自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


1#
發表於 11-6-5 02:01 |只看該作者
本帖最後由 weiwai 於 11-6-5 02:15 編輯

今日嘅派位緊張氣氛我完全感受到
下年到我了mouth:

但得10分, 唉


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


29#
發表於 11-6-7 02:23 |只看該作者
talkative 發表於 11-6-6 01:30
都未必, 去年新校長上任, 好多人都話怕唔似得以前個校長咁有人情味, 加上今年都見唔少有家姐呀哥讀緊都唔 ...

我識1個mami, 大女讀緊間私小, 佢呀哥又響個間度教書, 到細佬考, 唔收!

點評

talkative  我都怕個仔會係咁呀.  發表於 11-6-7 15:56


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-6-6 01:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45698


27#
發表於 11-6-5 21:45 |只看該作者
麻煩貓 發表於 11-6-5 21:20
真係知得愈多就愈震仲有早幾年個市又好好多呢


         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


公爵府

積分: 25004


26#
發表於 11-6-5 21:20 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38
點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮
真係知得愈多就愈震仲有早幾年個市又好好多呢


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


25#
發表於 11-6-5 21:00 |只看該作者
talkative 發表於 11-6-5 16:26
我唔係出年, 係再後一年, 但因為家姐讀既係私校, 所以呀仔都係得10分, 家姐呢間唔係咁易入到去, 所以都開始 ...

考家姐個間會唔會+分?


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-6-5 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


23#
發表於 11-6-5 16:17 |只看該作者

小倩 無得跟阿哥/家姐?? 發表於 11 分鐘前


個間唔適合呀女!


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


22#
發表於 11-6-5 15:49 |只看該作者
4年班?
第1 round 攪電? 羨慕ing


珍珠宮

積分: 45698


21#
發表於 11-6-5 15:47 |只看該作者
weiwai 發表於 11-6-5 15:44
你仔/女幾年班呀?

出年呈分 lu


我當年好聽話,kg 校長叫我去冰就去冰,一間詩校植脂都冇去 interview

profile 有做,但冇用到


         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


20#
發表於 11-6-5 15:44 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38
點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮

你仔/女幾年班呀?


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


19#
發表於 11-6-5 15:43 |只看該作者
23肥媽媽 發表於 11-6-5 15:39
ME 2,出年到我緊張,因為阿哥入得唔好,阿妹就大獲LA,我個女09年出世,仲多BB!!

好想meet你呀b個面朱登呀


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


18#
發表於 11-6-5 15:41 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38
點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮

我第1個都冇咁愁架, 係呢個令我擔心d


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


17#
發表於 11-6-5 15:39 |只看該作者
pat510 發表於 11-6-5 13:14
我都係,不過隨遇而安啦,好似#3晴朗家家講,叻既就邊度都OK


子爵府

積分: 10473

醒目開學勳章


16#
發表於 11-6-5 15:39 |只看該作者
ME 2,出年到我緊張,因為阿哥入得唔好,阿妹就大獲LA,我個女09年出世,仲多BB!!


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


15#
發表於 11-6-5 15:38 |只看該作者
joanray 發表於 11-6-5 12:23
Same here!!
More child at next year

係呀! 出生率好高, 又多非港人父母在港出生子女來報小學


珍珠宮

積分: 45698


14#
發表於 11-6-5 15:38 |只看該作者
mouth: 點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


13#
發表於 11-6-5 15:36 |只看該作者
麻煩貓 發表於 11-6-5 11:58
me2
不喜直資/國際學校
只想原校升小

我連原校升小都冇


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


12#
發表於 11-6-5 15:35 |只看該作者
小倩 發表於 11-6-5 11:50
如果係首名子女, 應該有15分喎...

我知! 但我女唔米首名子女麻

點評

小倩  無得跟阿哥/家姐??  發表於 11-6-5 16:04


珍珠宮

積分: 40714

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-6-5 13:25 |只看該作者
weiwai 發表於 11-6-5 02:01
今日嘅派位緊張氣氛我完全感受到
下年到我了
我仔都係得 10 分, 今次派到第一志願,

其實當初都好大壓力, 好驚唔知派左去

邊間, 自行分配得 10 分基本上無份玩,

但都要照填, 所以要一早想清楚, 哪一間

適合小朋友而又唔係超大熱學校. 統

一派位甲部乙部第一位都填同一間學校

勝算會高好多.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo