自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 30006


1#
發表於 11-5-16 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2762


25#
發表於 11-5-17 01:20 |只看該作者
耐不耐就有啲專家彈出來講嘢,聽得邊個?所以而家食嘢要分散投資,食多啲種類,就算有事都冇咁傷


珍珠宮

積分: 38391


24#
發表於 11-5-17 01:17 |只看該作者
聽就聽過牛奶有害,但係唔飲邊夠鈣?

點評

ching070707  鈣 可以從大豆 吸取.其實過多,都會排返出黎..  發表於 11-5-17 01:25
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


23#
發表於 11-5-17 01:13 |只看該作者
miffy 發表於 11-5-16 09:15
http://www.rthk.org.hk/special/awardpro/award08/tv33.htm

好大膽揭露飲牛奶已經有好權威的醫學報告証明 ...

我睇過本書講, 飲牛奶人類係會大隻d, 骨架大d高d, 但亦會令身體機能提早老化, 而且對身體真係唔好!

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


禁止訪問

積分: 10980


22#
發表於 11-5-17 01:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2050


21#
發表於 11-5-16 19:32 |只看該作者
我亞媽5+幾歲,日日飲牛奶,飲左十幾年,有日跌親,一跌就斷骨,住左成個月院o
之後,我叫佢吾好日日牛飲,想飲就飲豆奶,touch wood暫時都身體OK
我都覺得吾應該日日飲牛奶o


珍珠宮

積分: 34240

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-5-16 19:28 |只看該作者


大宅

積分: 3065


19#
發表於 11-5-16 19:28 |只看該作者
回覆 juicypig 的帖子

完全同意,妳地話丫!而家 有乜嘢食物係 無問題


水晶宮

積分: 57108


18#
發表於 11-5-16 19:19 |只看該作者
而家吸啖氣都有問題....真係污染太勁!!!

點評

wincywincy  AGREE!!!  發表於 11-5-17 01:17


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-5-16 19:02 |只看該作者
現今哩個社會,真系唔知吃乜有益,吃乜有害,糊塗了
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


子爵府

積分: 10073


16#
發表於 11-5-16 18:12 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-16 11:33
可惜的是廣告威力太強,完全幫D人洗晒腦,你問十個男人同上年紀的女人,九個半都會話奶粉有益,問佢哋點解, ...

係阿,他們仲會話:我地由細吃到大,又唔見我地有事...

點評

onon2000  有人咁同我講,我會答佢:古代D咪又係食人奶大,你有餵奶粉的自由,我都有食人奶的自由。  發表於 11-5-16 20:15


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 11-5-16 13:06 |只看該作者
juicypig 發表於 11-5-16 12:42
基本上而家食乜都有害咁

係, 所以我係唔會理


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 11-5-16 12:42 |只看該作者
基本上而家食乜都有害咁
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


伯爵府

積分: 17483


13#
發表於 11-5-16 11:39 |只看該作者
我呢一年要湊仔出去返學,好疲倦,飲多了奶茶,手臂的濕疹未好過。
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


12#
發表於 11-5-16 11:33 |只看該作者
可惜的是廣告威力太強,完全幫D人洗晒腦,你問十個男人同上年紀的女人,九個半都會話奶粉有益,問佢哋點解,佢哋咪話多營養,對腦部同腸胃好,但同佢哋講人奶仲好,佢哋唔會信的。:;pppp:仲話廣告出得又有醫生推介就一定係好嘢。

我囡睇開個兒科醫生,係亞囡六個月時已經叫我介人奶,到一歲都未介已經有少少指責咁問我仲要餵到幾時,仲話囡囡一早可以轉奶粉但我無理佢,到囡囡現在22個月,都早晚畀少少佢濕下口仔不過應該係無乜奶,但又唔捨得停,到24個月先諗係唔係幫亞囡介咗佢

點評

pollytopig  經歷完全一樣, 好彩我個人夠固執啫!  發表於 11-5-16 19:38


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 11-5-16 10:41 |只看該作者
好難完全戒播


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-5-16 10:38 |只看該作者
我女一向飲人奶
到21個月介左
老公就要佢飲牛奶
不過我知唔好
所以就唔係日日比佢飲
但乳酪就2日食一次

點評

onon2000  我都開始收奶,老公自己私下買奶粉+開奶茶畀保母=.="  發表於 11-5-16 11:26


珍珠宮

積分: 32389

好媽媽勳章


9#
發表於 11-5-16 10:13 |只看該作者
要比我老公睇下,同佢講又唔信

點評

tchu  I totally agree!  發表於 11-5-17 01:50
pollytopig  我隻佬都係咁講, 應該話..佢加隻角, 就係隻牛(死牛)  發表於 11-5-16 19:36
onon2000  我老公咪一樣...畀廣告洗晒腦,仲要話我D人奶無益  發表於 11-5-16 11:24


伯爵府

積分: 19567

醒目開學勳章


8#
發表於 11-5-16 09:50 |只看該作者
其實好耐之前都知道

點評

yee609  YES.....AGREE  發表於 11-5-16 16:44


伯爵府

積分: 16992


7#
發表於 11-5-16 09:36 |只看該作者
本帖最後由 yk0108 於 11-5-16 09:37 編輯

牛奶生產公司久唔久又有些 "專家" 又有另一些的醫學報告.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo