使用意見

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3009


1#
發表於 11-6-3 09:16 |只看該作者
本帖最後由 Z_Z 於 11-6-3 09:17 編輯

首先請暫時唔好搬呢個post, 呢度多啲人睇到

好多人前日中午一點幾都已經話中招...
但官方又唔關網站, 又無咩警告字眼...
要到睇到有其他人出帖先知原來係ek出事,
到底官方同admin係幾號幾點知出事呢?
咁中間既時間點解無通知大家或者關站呢?
可唔可以交待一下個過程同時間呢?

我好火囉
你話已經盡左全力及時關網搶修都話吖, 但中間隔左成日咁多人出事都仲係比啲人繼續有機會領嘢
知唔知攞個電腦去整要錢架?
係咪賠番比我地先?????
除左錢, 仲有要花時間同心機揾番啲file, 上唔到網又造成好大的不便, 又用唔到電腦做嘢
仲有好多媽咪唔識電腦, 唔係話花時間就一定識搞.
最慘最慘係心血少, 嚇到個心卜卜跳, 心情幾咁無助. 仲要而家仲驚緊唔知睇邊版會有事....

咁大個網站我信你地啲防護系統同埋通報效率架嘛本來, 而家我好失望
唔該你地出來交待清楚, 唔好則則膊



伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


48#
發表於 11-6-3 12:08 |只看該作者
我好似星期2, 12點幾中的呀


子爵府

積分: 10054


47#
發表於 11-6-3 12:05 |只看該作者
本帖最後由 m--m 於 11-6-3 12:07 編輯

我見好多人都話冇晒d相,video咁,所以有個建議比大家.
如果係家用電腦既話,可以將個c drive 界開佢,一開2一開3,隨你~
將d相,video,重要文件等儲喺你界開個drive,
咁第時c drive中咗毒解決唔到,format部機都唔會影響你界開果個drive.

另一個方案,係可以買另一個hd,咁以後所有重要既野都儲喺依個hd,第時C DRIVE中毒都唔驚.
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


榮譽會員

積分: 9922

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 2016畫展勳章 夏天玩到顛 +3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 11-6-3 11:53 |只看該作者
回覆 sumlam 的帖子

sumlam,

謝謝你有用的資料.

大臣

現在的國民很好招呼...


榮譽會員

積分: 9922

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 2016畫展勳章 夏天玩到顛 +3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


45#
發表於 11-6-3 11:47 |只看該作者
各位會員, 抱歉令大家困擾, 我們對這事已採取適當的行動跟進, 希望將問題減到最低, 有關詳情請參閱以下連結:

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3947460

大臣

點評

jutau  今次o既回應得體好多, 最好post埋o個條thread 篇文章o係呢度  發表於 11-6-3 12:08
winglongyan  大臣條ling唔work  發表於 11-6-3 12:08
Z_Z  http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3947460&extra=
呢條試下  發表於 11-6-3 11:58
yoma1975  仲有我想問點解這兩個置頂,成日會唔見咗,要多次按F5,先走番出來.  發表於 11-6-3 11:57
yoma1975  大臣條LINK唔得呀.  發表於 11-6-3 11:56
現在的國民很好招呼...


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


44#
發表於 11-6-3 11:45 |只看該作者
好耐之前有個外國Forum都出現過類似情形。
結果原來係d廣告出問題。。。

http://forum.purseblog.com/feedb ... -threat-549604.html
你今日backup左未?


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


43#
發表於 11-6-3 11:43 |只看該作者
sumlam 發表於 11-6-3 10:40
樓主:

呻番啖氣吧啦, admin都出埋post話唔關佢個關事, 仲可以點丫?
Websense ThreatSeekerMalware site....


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


42#
發表於 11-6-3 11:35 |只看該作者
嘩~~
咁驚嚇, 等我仲打自去睇下野,
好彩有人提醒~
bk無野呀, 咁大單野, 好心攪攪佢啦~


大宅

積分: 3821


41#
發表於 11-6-3 11:25 |只看該作者
MrsFung 發表於 11-6-3 10:05
我肯定入ek時沒有視窗彈出來叫我安裝,我中了2次毒都是按了一下click入ek. 部機中毒當然自己有責任。但繼續 ...

我都係click 入ek 時即中,而且都沒有視窗彈出來叫我安裝什麼s/w..


男爵府

積分: 7323


40#
發表於 11-6-3 11:10 |只看該作者
Z_Z 發表於 11-6-3 10:59
係呀... 中毒嗰啲真係好慘架
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3945006&ex ...

咁你搞掂好部機未呀?

點評

Z_Z  而家上到來應該無事啩... 希望唔好連bk都有事啦  發表於 11-6-3 11:34


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


39#
發表於 11-6-3 11:09 |只看該作者
我早兩日諗住按 '回首頁' 時唔小心按錯隔籬去左 '教育王國', 之後我個norton即話我部有trojan, 即時del (但相信可能仲存在), 好彩而家部腦都work

初時我唔知係ek, 直至有媽咪第二日開post講中毒, 我先一言驚醒夢中人

之後一日bk出個唔顯眼o既置頂post, 話係ie有漏洞, 要由使用者自己搞番.... ok冇問題

咁大臣你地有冇諗下究竟係咩原因令到個網站會有呢d毒存在? 如果係兔爸所言因為有人上載檔案毒傳毒, 係咪應該都check下係咩file呢? 我睇個個網站都冇事, 點解一按ek就中招啊? 唔通淨係我上ek時個ie先有漏洞出黎?

仲有, 點解唔識得好似yahoo mail咁, 你想d/l file時, 會幫你自己偵測是否有毒先俾你開/ 下載呢?

可否行多一步啊?

我知我地個個媽咪都唔係出糧俾你地, 或者俾廣告費呢個網站, 但係如果唔係因為有龐大媽咪呢個巿場, 唔知你仲有冇咁多廣告收入呢? 如果因為咁令到大量客源流失, 網站聲譽受損, 是否得不償失呢?

大臣請你三思! 並啟動危機管理系統! 謝!

點評

bplus  同意, 會員係間接令BK有收入 ...  發表於 11-6-3 11:53
Z_Z  完全講中晒呀~~  發表於 11-6-3 11:17


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


38#
發表於 11-6-3 11:09 |只看該作者
咁即係咩意思?有事?sumlam 發表於 11-6-3 10:40
樓主:

呻番啖氣吧啦, admin都出埋post話唔關佢個關事, 仲可以點丫?

點評

sumlam  呢d應該冇事的~  發表於 11-6-3 11:16


大宅

積分: 3009


37#
發表於 11-6-3 10:59 |只看該作者
Caleung 發表於 11-6-3 10:53
我無上ek, 唔知咁大件事...
非常明白中招既朋友...希望你地快D搞返掂部機
都希望有關單位接受意見, 改善下 ...
係呀... 中毒嗰啲真係好慘架
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3945006&extra=page%3D1

好彩仲有啲熱心會員分享多啲不同的方法同教學
先至覺得自己知多啲同安心啲
之前咩都唔知都幾無助


男爵府

積分: 7323


36#
發表於 11-6-3 10:53 |只看該作者
我無上ek, 唔知咁大件事...
非常明白中招既朋友...希望你地快D搞返掂部機
都希望有關單位接受意見, 改善下個服務啦

至於果D無中招既..其實出少句聲無人話你啞既

撐到咁揚莫非.......?

點評

marten  踏到咁狠莫非.......?  發表於 11-6-3 11:07
samson11121  算啦~我講多無謂~咁你地班媽咪唔好成日話香港係投訴既社會又無人情  發表於 11-6-3 10:56
sumlam  撐到咁揚.........  哈哈哈哈~  發表於 11-6-3 10:56


大宅

積分: 3009


35#
發表於 11-6-3 10:52 |只看該作者
sumlam 發表於 11-6-3 10:40
樓主:

呻番啖氣吧啦, admin都出埋post話唔關佢個關事, 仲可以點丫?
thx
用呢個software係佢會自動偵測好似防毒咁, 定係每次上親邊一個網都要著個著個手動scan呢?

點評

sumlam  要自己手動scan架!  發表於 11-6-3 10:54


子爵府

積分: 14518

畀面勳章 親子達人勳章


34#
發表於 11-6-3 10:42 |只看該作者
有咁o既事

點評

Z_Z  下面有link睇番  發表於 11-6-3 11:01


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


33#
發表於 11-6-3 10:40 |只看該作者
樓主:

呻番啖氣吧啦, admin都出埋post話唔關佢個關事, 仲可以點丫?
不過, 我就一定唔會上ek住架喇, 宜家仲要不定期用virus total check下, bk有冇事添

http://www.virustotal.com/

click submit a url, 跟住輸入網址e.g forum.edu-kingdom.com/, 總知一日有report話係malware site都唔好入住啦! 我電腦都係皮毛, 有錯唔該話番比我聽啦!

我今朝再check ek 時仲係話佢係malware site, bk就冇事~

點評

marten  F5終身受用,多謝多謝  發表於 11-6-3 11:08
Sindy  多謝sumlam,唔係都唔知點先相對安全  發表於 11-6-3 11:02
marten  又係你  發表於 11-6-3 10:43
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


水晶宮

積分: 59166


32#
發表於 11-6-3 10:37 |只看該作者
非常同情中毒果d……

真係唔該冇事既出小句聲………

自我感覺好正義?

中左毒…唔係人人都識整……

仲唔俾人呻…唔俾人問?

那個~

點評

Z_Z  我無投訴佢無出教學, 係不滿佢無交待, 係咪唔投訴得吖而家?  發表於 11-6-3 10:48
samson11121  bk已經出左教學,都仲要係到投訴~可以做既都做左啦~大家下次小心d囉  發表於 11-6-3 10:43


大宅

積分: 2741

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-6-3 10:30 |只看該作者
關站搶修就易講...好似醫院唔通爆水渠都要關醫院去維修?


男爵府

積分: 9878


30#
發表於 11-6-3 10:29 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo