啲,但係如果可以舒服啲,我情願冼小啲好過。

另外,唔好再諗佢第曰會唔會又愛上第二個喇,冇得諗!

只要佢而家對你好,活在當下啦! 仲有,從現在開始,錢嗰方面要自己睇緊啲,如果小朋友有人睇,出去搵吓人飲茶食飯傾吓計,唔好成曰諗喇,諗啲冇答案咖野做咩!


侯爵府

積分: 20164


8#
發表於 11-5-4 21:35 |只看該作者
樓主:相信自己所見到既同感受到既,不要作無謂既猜想.


大宅

積分: 3418


7#
發表於 11-5-4 16:04 |只看該作者
諗咁多做咩呀? 無個個女仔件事, 都唔代表將來無類似既事, 男人今日愛你錫你疼你, 就好好享受, 何必成日放係心同亂諗野....

係男人都鐘意小女人, 又鐘意人傾慕, 其實你都可以同你c6講你有幾愛佢,當然soft0的同佢講, maybe 喊住講唔可以無左佢, 之後maybe 煮下野俾佢食呀, 整下蛋糕, or 心型cookies, 都好sweet ....又覺得你小女人...


大宅

積分: 1991


6#
發表於 11-5-4 15:26 |只看該作者
本帖最後由 sumq 於 11-5-4 15:29 編輯

其實係要自己去慢慢適應, 可能你一直都生活0係以為好幸福美滿既家庭, 以為自己既老公係例外, 所以當遇上完全冇諗過會發生既事情時就特別難接受, 講真一句今日唔知聽日事, 開開心心過得一日得一日就已經足夠啦, 只要你放開心情就可以做到

佢今日關心你, 想辦法令你開心, 你唔珍惜, 唔好好enjoy, 只顧擔心明天, 後天會點, 實在太浪費啦, 請好好enjoy啦


大宅

積分: 2537


5#
發表於 11-5-4 15:24 |只看該作者
你c6真係個老實人,你應該好放心。
我覺得你c6好愛你,亦好尊重你。
感情唔係話有就有,話冇就冇咁簡單,比d時間c6去淡忘,而你都比d時間自己去調適吧!


複式洋房

積分: 438


4#
發表於 11-5-4 15:01 |只看該作者
知道係好難, 但唯有調節自己心態,就當佢呢件事係佢以前既女朋友,又或只向前看。

活在當下呀朋友。


大宅

積分: 1684


3#
發表於 11-5-4 14:20 |只看該作者
Jerma:多謝你意見,但轉咗工係咪可以代表佢以後都唔會鍾意第二個﹖況且依家咁嘅時勢,要一個中層技術人員轉工真係比較困難。


男爵府

積分: 8179

好媽媽勳章


2#
發表於 11-5-4 13:53 |只看該作者
你老公可以轉工嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo