自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   1


大宅

積分: 1488


1#
發表於 11-6-1 00:03 |只看該作者
昨晚你打電話來,話放工同班同事去深圳揼骨今早先番來.
你明知我一早叫你要拿今日放假,
因為細仔要覆診,大女要你睇住,
你還要同同事去深圳玩,
我叫你5好去要睇住大女,
你就話會一早番來,
我再叫你一定5可以去,
但你死都話要去就收我線,
之後大女訓訓下覺係床跌了在地上,
點知過了一陣嘔,
我好驚打俾你叫你番來,
但你就當我白痴話甘夜冇車搭,
我打了好多個電話俾你叫你要番來,
個女嘔,有可能跌傷個頭,帶佢去睇急症要留院,做腦掃描
但你用好多藉口話番5到要明早先可以番來,
之後再打已經5聽了,
最後都係冇番來睇個女
今早成9點幾打電話來,
我已經5想聽你電話.
好彩最後個女冇事,
你不斷打電話來已經冇用,
我同兩個小朋友番良家住,
以後都5想再見到你,
你係一個好冇人性的人,
自己個女有事5理,
你真 係5係人!

點評

jejejejessie  唉....真係....有冇攪錯!!! 當屋企係酒店, 當仔女係洋娃娃!!!  發表於 11-6-7 17:20
一仔媽咪520  唔係嘛....點做人老公同老豆....顧住玩玩玩....攪錯  發表於 11-6-7 00:56
FullOfBlessing  :O 攪錯!  發表於 11-6-2 01:57
saiwai  有無攪錯!  發表於 11-6-1 12:48
alice44  如果係我, 我一定同佢離婚, 大陸比個家吸引.  發表於 11-6-1 12:38
lilyyim  有無攪錯呀!  發表於 11-6-1 10:36
milktealai  佢係衰, 但你唔好咁激氣啦!  發表於 11-6-1 10:27
secretrose  衰人..  發表於 11-6-1 09:57
ming0628  點解咁都得.揼骨緊要過個囡咩  發表於 11-6-1 00:40


翡翠宮

積分: 78964


187#
發表於 11-6-7 03:21 |只看該作者
係咪真係有「上司叫佢去」呢件事?又有無上司會唔俾下屬去睇入左院嘅仔女呢?面子緊要定屋企人緊要?

我睇哂10頁post之後嘅感想。
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 9346


186#
發表於 11-6-7 03:11 |只看該作者

回覆:QQ2BB 的帖子

有冇搞錯,差到極點!




男爵府

積分: 7272


185#
發表於 11-6-7 00:49 |只看該作者
回覆 QQ2BB 的帖子

一d都唔過份. 係呢段時間大家都可以唸清楚,尤其樓主. 你是主動那位. 但我認為所有平時相處只有你們兩人最清楚. 如果只憑這單一時件評論, 我是不會原諒的. 因為我巳不能接受.


大宅

積分: 3643


184#
發表於 11-6-7 00:26 |只看該作者
簡值唔係人,如果比我見到佢,真係想打佢一鑊金金架!有咩重要得過家庭先得架!


大宅

積分: 1488


183#
發表於 11-6-7 00:11 |只看該作者
個衰老幾晚放工都有來搵我,
但我真係5想見到佢,
已叫我爸媽5好開門俾佢,
但佢地5聽我講都門開俾佢入來,
我即刻入房5理佢,
今晚我特登買個鎖鎖住,
連我爸媽都冇鎖匙開門俾佢,
就係甘我媽話我都嬲左甘多晚乜都嬲完,
仲話我過份甘對佢,
我真係過份乜?


點評

一仔媽咪520  樓主...你亞爸亞媽咁得意嘅...咩叫過份呀....佢咁對你同啲仔女喎...  發表於 11-6-7 01:03


伯爵府

積分: 16361


182#
發表於 11-6-6 19:06 |只看該作者
唉.....男人


珍珠宮

積分: 31122

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


181#
發表於 11-6-6 18:38 |只看該作者
理得佢去咩場丫關鬼事咩
依家係樓主C6對個家嘅責任問題, 好彩樓主個囡今次冇事遮? 有事靠佢咪死得?

QQ2BB 發表於 11-5-31 17:12
回覆 paklok 的帖子

佢話係去正經場, 只係揼骨冇其他野,大家信5信呢?


子爵府

積分: 10090


180#
發表於 11-6-2 01:54 |只看該作者

回覆:你5係人

當老公可以放子女在老板或工作之下,他已經跟板主你的意念(永遠子女第一)背道而馳。他的態度,他的冷漠,他置你於不顧的行爲實在很心淡。再一起的話不是其他原因,而是爲了子女。




大宅

積分: 1776

畀面勳章


179#
發表於 11-6-1 18:50 |只看該作者
唉。。呢d男人真係汁到都喊3聲


男爵府

積分: 8110

畀面勳章


178#
發表於 11-6-1 18:50 |只看該作者


侯爵府

積分: 21973

2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


177#
發表於 11-6-1 18:48 |只看該作者


子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


176#
發表於 11-6-1 18:31 |只看該作者
叫佢快 d 死!!!


珍珠宮

積分: 44158

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


175#
發表於 11-6-1 18:19 |只看該作者


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


174#
發表於 11-6-1 17:02 |只看該作者
本帖最後由 亞貴 於 11-6-1 17:04 編輯

睇晒全部post
只可以話係男人同女人既分別
女人可以為咗家庭付出一切
尤其係對住d仔女
莫講話唔出去食飯應酬留番d時間比仔女
就算連條命都可以比埋d仔女啦

但男人唔同
佢地會覺得交晒頭家比個老婆攪就算
就算仔女有事都唔怕
因為有個老婆頂住吖嘛
佢地只係諗最重要係保住份工
尤其要喺d同事fd面前保住面子
呢次仲係上司叫佢
佢真係分分鐘覺得緊要過個女ga
唔係佢唔緊張個女
係因為佢地覺得個老婆會攪惦吖嘛
再唔係老婆攪唔惦咪搵埋亞媽攪囉咁

又咁睇
如果個老公平時係顧家愛你地既
咁你今次嬲佢又或者warning佢以後唔好再犯喇咁

但至於離婚
係咪要去到呢步?
做單親唔係咁容易ga
同時小朋友成長階段好有影響ga

三思 三思


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


173#
發表於 11-6-1 16:55 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


172#
發表於 11-6-1 16:49 |只看該作者
好離譜喎!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


171#
發表於 11-6-1 15:39 |只看該作者
初初見到你第一個post我都諗有冇攪錯呀,唔係人黎架!!但見你之後既post,我又覺得其實又未至於要離婚咁嚴重,上司叫佢去,個個同事都去,又真係好難推,到去左喇,又咁岩你個女有事,佢又唔知點開口同老細講,我覺得佢一來怕冇面啦,二來男人真係好似小朋友,諗野好簡單,佢可能覺得,你都攪得掂,我返唔返黎都冇分別架啦!!

其實除左今次佢冇理個女之外,其他佢都做得OK呀!!你最嬲都只係因為佢冇返黎睇個女,同埋認真既,你個心係嬲佢點解唔聽你話,叫佢唔好去佢又偏要去!!其實可以用第二個角度諗下,可能佢老闆叫過佢好多次,佢都推左好多次,只不過之前冇講你知o者!!如果今次佢去到又即走,可能又怕老闆覺得自己敷衍佢呢!!

樓主,你就嬲多陣算啦,如果佢肯認錯,俾次機會佢,亦都俾次機會佢繼續做好爸爸啦!!

點評

carng.ng  如果「上司叫佢去」呢件事係真嘅話...  發表於 11-6-7 03:07
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


珍珠宮

積分: 32723

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


170#
發表於 11-6-1 15:35 |只看該作者
本帖最後由 Hugo0804 於 11-6-1 15:40 編輯

知個小朋友有事唔返係過分d,但小朋友點解會跌落床,可能就係甘巧,所以你老公可能以為你局佢返,因為你之前強烈反對佢上去。但響同事面前,你老公又好難話走就走,可能個個都話,邊有可能,你唔上就無事發生,你一上就個小朋友有事,調反轉你會點?
sorry,我唔好認同你做法,雖然上高係有嘢好吸引,但都要信自己老公,男人係好討厭d老婆令到自己比人笑。
我老公好自由,每次去邊都通知我,去到邊都會打比我,我從黎都唔會反對佢。包括上大陸。佢仲成日叫埋我去,我都唔會跟去,次次我老公返黎都話某某人嘅老婆,食餐飯打幾十次電話黎check,比人笑到面都黃,搞到大家都冇癮。我唔知你老公係咪好大男人。
不喜勿插
by the way,希望你同你老公可以好返。

    


伯爵府

積分: 16148


169#
發表於 11-6-1 15:33 |只看該作者
冇人性!!!!!!!!!!

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo