自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 47


1#
發表於 11-6-9 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


34#
發表於 11-6-15 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


33#
發表於 11-6-15 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-6-13 12:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


31#
發表於 11-6-13 12:21 |只看該作者
我見樓主話搵左管理署, 搵左食環,\

但好似真係未搵房署喎, 咁點解唔搵房署?
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


30#
發表於 11-6-13 12:07 |只看該作者
siu_beeeeeeeeee 發表於 11-6-9 12:55
食環叫我揾房署

公屋..........一定係搵房署架......

公屋有扣分制.........冷氣滴水會扣5分架.....


http://www.housingauthority.gov.hk/b5/residential/prh/tenancymatters/markingscheme/0,,,00.html


立即行動......


大宅

積分: 1038


29#
發表於 11-6-13 12:02 |只看該作者
影底相, 再加埋食環署果段野印出嚟

冷氣機應該要定期檢查,看看有否滴水滋擾他人。 如果你居住的大廈發現有冷氣機滴水滋擾,可向大廈管理處、大廈業主立案法團或互助委員會尋求協助,找出滴水的來源,並要求有關業主改善,亦可致電食物環境衛生署投訴。
法例規定,任由冷氣機滴水滋擾他人乃屬違法,一經定罪,最高罰款為一萬元,另加每日罰款二百元。

查詢電話: 2868 0000
食物環境衛生署


印3份copy, 一份俾管理處, 一份放入個衰人嘅信箱, 一份自己keep, 冇改善咪post張野喺lobby囉, 最好指明邊一戶添

呢個方法都玩到好盡下咖


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


28#
發表於 11-6-13 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


27#
發表於 11-6-13 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16938


26#
發表於 11-6-9 16:51 |只看該作者
好明白樓主!我上年住舊居屋.....忍左3年,其實3年每年都打唔小次去管理處!
佢地會好快有人上嚟睇,但好多次話睇唔到...有時又話叫左!
anyway,日日都滴水!彈入屋,彈到hifi...好煩.....管理處好無能,出信都無用啦!
佢地跟本唔會成日跟進,我地投訴左,無再叫就唔跟!
但我自己響屋企又照唔到上面邊層滴,有一家好似倒水咁架!
終於我自己每曾行上去睇.....有一家好難譜,係倒水,唔係滴,我再走到地下都睇到成30樓....再叫管理處去果個單位(我數到)......final,亞叔話屋入面有收音機聲,但無人應門,拍左好耐......=_=
其實唔止一家滴水,只係有d夜晚先開,又滴唔多好難搵到!但有一家就小小熱都開冷氣,冬天都成日開...... (被人掉垃圾,倒湯面......不計....所以好耐無曬衫出去,d衫好難乾....又因為我地無乜太陽照到)
final,我今年年頭搬左,租第2度,住最高......忍左4年,終於可以有好小小既日子過喇! (不過頂樓既屋好鬼熱!) 呢度係公屋,但樓不高!


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 11-6-9 16:49 |只看該作者
我諗你係打錯電話,搵錯人投訴....係打去房屋署喎!唔係管理處.或者打去樓下分區辦事處,姐係你入住之前去拎key嗰度.


男爵府

積分: 7524

BK猜猜猜慶中秋


24#
發表於 11-6-9 16:11 |只看該作者
siu_beeeeeeeeee 發表於 11-6-9 16:03
回覆 wbrenda 的帖子

報警我都試過,佢咪又係叫我搵房署!!!!!

住公屋? 咁搵房署 都唔錯得晒 wor....

同埋 滴水 係可以扣分架?

點評

wbrenda  有時房署D 看更。。“則則膊”架。

我地complain 左好多次, 最後我老公發  發表於 11-6-13 11:59


禁止訪問

積分: 47


23#
發表於 11-6-9 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


22#
發表於 11-6-9 13:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


21#
發表於 11-6-9 13:02 |只看該作者

回覆:KHCMA 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


20#
發表於 11-6-9 13:00 |只看該作者

回覆:ivyko 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


19#
發表於 11-6-9 12:56 |只看該作者

回覆:karkar39 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


18#
發表於 11-6-9 12:55 |只看該作者

回覆:ChammyMAMA 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


17#
發表於 11-6-9 12:54 |只看該作者

回覆:sandra28 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2289


16#
發表於 11-6-9 06:23 |只看該作者
本帖最後由 191169 於 11-6-9 06:25 編輯
瑤瑤~ 發表於 11-6-9 01:37
想請教一下, 你地話放塊膠地氈係冷氣機頂, 係咪窗口機?
放0係機頂會否影響機身散熱/機件操作架?
有颱風時, ...

我c6把膠地氈開3個孔,再用繩固定在冷气機頂.不過有颱風時要拆走.機身散熱在旁邊不是機頂.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo