夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 860


1#
發表於 11-6-8 10:14 |只看該作者
如題.


男爵府

積分: 9042


43#
發表於 11-6-10 16:15 |只看該作者
唔敢講話一定有影響,但都驚有影響,所以就算我而家幾咁唔想返工都唔敢唔做野。
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 2289


42#
發表於 11-6-10 11:02 |只看該作者
慘在好多男人同你捱完之後就搵第二個呢!(我唔係話樓主,只係有感而發)


大宅

積分: 4452


41#
發表於 11-6-10 09:53 |只看該作者
女人無咁易因生活質數差左而變,但男人機會會大D


伯爵府

積分: 16361


40#
發表於 11-6-9 23:03 |只看該作者
c6以前試過失業 我用我既金錢,時間,青春去幫佢 扶佢 鼓勵佢 佢成功轉行 而家okay小小

但我有事佢就唔理 我一個人撐下去

我呢世都記得

女人永遠要自己對自己好才是真的

點評

好心煩  路遙知馬力,日久見人心  發表於 11-6-10 09:58


瑪瑙宮

積分: 139698


39#
發表於 11-6-9 21:01 |只看該作者
會, 日日都諗下個月點應付, 心情自然唔好, 見佢都唔係很積極番工, 收入自然縮減. 睇開 d, 馬死落地行, 船到橋頭自然直, 邊有咁易, 度唔掂就要借, 一借又攤開還, 循環不息的, 不覺地諗, 到何時才了.


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


38#
發表於 11-6-9 18:43 |只看該作者

回覆:mktung 的帖子

樓主加油呀!我地都做到,你都一定做到!我地一定會支持你!




大宅

積分: 2027


37#
發表於 11-6-9 18:23 |只看該作者
樓主
加油阿!!!
你一定得架!!!
幾千蚊已經好好架啦
我最窮0個時, 一個月得5百蚊, 仲要坐車返工食飯
所以lunch都唔食, 等返屋企先食
頂唔順就食$10碗既雲吞麵
我都頂到, 你都一定得架!!!! 加油!!!


別墅

積分: 860


36#
發表於 11-6-9 17:40 |只看該作者
好多謝你地咁多位! 你地講得好arm, 有樓有飯食都已經好好, 我知, 我當然上來搵人傾數下, 我呢一刻真的未慣, 實在要迫自己去慣! 但一想起自己銀行個個月得幾千蚊, 真的唔開心!


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-6-9 16:16 |只看該作者

回覆:你地會唔會為左生活質素變左而影響感情?

唔會!雖然未試過,但都唔想試!




伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


34#
發表於 11-6-9 16:04 |只看該作者
樓主,

我以前後生時都係同你一樣勁大洗...有時都唔知 d 錢洗左去邊 tim...
我同c6好霉果時仲要供樓...還錢...比家用父母..養個大女..個時大家都係剩返一二千數用一個月!! 返工帶飯...有時我老公直頭 lunch 都唔食..等到收工先返屋企食..每日迫自己限用幾多錢...買送都要格價..食 d 好普通嘅送..
呢d生活都捱左 5,6年先開始有轉機....

所以, 大洗呢個習慣係可以迫自己改左佢嘅...至於另一伴捱唔捱到就睇運啦...加油


大宅

積分: 2027


33#
發表於 11-6-9 15:11 |只看該作者
回覆 mktung 的帖子

樓主...
邊有話捱唔到架, 咩習慣左洗大左, 係籍口黎架ja...
我覺得只係你唔願意接受呢個事實
你唔想改變你既生活質素
可能你覺得佢拖累你啦, 你自己養自己, 可以食好d啦
又可能你覺得你單身之後, 又可以搵返個有錢既人養你啦

有幾多人一夜破產... 幾多阿婆係街執紙皮... 冇飯開
你依加只係由日日出街食, 變左要自己煮...
ja係都仲有得食啦...
又有層樓...

如果我係你, 日日花精神諗自己生活有幾差幾差, 以前有幾好幾好
不如用d精神take care 你d小朋友, 用d心神諗下以後應該點理財,
依加可以點改善你既生活環境
e.g. 要唔要依加樓價高賣左層樓, 換間細d,
or租住先, 等樓價跌左先再買返

有d現金係身, 你咪有返安全感囉


點評

KitAuYeung  同意! 有時間不如諗下點樣可以慳啲錢. 慳到錢你會有滿足感  發表於 11-6-9 15:36
好心煩  你講得好啱呀,Agree  發表於 11-6-9 15:21


大宅

積分: 2027


32#
發表於 11-6-9 14:57 |只看該作者
人有3衰6旺, 你唔包佢忽然又一朝富貴
有事, 一齊捱得過好開心, 一d問題都冇
不過我中意大家坦坦白白
你有事, 你出聲, 我一定幫
相反
我陪你捱完, 你有錢, 就收埋唔出聲
好似驚死我會分你錢, 會叫你還咁
我一定會好hurt

點評

OneTwoThree  你完全講哂我老公所對我做既野, 所以超心淡  發表於 11-6-9 17:54


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


31#
發表於 11-6-9 14:26 |只看該作者
我同老公都挨左5,6年. 我地最鍾意係屋企睇碟. 有時煲一煲粥食一日, 有時買野返屋企打邊爐食足兩日. 我地兩個都過得好開心. 最重要係兩公婆一條心. 咩野難關都無問題


禁止訪問

積分: 1338

畀面勳章


30#
發表於 11-6-9 14:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


29#
發表於 11-6-9 12:47 |只看該作者
我同c6十幾都試過有一段時係冇錢....果幾年冇得出去睇戲..冇得出街食飯..放假咪係屋企 or window shopping...個大女生日..都係買個三四蚊細細個 cheap cheap 蛋糕同佢過...多數帶佢去樓下公園玩...我地兩公婆都係咁默默咁捱過.....之後生活慢慢好返...可以去下旅行..其實好睇兩個人嘅諗法同忍耐力.....大家一齊努力就會過渡到....

點評

cobaba  最慘就係唔同步阿... 大家一齊都冇問題... 最慘係你捱, 佢唔捱。  發表於 11-6-9 15:00
OneTwoThree  我捱左11年, 一d曙光都見唔到, 因為大家唔同步  發表於 11-6-9 13:16


別墅

積分: 860


28#
發表於 11-6-9 11:32 |只看該作者
兩公婆收入都少左囉!


大宅

積分: 2289


27#
發表於 11-6-9 11:30 |只看該作者
點解以前生活好,宜家差左?就係為左層樓??定係佢家道中落呀?


別墅

積分: 860


26#
發表於 11-6-9 11:21 |只看該作者
捱還捱, 有時放工番屋企見到個仔, 都好開心, 唔係真....


禁止訪問

積分: 1338

畀面勳章


25#
發表於 11-6-9 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo