興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


1#
發表於 11-6-3 17:46 |只看該作者
你玩推銀機推到夠未?
仲未推夠可以試下呢兩隻新出o既推銀機繼續努力推...




https://market.android.com/details?id=com.nubee.candycandie






https://market.android.com/details?id=com.coinde.coinde


禁止訪問

積分: 4249


44#
發表於 11-6-24 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8555

好媽媽勳章 畀面勳章


43#
發表於 11-6-24 09:09 |只看該作者
回覆 whl 的帖子

日日返工, 放工不停咁打就得! 唉, 依家無晒!!


子爵府

積分: 10218

醒目開學勳章


42#
發表於 11-6-23 19:27 |只看該作者
回覆 pc7722 的帖子

嘩!點玩可以玩到7萬幾分


男爵府

積分: 7000


41#
發表於 11-6-23 01:21 |只看該作者
亞仔而家玩3D夾公仔

點評

mcdullyiu  咩叫3d夾公仔?有無games 名?thank  發表於 11-6-27 13:36


男爵府

積分: 8555

好媽媽勳章 畀面勳章


40#
發表於 11-6-22 21:38 |只看該作者
今日玩推銀機, 玩到有成7萬蚊架, 點知頭先一開機再玩, 就變成負40幾萬, 真係嚇死我啦! 我辛辛苦苦儲埋的金幣, 咁就無晒啦! 頭先忡要搞左好耐, 終於有得玩返, 不過得番50個幣!


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


39#
發表於 11-6-20 13:56 |只看該作者
mimikitty28 發表於 11-6-20 13:41
A346,
買新機(samsung ace)時朋友幫我dl左好多遊戲, 其實呢d game我唔鍾意玩, 依家想delete, 但亞仔又搵唔 ...

如果係 Market DL o既可以上番 Market 個 我的應用程式 果度揀番再 Del,
但如果你果fd 係直接用 file 幫你裝的話,
咁要去 設定>應用程式>管理應用程式,
揀番你想Del果o的襟入去就有得 Del...

除左一開始跟機就有o既 apps 外,
所有後來裝o既 apps/games 都可以 Del 的...

點評

mimikitty28  thanks, 今晚叫亞仔試下先.  發表於 11-6-20 14:14


禁止訪問

積分: 4249


38#
發表於 11-6-20 13:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 11-6-20 13:41 |只看該作者
A346,
買新機(samsung ace)時朋友幫我dl左好多遊戲, 其實呢d game我唔鍾意玩, 依家想delete, 但亞仔又搵唔到點delete, 唔知係邊delete, 但亞仔同我dl的遊戲, 佢又可以搵到delete, 係咪有d game dl左係delete 唔到架, 請問知唔知有咩其他途徑可以delete到, 因為太多我怕會令到部機行慢左. thanks.


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


36#
發表於 11-6-17 18:11 |只看該作者
回覆 mimikitty28 的帖子

話佢唔聽我就會幾暴龍啦...


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


35#
發表於 11-6-17 17:24 |只看該作者
回覆 mimikitty28 的帖子

會喔...

我果個依家已經跳黎跳去冇時停,
遲多兩年一定變速龍...

點評

mcdullyiu  哈哈哈哈!你應該想速龍都OK, 唔好變暴龍就得!  發表於 11-6-17 17:41


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


34#
發表於 11-6-17 17:12 |只看該作者
回覆 mimikitty28 的帖子

哈哈,反而係你想兩隻馬騮會得閒停五秒比你回下氣...

點評

mimikitty28  你會唔會有同感, 你個小朋友3歲, 會唔會好似速龍咁活躍^.<~  發表於 11-6-17 17:19


禁止訪問

積分: 4249


33#
發表於 11-6-17 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-6-17 16:58 |只看該作者
哈, 呢隻遊戲好食電, 之前玩普通推銀機都可以玩3個鐘左右, 今朝在公司玩左呢隻game一個鐘就差不多無電, 我仲係匿在公司玩無開聲


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


31#
發表於 11-6-17 16:40 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 11-6-17 16:17
A346, 有問題想請教,

因為我見樓上網友話用I9003 打這隻GAMES OK,

i9003 係 i9000 o既減磅版,
效能比 i9000/GT 其實差少少,
不過以性價比黎計 i9003 係好抵玩...

你用GT 玩呢隻Game 玩到多銀先 Lag 已經係 OK 架喎,
cthui99 講用 ACE/Wildfire o既 Lag 係成隻Game都Lag Lag 低...

點評

mcdullyiu  唔該晒!  發表於 11-6-17 17:40
mcdullyiu  明白晒!  發表於 11-6-17 17:40
mimikitty28  我部ace玩呢個遊戲唔算lag, 只係個畫面突然停5秒, 可能我要求低, 我接受到:)  發表於 11-6-17 17:00


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


30#
發表於 11-6-17 16:17 |只看該作者
本帖最後由 mcdullyiu 於 11-6-17 16:17 編輯
A346 發表於 11-6-17 11:52
新果o的雙核機就有無左 Lag 呢個問題...

A346, 有問題想請教,

因為我見樓上網友話用I9003 打這隻GAMES OK,
想問一問 I9003好D定GT好D呀?

因為之前你話GT屬於高階機,
咁I9003如果再好過GT, 又平過GT, 咁係咪即係OK低玩呀?THANK


此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


29#
發表於 11-6-17 16:09 |只看該作者
cthui99 發表於 11-6-17 15:45
洗唔洗為左隻game換機???lag米 kill晒行緊既App再開隻game玩米得
btw 玩衣D Game最好用中階以上既機 eg .I9003, Defy以上既機,
ACE, Wildfire S之類 Lag係必然既事(仲要用成2500去買睇見都肉痛)
我用緊來打這隻GAMES的係GALAXY TAB。
同埋我對打唔打機唔係好上心,
看唔看到電子書對我重要D,
所以一定唔會為左隻GAMES來換機!呵呵!

我想換機係因為我電話係用NOKIA,
之前同A346講緊話頂唔住部電話,
想換個部電話, 咁A346介紹左幾部機比我!
所以我先話心動ING換這部新機,
不過我有電話用緊, 等多幾個月先LA, 唔係急成咁!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


禁止訪問

積分: 4249


28#
發表於 11-6-17 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


27#
發表於 11-6-17 12:05 |只看該作者
A346 發表於 11-6-17 11:52
新果o的雙核機就有無左 Lag 呢個問題...

心動ing, 不過, 等幾個月落下價先啦!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


26#
發表於 11-6-17 11:52 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 11-6-17 10:55
係呀, 中左幾次之後, 畫而d金幣就會多,
就有少少lag, 最初小金幣時無的。
...
新果o的雙核機就有無左 Lag 呢個問題...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo