立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4654
talkative 發表於 11-6-6 01:30 都未必, 去年新校長上任, 好多人都話怕唔似得以前個校長咁有人情味, 加上今年都見唔少有家姐呀哥讀緊都唔 ...
禁止訪問
積分: 205825
珍珠宮
積分: 45698
麻煩貓 發表於 11-6-5 21:20 真係知得愈多就愈震仲有早幾年個市又好好多呢
公爵府
積分: 25004
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38 點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮
talkative 發表於 11-6-5 16:26 我唔係出年, 係再後一年, 但因為家姐讀既係私校, 所以呀仔都係得10分, 家姐呢間唔係咁易入到去, 所以都開始 ...
weiwai 發表於 11-6-5 15:44 你仔/女幾年班呀?
23肥媽媽 發表於 11-6-5 15:39 ME 2,出年到我緊張,因為阿哥入得唔好,阿妹就大獲LA,我個女09年出世,仲多BB!!
pat510 發表於 11-6-5 13:14 我都係,不過隨遇而安啦,好似#3晴朗家家講,叻既就邊度都OK
子爵府
積分: 10473
joanray 發表於 11-6-5 12:23 Same here!! More child at next year
麻煩貓 發表於 11-6-5 11:58 me2 不喜直資/國際學校 只想原校升小
小倩 發表於 11-6-5 11:50 如果係首名子女, 應該有15分喎...
積分: 40714
weiwai 發表於 11-6-5 02:01 今日嘅派位緊張氣氛我完全感受到 下年到我了
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy