自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   1


水晶宮

積分: 71291


1#
發表於 11-6-2 12:19 |只看該作者
尋日一上教育就中毒,果d木馬中多過我d脂肪,清左好鬼耐先搞掂,而家最慘就係我女d真貴既BB相同埋videos全軍覆沒,有好多未backup真係喊得一句句!

但我仍然好需要睇果邊d料,咁其實而家入得未呢?

點評

noodles9112002  d想有機會攞得番架!! 我都試過  發表於 11-6-3 09:39
wcpcelia  呢樣最慘呀-->videos全軍覆沒  發表於 11-6-2 12:56
            


子爵府

積分: 12748


181#
發表於 11-6-9 11:14 |只看該作者
Bluestar 發表於 11-6-2 12:31
回覆 ac917 的帖子

你找專業人士幫你喇

都係用左malwarebytes, (亦即bk講那隻), 攪掂左, 無唔見野渦.
會唔2會那位學藝未精, 或無心機攪咁耐 ?
我部機用左1hr左右.


子爵府

積分: 14663


180#
發表於 11-6-6 00:23 |只看該作者
我部電腦都中左毒,琴日先整好咋
原來係教育果度, !


大宅

積分: 1737


179#
發表於 11-6-5 21:32 |只看該作者


大宅

積分: 3517


178#
發表於 11-6-5 21:25 |只看該作者
我部腦今日先整番 原來是教育中毒!


別墅

積分: 583


177#
發表於 11-6-5 17:03 |只看該作者

回覆:請問教育果邊清哂毒未?我俾佢害得好慘呀

我依家都唔之上ek好定唔上好,煩呀!




民房

積分: 96


176#
發表於 11-6-5 12:24 |只看該作者
嘩!好驚喎, 咁請問邊隻防毒有效啲, 有無得free download?


伯爵府

積分: 15741

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


175#
發表於 11-6-5 09:46 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 11-6-4 20:21
WIN7都中 ?
中毒時係用xp 架, 救唔番, 所以先重新裝win 7
  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


174#
發表於 11-6-4 20:21 |只看該作者
TobiMom 發表於 11-6-4 18:59
我今日終於攞番部電腦, 重新安裝左windows 7 ....

所有file 救唔番

WIN7都中 ?


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


173#
發表於 11-6-4 20:06 |只看該作者
嘩。。。。咁恐佈,咁我唔喺公司上教育嗰邊喇,今朝上都無嘢,啱啱入去就有古怪喇!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7696

好媽媽勳章 畀面勳章


172#
發表於 11-6-4 20:02 |只看該作者
本帖最後由 師奶 於 11-6-4 20:04 編輯

我部電腦中左毒,屋企人剛剛幫我整好==!
我係教育王國中毒架!


伯爵府

積分: 15741

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


171#
發表於 11-6-4 18:59 |只看該作者
我今日終於攞番部電腦, 重新安裝左windows 7 ....

所有file 救唔番


我部電腦中毒後, 我有上黎出post 問大臣, 之後有版主話教育個邊無事, 可以入得, 既然唔係得我一個部腦中毒, 點解個版主唔查清楚就答我呢? 其實可以避免唔駛咁多國民電腦中毒喎 , 點解唔早d 公告呀 ?

我出post 條link

http://www.baby-kingdom.com/foru ... ead&tid=3944412

  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安


大宅

積分: 3376


170#
發表於 11-6-4 18:10 |只看該作者
我呢幾日都有上,唔覺有問題,但係剛剛上教育見背景short short 哋,即刻跳返出嚟


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


169#
發表於 11-6-4 17:22 |只看該作者
好驚呀~~~~

我日日上架。
但我用WIN 7, 依家好似無事, 但係咪真係無事架?
公司部機係WIN XP, 大鑊喇。。。。。。


伯爵府

積分: 18980


168#
發表於 11-6-4 14:58 |只看該作者

回覆:bplus 的帖子

吳怪得知,我的電腦中毒了,都是上上下教育。




別墅

積分: 583


167#
發表於 11-6-4 14:35 |只看該作者

引用:我公司的電腦部都話超勁,但些仲未清完,超

原帖由 Hbaby 於 11-06-03 發表
我公司的電腦部都話超勁,但些仲未清完,超毒
我公司出左warning呀,我以後都唔上得,唯有用手機,希望快d出埋ek apps啦




子爵府

積分: 10100


166#
發表於 11-6-4 11:24 |只看該作者

引用:我唔敢,只係喺呢樹分享

原帖由 yingying媽咪 於 11-06-04 發表
我唔敢,只係喺呢樹分享
恭喜呀!




子爵府

積分: 10497


165#
發表於 11-6-4 11:20 |只看該作者
我唔敢,只係喺呢樹分享


子爵府

積分: 10100


164#
發表於 11-6-4 11:16 |只看該作者

回覆:請問教育果邊清哂毒未?我俾佢害得好慘呀

今日派位仲有無人敢去EK留言呢?唉!好想去八下呀!




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


163#
發表於 11-6-4 00:45 |只看該作者
MrsFung 發表於 11-6-3 15:54
我中左2次,公司出warning 及封鎖了bk網,我以後只可用apps 上bk
好慘呀!



...

攪到咁大件事呀

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo