懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1706

BK Milk勳章


1#
發表於 11-6-2 16:42 |只看該作者
有冇產後4-5個月嘅媽咪有脱髪問題?驚驚.


子爵府

積分: 10384


5#
發表於 11-6-2 20:01 |只看該作者
正常架,唔係擔心!


男爵府

積分: 7474

MommyPanel勳章


4#
發表於 11-6-2 18:37 |只看該作者

回覆:有冇產後4-5個月嘅媽咪有脱髪問題?驚驚.

我生完之後,冇幾耐就係咁脫!




複式洋房

積分: 138


3#
發表於 11-6-2 18:27 |只看該作者

回覆:有冇產後4-5個月嘅媽咪有脱髪問題?驚驚.

我有呀,甩咗成個月,甩到成屋都係,都幾恐怖;不過聽人講話因為鴕住bb果陣甩少咗,所以生完之後會甩番,係正常喎。咁我咪無理到,甩咗一排,真係無再甩喇~





複式洋房

積分: 406


2#
發表於 11-6-2 16:54 |只看該作者

回覆:Rosinnah 的帖子

在懷孕期間頭髮長多了,只是多了便有理會,現在只是回復懷孕前時狀況,所以不用太擔心。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo