嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2478


1#
發表於 11-5-24 13:10 |只看該作者
想問3個月大既bb, 要利痢胎? 我99話要, 但咁細, 我自己心諗, 點刮? 我99有冇點我? 佢都係果d成日聽人講, 唔經大腦果隻人!

點評

Allyly  點刮呀, 唔好亂試, 整損個口點算! 如果真係太多, 咪用紗巾沫吓就得O架喇! 大大下, 飲多O左水就冇事O架!  發表於 11-5-24 17:15


大宅

積分: 2478


13#
發表於 11-5-30 13:24 |只看該作者
我試過用棉花, 紗巾, 但手指一身入bb個口, 佢就喊, 而家用棉6花棒, 就ok, 唔該晒!


男爵府

積分: 7238


12#
發表於 11-5-28 22:14 |只看該作者
其實只要俾d水bb飲下,d白色脷胎就會無ga la。

我bb細個時都有好多。因為用手幫他洗,好難洗,又洗得唔干凈。

我地就比水他飲。間中俾他飲下,就好干凈la。
snowcatwa 該用戶已被刪除

11#
發表於 11-5-25 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3440

畀面勳章


10#
發表於 11-5-25 13:00 |只看該作者
係要抹嫁wor...不過可以用濕水既紗巾/棉花棒 etc


大宅

積分: 3268


9#
發表於 11-5-25 11:51 |只看該作者
你可以用CC樂既濕紙巾每日同BB洗一次口,順便擦下條利,乾淨D都好咖


大宅

積分: 4795

好媽媽勳章


8#
發表於 11-5-25 00:14 |只看該作者
口腔上上下下俐日日沖完涼時都有CLEAN架!日日CLEAN唔會有脷胎.


大宅

積分: 2189


7#
發表於 11-5-24 16:07 |只看該作者
我bb 12 mths, 都冇抺過, 暫時都ok...


別墅

積分: 868


6#
發表於 11-5-24 15:58 |只看該作者
用紗巾包住隻手指,然後放隻指入亞b個口,抺下條脷就得架!
我亞媽同家姐都話要抹下佢,等佢飲奶好胃口d喎…因為d脷胎厚會令到亞b食嘢冇味喎…係咪真就唔知啦!


伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-5-24 15:20 |只看該作者
我個仔出世已經有日日同佢用棉花幫佢抹下條"利".
因為果時個陪月話要抹下佢.等佢飲奶好胃口d.


伯爵府

積分: 17260


4#
發表於 11-5-24 13:57 |只看該作者
間中用紗巾抺下就得. 食左奶嘴D痢胎又會少左D!
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


3#
發表於 11-5-24 13:46 |只看該作者
其實大大下就無咖啦!
我個仔初初出世頭果幾個月條利成日都痴住d奶積!!
之後大大下5,6個月開始已經無哂,白哂!!可能飲多左水掛
LING


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-5-24 13:23 |只看該作者
我生大仔時我媽成日都要我咁做,佢話乾淨
但我就好懶,唔係成日做
生細仔直頭無做過TIM

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo