跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 254

BK Milk勳章


1#
發表於 11-5-15 22:04 |只看該作者
hi,
我仔仔宜家歲半,希望可以結識多d小朋友,又可以同其他媽媽交換吓湊仔心得。


複式洋房

積分: 150


20#
發表於 11-6-22 00:11 |只看該作者
全職媽媽真係辛苦, 努力加油!


複式洋房

積分: 254

BK Milk勳章


19#
發表於 11-6-21 23:02 |只看該作者
唉!!! 近排都咩時間上網,公司有多野做,仔仔又病左幾日,發燒,喉嚨炎,仲出埋玫瑰疹,真係要多番d正能量先得啦!!!


複式洋房

積分: 254

BK Milk勳章


18#
發表於 11-6-21 16:30 |只看該作者
yuensiu 發表於 11-5-28 10:43
我想問下各位mama平時帶小朋友去where睇醫生?

我囝囝讀n1開始返學成日病,無停過.

搵到1位可以夾得到既醫生真係唔容易呀! 我最初去帶仔仔去睇新都-馮家樂,但完全唔得,跟住就睇劉孟蛟,都算ok,但次次book左,都要等好耐,唯有試下景峄陳明麗同健怡醫務中心,最後都係夾到健怡既沈醫生,佢幾好家,又細心,又好心機


複式洋房

積分: 254

BK Milk勳章


17#
發表於 11-6-21 16:14 |只看該作者
本帖最後由 chunheihei 於 11-6-21 16:15 編輯
fourfour713 發表於 11-5-27 11:49
HIHI...
我又入黎打個招呼先~~請大家多多指教!
我個仔叫峰峰,就黎3歲,

係呀! 可能平時係遊樂場到一齊玩過~~~
多謝你既意見,我既首選都係晶晶,不過要等到10月先有interview,希望沒問題啦!


大宅

積分: 3623


16#
發表於 11-6-9 22:43 |只看該作者
HI...我仔仔就快3歲,想係返樓下讀但之前參觀晶晶既校舍好似好細咁同埋老師人數好小咁,其實師資得唔得??


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


15#
發表於 11-5-30 09:21 |只看該作者
回覆 fourfour713 的帖子

我仔仔就比較弱,一咳唔睇醫生3日咋就變氣管炎+氣喘
都知食西藥唔好,但唔睇唔得...
已經食左成個月藥了.
仔仔都係睇莊醫生!


大宅

積分: 1322


14#
發表於 11-5-29 23:37 |只看該作者
我個仔返左學之後都病多左,不過冇辦法,
唯有小心啲,注重個人衛生,多啲同佢地洗手。
平時我會同呀仔去新都商場樓下既莊文煜醫生,
都ok架。
不過呢,一排冇睇醫生喇。
因為呀仔都係傷風或咳,
比佢食猴棗散都好好,但會慢少少。
食太多西藥都不太好。


複式洋房

積分: 150


13#
發表於 11-5-29 17:47 |只看該作者
我囝囝都係美樂(景峰)讀, 課外活動k1唔覺有, 可能小朋友細 ,只有興趣班, 但上到k2就有安排參觀活動, k1-k3都係唔同班主任....


大宅

積分: 1994


12#
發表於 11-5-28 10:57 |只看該作者
我帶我仔仔出去太子睇...我都唔知屯門有咩e生ok..


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


11#
發表於 11-5-28 10:43 |只看該作者
我想問下各位mama平時帶小朋友去where睇醫生?

我囝囝讀n1開始返學成日病,無停過.
每1-2星期都見醫生食藥,
有時遲左1-2日睇醫生就即氣管有事!
剛剛今次仲喘氣要聞氣添.
攪到我頭都大埋!

我囝囝都係美樂(景峰)讀,今年上k1全日
我想問平日多唔多課外活動呀?
老師係唔係年年都唔同,定k1-k3都係同一個老師跟呢?


複式洋房

積分: 150


10#
發表於 11-5-28 07:50 |只看該作者
hi,

我個仔仔及囡囡係美樂(景峰)k3,k1 多多交流!


大宅

積分: 1322


9#
發表於 11-5-27 11:49 |只看該作者
HIHI...
我又入黎打個招呼先~~請大家多多指教!
我個仔叫峰峰,就黎3歲,
讀緊晶晶N1...黎緊都會讀K1

chunheihei,峰峰可能識你仔仔喎...

晶晶比我想像中好,
雖然0係區內唔係特別出名,
但我覺得老師們都好有耐性,
開學初期會打電話比你,話你知小朋友情況。

一起初猶豫緊讀唔讀N1,
後尾想揀美樂,但上午班冇位,
呀仔要午睡,而咁岩晶晶有上午班位,咪比佢讀囉。

同埋我個仔本身講野唔叻,
老師察覺到,佢知我地屋企請工人,
就千叮萬曯叫我地講野唔好中英夾雜,
直到而家個仔說話同理解能力都明顯進步左~~
所以晶晶既老師真係幾細心架~~~


複式洋房

積分: 254

BK Milk勳章


8#
發表於 11-5-21 12:46 |只看該作者
回覆 amy.fung 的帖子

咁你覺得晶晶呢間學校點呀? 老師係唔係都ok?


大宅

積分: 1994


7#
發表於 11-5-17 14:32 |只看該作者
我返工架~小朋友俾保姆揍~冇返n1~平時夜晚自己揍返..
我打算下年先俾小朋友返k1~


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


6#
發表於 11-5-17 13:26 |只看該作者
Hi~我囝囝2歲8個月,係美樂(景峰)返緊N1!


男爵府

積分: 6680

畀面勳章


5#
發表於 11-5-17 13:08 |只看該作者
我個囡三歲半, 係晶晶返緊K1


複式洋房

積分: 254

BK Milk勳章


4#
發表於 11-5-17 12:59 |只看該作者
你們好呀!!!
你們d小朋友返邊間幼稚園? 我仔仔係景峰間晶晶留左位,唔知好唔好呢?
平時係99湊,每日都要落留下公園或3樓玩下先得,如果有機會約埋一齊呀,
放假就我湊,都好黏身!!!


大宅

積分: 2762


3#
發表於 11-5-17 00:48 |只看該作者
Hello!我個女三歲半,多多交流


大宅

積分: 1994


2#
發表於 11-5-16 14:54 |只看該作者
我仔仔2歲呀~多多指教~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo