懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 748


1#
發表於 11-5-29 15:44 |只看該作者
本人巳40, 是個高齡產婦又是第一胎, 昨天看完e生, e生說一定要開刀因超高齡會有危險,但我啲老人家想我順產, 請問大家意見應怎樣决擇?
另外你們會揀公立定私院生呢?

心急人上


大宅

積分: 3110


26#
發表於 11-6-2 18:06 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

其實私家院都好多大陸人.
私家醫生多數會叫你開刀,因為時間好就。你可以睇多陣先,高齡不是開刀的原因,反而bb的情況及你自己的健康才是考慮的原因。




大宅

積分: 3110


25#
發表於 11-6-2 18:05 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

其實私家院都好多大陸人.
私家醫生多數會叫你開刀,因為時間好就。你可以睇多陣先,高齡不是開刀的原因,反而bb的情況及你自己的健康才是考慮的原因。




大宅

積分: 3110


24#
發表於 11-6-2 18:05 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

其實私家院都好多大陸人.
私家醫生多數會叫你開刀,因為時間好就。你可以睇多陣先,高齡不是開刀的原因,反而bb的情況及你自己的健康才是考慮的原因。





別墅

積分: 748


23#
發表於 11-6-1 00:20 |只看該作者
咁你係邊間醫院順產呀?


男爵府

積分: 6477


22#
發表於 11-5-30 23:21 |只看該作者
我都係40歲,我醫生冇concern過年我齡問題,話順產好過開刀,可考慮無痛分娩,減輕7至8成痛楚,除非胎位唔ok或某些原因早產先要開刀,因手術後痊癒時間比陣痛耐得多!

17/12 5w6d 0.54cm 閃閃 ; 31/1 12w2d 6.11cm 頸皮 1.5mm  Oscar passed; 2/3 16w4d 175g; 19w3d 334g 仔仔; 21w 450g; 25w 856g; 29w 1556g; 32w 2057g; 34w 2400g; 36w 2870g; 37w 3073g; Born on Aug 3 3055g


別墅

積分: 748


21#
發表於 11-5-30 23:12 |只看該作者
我都同意你們講,都想嘗試下順產先才開刀,但現在私院床位緊逼,個個醫生都要你二星期內就要交按金,根本無時間去公院或者去多個醫生問意見,所以都覺得好擔心無得揀。我上次有朋友介紹我睇仁安一個好出名醫生,當他知道我有排公院即刻變面,立即耍太極吾得我問題,所以都感徬徨吾知再搵邊個醫生好!!


大宅

積分: 3525


20#
發表於 11-5-30 15:20 |只看該作者
bosch 發表於 11-5-30 06:31
我同意樓上miffythepooh 媽咁講, 有d 私家醫生想賺錢, 乜得講得出. 我以前遇過個私家醫生, 一知我揀去 ...
我都同意你地所講,唔排除私家醫生係因為想賺多d錢和時間好控制d就會隨便叫人揀開刀生BB,所以佢地既意見真係未必中肯,我都試過個私家醫生知道我會喺政府生就黑面,所以樓主唔需要太快聽定呢個醫生既意見,應該再睇多個,keep住check個胎,到時再睇情況先決定順產定開刀啦!因為就算你想順產都要睇情況架!


大宅

積分: 1269


19#
發表於 11-5-30 14:45 |只看該作者
無痛分娩都係option嘛?!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 11-5-30 06:31 |只看該作者
bigmagicmickey 發表於 11-5-30 00:08
多謝你們意見

仲15,16緊,未决定到!請問有無好私家e生介绍, 我都想睇多個再决定?

我同意樓上miffythepooh 媽咁講, 有d 私家醫生想賺錢, 乜得講得出. 我以前遇過個私家醫生, 一知我揀去政府or 外國生, 即刻黑面又唔理我啦...

政府醫生同你冇錢銀瓜葛, 講野會中肯d.... 我覺得問下都無妨.

你一定要問私家醫生既話, 我以前搵到st.paul 既方敏豪, 意見都ok, 起碼佢冇因為我去政府生同埋到6個月至搵佢而黑面囉... 不過佢超多人睇, 你4pm 去到, 可能等到7:30pm 至睇到.


別墅

積分: 702


17#
發表於 11-5-30 01:31 |只看該作者
回覆 bigmagicmickey 的帖子

去仁安啦, 佢地有SYSTEM MON 住BB 同媽媽狀態(e.g. 氧氣量同心跳...etc). 順產機會高好多, 我都係第一胎, 細你少少, 之前睇開個醫生成日叫我開刀話高齡,話咩盤骨細... 呢少少錢唔慳得...etc, 其實因為開刀佢收多的同佢的時間佢可以好控制的做多幾單....

我問而家個醫生佢話冇關係.... 呢的係睇個人體質同意願.... 當然如果產檢時佢睇到有問題唔可以順產就一定會再同你講(例如胎盤前置...), 所以如果你想順產就要配合均衡飲食同適當運動.... 唔係好似choi 少芬咁bb 成9 磅幾就梗係要開刀啦....

如果可以順產就梗係順產啦, 對媽媽同bb 都好的.... 不過呢的野話唔埋.... 努力加油啦....


複式洋房

積分: 113


16#
發表於 11-5-30 01:06 |只看該作者
劉漢基醫生幾好啊!佢診所地址:九龍窩打老道17號金石大廈6樓,電話:23323032。我都是穩佢幫我生,我覺得佢細心,又唔會無問題都要你驗呢樣驗果樣。


別墅

積分: 748


15#
發表於 11-5-30 00:08 |只看該作者
多謝你們意見

仲15,16緊,未决定到!請問有無好私家e生介绍, 我都想睇多個再决定?
至於如在私院生的話, 有邊間e院好(除了港島區)?


別墅

積分: 858


14#
發表於 11-5-30 00:03 |只看該作者
我都係選c+開刀,我預產期12月,我都係高齡產掃,我都有D驚,開刀穩陣D.


大宅

積分: 4047


13#
發表於 11-5-29 22:10 |只看該作者
如果開刀, 私家生, 你就可以選擇醫生, 政府就要睇你彩數囉.

我自已就擇左私家開刀.


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 11-5-29 20:55 |只看該作者
3字頭既媽媽咁快就因年紀而考慮開刀?

如果係40歲, 我覺得問多個醫生意見好d, 始終人人既concern (體力, 想唔想快d 再生多個, 經濟等) 同埋實質情況都唔同. 我有朋友39歲, 順產生bb, 而家佢40歲, 想plan 再生bb. 另一個朋友40歲, 不過都揀順產.

老人家唔知高齡媽媽既情況, 梗係會話順產好, 我都係覺得順產點都好d, 對bb 好之餘自己又快復原, 不過講到尾都係諗要諗自己既需要先...

而家去邊度都有大陸人, 公院有樣野好就係有限制探病時間, 咁媽媽媽可以有得休息. 如果頂唔順d人, 咪要求提早出院囉, 響香港公院生bb, 第1 日幫bb 打完針檢查後, 之後都係第二日至有醫生睇下bb, 個媽媽有興趣可以即日去上下d 餵奶同bb沖涼班, 咁樓主你上晒呢d 班之後咪出得院囉. 其實響屋企仲自在d又可以儘情休息.


別墅

積分: 688


11#
發表於 11-5-29 20:12 |只看該作者
我又覺得年紀大唔一定開刀喎... 最緊要媽媽同BB都夠健康, 狀況可以順產.... 順產康復得快好多架!
化骨龍大戰2隻奴隸獸!


伯爵府

積分: 15139


10#
發表於 11-5-29 19:42 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

回覆 bigmagicmickey 的帖子
有得揀梗係去私+喇~
公院都有大把大陸人架~




侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


9#
發表於 11-5-29 19:33 |只看該作者

回覆:bigmagicmickey 的帖子

回覆 bigmagicmickey 的帖子
政府都一樣有大陸人㗎~




大宅

積分: 3843


8#
發表於 11-5-29 17:57 |只看該作者
屋企的老人家意見聽完咪算囉, 講真, 佢地的想法都停留在幾十年前, 根本和現代的時代女性不能比擬, 以前佢地的年代邊有人三十歲後生仔, 更加無產檢, 完全係兩個世界~!

...你自己知自己事, 最了解自己情況的是你自己
醫生的意見應該是專業的, 贊成你去私家開刀~!

祝一切安好~!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo