網購天地

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


1#
發表於 11-5-28 12:26 |只看該作者
今次又一大箱,我自己見到都覺恐怖



鐘同掛鈎好鬼靚,一次過幫3個朋友買同一款鐘,唔知仲以為我攞去賣呀


又係鞋上次就15對今次少D...6對,粉紅色果對係係呢度見人分享話好正,大女有對正版白色要成3百蚊,細女唔捨得貫咁貴就係淘寶買呢對百幾嘅,真係冇介紹錯好得呀,同正版冇分別




閃石筆同幾個朋友一齊買就買左咁多支




呢輪想自學痴石咁就買左4百幾蚊材料,D石都OK閃呀,到宜家痴左5樣野開始痴得靚喇




子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


54#
發表於 11-5-31 17:18 |只看該作者
iam_qkkk 發表於 11-5-31 17:07
你誇張左D WOR!!隔成晚覺得5好睇~先拆~
HAHAA!!!咁E6000幾耐會乾呀??我買枝E6000黎對比下先@ ...

係呀隔左成晚先拆係因為唔捨得拆,痴左成個鐘嘛,不過都係4份1個殼嘅面積
佢好快乾,我用牙籤NEW少少大概HI5粒石嘅位,如果唔係其他位未痴已經乾晒,等佢痴得實就應該起碼隔一晚喇


大宅

積分: 1994


53#
發表於 11-5-31 17:07 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-31 17:03
我用E6000嫁,我痴完過左一晚覺得唔好睇拆返D石落黎都要好鬼大力先甩 ...

你誇張左D WOR!!隔成晚覺得5好睇~先拆~
HAHAA!!!咁E6000幾耐會乾呀??我買枝E6000黎對比下先@@


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


52#
發表於 11-5-31 17:03 |只看該作者
iam_qkkk 發表於 11-5-31 16:55
又煩多你1次 >< 你係用ab膠的嗎??
我買左ab膠~~但我亞哥話ab膠好易甩...
搞到我5知淘5淘多枝E6000好 ...

我用E6000嫁,我痴完過左一晚覺得唔好睇拆返D石落黎都要好鬼大力先甩


大宅

積分: 1994


51#
發表於 11-5-31 16:55 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-31 16:39
唔洗客氣,希望幫到你

又煩多你1次 >< 你係用ab膠的嗎??
我買左ab膠~~但我亞哥話ab膠好易甩...
搞到我5知淘5淘多枝E6000好~~


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


50#
發表於 11-5-31 16:39 |只看該作者
iam_qkkk 發表於 11-5-31 16:27
THANKS So MUCH!!!!! 原來香濱色可以代替肉色 xd

唔洗客氣,希望幫到你


大宅

積分: 1994


49#
發表於 11-5-31 16:27 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-31 16:07
http://item.taobao.com/item.htm?id=4330056673
我見呢個公仔佢係用金黃色代替囉
http://item.taobao.com ...

THANKS So MUCH!!!!! 原來香濱色可以代替肉色 xd


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


48#
發表於 11-5-31 16:07 |只看該作者
iam_qkkk 發表於 11-5-31 14:49
ok~~ 5該晒你呀^^
係呀...我想訂肉色...但淘寶好似無肉色訂@@
咁請問我應該訂咩色??

http://item.taobao.com/item.htm?id=4330056673
我見呢個公仔佢係用金黃色代替囉
http://item.taobao.com/item.htm?id=4474212495
呢個就用香檳色
你睇下邊個啱D


大宅

積分: 1994


47#
發表於 11-5-31 14:49 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-31 13:45
如果個大口仔有個I PHONE殼一半咁大都係要用3MM石,你可以上淘寶睇下有D店係有得賣D套餐,裡面包(殼+石+工具 ...

ok~~ 5該晒你呀^^
係呀...我想訂肉色...但淘寶好似無肉色訂@@
咁請問我應該訂咩色??


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


46#
發表於 11-5-31 13:45 |只看該作者
iam_qkkk 發表於 11-5-31 13:37
我痴大口仔個樣呀~~

如果個大口仔有個I PHONE殼一半咁大都係要用3MM石,你可以上淘寶睇下有D店係有得賣D套餐,裡面包(殼+石+工具)咁你睇下有邊個係同你想痴嘅大細差唔多,就睇下佢寫包左咩石囉.


大宅

積分: 1994


45#
發表於 11-5-31 13:37 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-31 13:08
你想痴咩野款先?如果你係淘寶揾到D款你係想痴嘅可以放上黎睇下,我個HELLO KITTY係用3MM+2MM痴嫁
...

我痴大口仔個樣呀~~


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


44#
發表於 11-5-31 13:08 |只看該作者
iam_qkkk 發表於 11-5-31 10:37
好令喔!!!我買左D石架喇...不過遲遲未動工..
請問你邊度開始痴???同埋用幾mm的石呢?
因為我係痴 ...
你想痴咩野款先?如果你係淘寶揾到D款你係想痴嘅可以放上黎睇下,我個HELLO KITTY係用3MM+2MM痴嫁


大宅

積分: 1994


43#
發表於 11-5-31 10:37 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-30 16:37
俾呢個你睇丫,我仲有痴I PHONE殼不過俾朋友要左

好令喔!!!我買左D石架喇...不過遲遲未動工..
請問你邊度開始痴???同埋用幾mm的石呢?
因為我係痴艾風殼~但點都好似怪怪地咁~
我用3mm好似太大粒


大宅

積分: 1994


42#
發表於 11-5-31 10:29 |只看該作者
本帖最後由 iam_qkkk 於 11-5-31 10:37 編輯

DELE!!


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


41#
發表於 11-5-30 20:24 |只看該作者
cindyheng 發表於 11-5-30 19:48
你買邊種石痴??

http://summer-sea.taobao.com/
呢間嘅仿台水鑽


伯爵府

積分: 18921

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 11-5-30 19:48 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-30 19:17
2個鐘左右,呢個係我第4個製成品,所以都唔係太好

你買邊種石痴??


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


39#
發表於 11-5-30 19:17 |只看該作者
本帖最後由 sukili1981 於 11-5-30 19:17 編輯
lovehowai 發表於 11-5-30 17:01
好靚呀! 這個痴咗幾奈呀!

2個鐘左右,呢個係我第4個製成品,所以都唔係太好


大宅

積分: 3087


38#
發表於 11-5-30 17:01 |只看該作者
本帖最後由 lovehowai 於 11-5-30 17:04 編輯
sukili1981 發表於 11-5-30 16:37
俾呢個你睇丫,我仲有痴I PHONE殼不過俾朋友要左

好靚呀! 這個痴咗幾奈呀!


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


37#
發表於 11-5-30 16:37 |只看該作者
本帖最後由 sukili1981 於 11-5-30 16:39 編輯


俾呢個你睇丫,我仲有痴I PHONE殼不過俾朋友要左


大宅

積分: 3087


36#
發表於 11-5-30 13:48 |只看該作者
sukili1981 發表於 11-5-30 00:47
我都痴到,所以一D都唔難

Post 啲怍品睇吓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo