懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10743


1#
發表於 11-5-31 17:46 |只看該作者
一直都知道自己中意女多D, 上個月生左個女, 先意識到自己係幾咁中意有女兒既感覺
同老公講想生多個女, 佢話咪搞佢!!!! 哈哈哈


子爵府

積分: 10384


36#
發表於 11-6-2 19:55 |只看該作者
chuikee 發表於 11-6-2 10:58
我老公都係好鍾意女, 我第一胎係女, 依家佢都好想好想今胎係女, 結果比佢得到啦! 開心死佢 我自己 ...

我同老公都係好鍾意女,第一胎係女,今胎都係女,我老公勁開心又放心(因之前驚係仔),我地會再生,第三胎都想係女.......


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-6-2 18:38 |只看該作者
我都鍾意女, 可以同佢扮靚靚
再生都想係女架 hehe


大宅

積分: 1847


34#
發表於 11-6-2 16:24 |只看該作者
yoyo23432,

thanks


複式洋房

積分: 234


33#
發表於 11-6-2 11:24 |只看該作者

回覆:有冇人好中意BB女?

其實囝囡都無所謂,我大嗰個係囝囝,咁就梗係希望第二個係囡囡拉。卒之比我恨到,開心死。




大宅

積分: 1265


32#
發表於 11-6-2 11:12 |只看該作者
我都鍾意女,當我照結構照到係仔既時候真係有d失望, 不過而家覺得冇所謂lu, 至緊要係佢健健康康


大宅

積分: 2732

畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


31#
發表於 11-6-2 11:03 |只看該作者
本帖最後由 mesujoyce 於 11-6-2 11:03 編輯

我都鍾意囡:)
  


男爵府

積分: 5183

畀面勳章


30#
發表於 11-6-2 10:58 |只看該作者
我老公都係好鍾意女, 我第一胎係女, 依家佢都好想好想今胎係女, 結果比佢得到啦! 開心死佢 我自己都係鍾意女多少少


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 11-6-2 10:30 |只看該作者
我都勁鍾意女, 但兩個都係仔...
一初知唔係女真係有D失望架...
依家接受晒, 囝囝都好可愛, 冇所謂啦,
不過打算用喱個借口, 叫C6生多個


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 11-6-2 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 231


27#
發表於 11-6-2 09:56 |只看該作者

回覆:有冇人好中意BB女?

I do want to have baby girl next time. Hopefully we can have her~



10月23號係預產期,
我諗b仔應該會早少少出世,
最好37-38wks出黎啦~^^


大宅

積分: 1962


26#
發表於 11-6-2 09:17 |只看該作者
我都鍾意囡多d, 覺得會親屋企多d, 又可以陪我行下街扮下靚. 可能我同媽咪感情好, 所以我就覺得囡好d.

老公就無咩所謂, 99 就想食仔啦梗係, 所以今胎唔係, 佢都有少少失望. 不過我老公話唔使介意佢講咩wor, 就算第二個都係囡, 咪囡囉, 仔又唔係一定好......

其實, 最緊要身體健康, 快快樂樂. 仔囡都無所謂!

點評

daisyloveme  你老公好好!! 識得咁講開解你!  發表於 11-6-2 16:42


別墅

積分: 612


25#
發表於 11-6-1 15:12 |只看該作者
我C6好鍾意女,我就無所謂,最好係有仔又有女啦!但兩胎都係女,但而家見到佢兩個甘可愛,我都覺得好幸福


男爵府

積分: 5297

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-6-1 14:49 |只看該作者
我都鍾意女呀


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


23#
發表於 11-6-1 14:16 |只看該作者
我老公超鍾意囡,見到親戚朋友d囡好像流曬口水,但我生左3個都係仔,我就無所謂,3兄弟感情不知幾好,我老公都錫3個仔。


複式洋房

積分: 115


22#
發表於 11-6-1 13:02 |只看該作者
我本來仔女都冇咩所謂, 不過上年生咗個仔, 今次好想係囡囡!!!!


別墅

積分: 557


21#
發表於 11-6-1 10:58 |只看該作者
我第一胎係仔, 而家第二胎好想有個女, 不過照左都係仔, 可能我天生一副奶奶相


大宅

積分: 1847


20#
發表於 11-6-1 10:43 |只看該作者
我有一個女,第二個都想係女,不過依家照到係仔仔

點評

yoyo23432  非常好呀~一仔一囡~恭喜曬~  發表於 11-6-2 02:44


子爵府

積分: 10743


19#
發表於 11-6-1 09:37 |只看該作者
我個女係我生命中最重要既


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-6-1 09:23 |只看該作者
我同老公都勁鍾意囡,
而我呢個都係囡

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo