論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1895


1#
發表於 11-5-20 14:43 |只看該作者
完約工人,唔係炒。(但係無同Bun講轉新工人,只告訴她我自己凑番呀B)。已經在5月初大家同意最後工作日為5月26日至6月4日其間任何一日,現在想佢26日走人,因為新工人26日下午到。Agent 叫我哋1星期前通知等人執吓嘢喎,我老公想25日晚才告訴Bun叫佢26日走人,因我哋要返工,而只有Bun照顧1.5歲B, 怕佢顧住執嘢、打電話等而疏忽照顧。但我覺得好似有點不近人情,感覺好似被人炒,又唔知咁急佢喺咪揾到地方住,我喺咪好多餘?

Bun其實己經揾到新工,她的新顧主打過電話比我問reference,所以佢會留喺香港直到visa出,然後返老家放假,再返香港工作。所以希望佢唔會玩嘢。

咁應該幾時通知BunBun執野走?


禁止訪問

積分: 3915


3#
發表於 11-5-20 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2400


2#
發表於 11-5-20 14:58 |只看該作者
本帖最後由 五歲仔 於 11-5-20 14:59 編輯

25號下午, 比佢吃完中午飯, 有氣, 有力, 有d時間執, 執完要檢查行李, 預鬆d時間好d, 大家都唔洗搞到太夜, 佢地有boarding house, 唔需要太擔心無地方住

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo