心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 317


1#
發表於 11-6-10 15:48 |只看該作者
6月頭驗咗有bb, 好開心同老公講 點知佢好冷淡咁問咗幾條問題 叫我諗好先決定要唔要bb 我好唔開心
我地巳經有個囡囡3歲 其實今次係意外 (但佢一向諗住要兩個小朋友, 反而我只想要一個)
佢又超級錫個女喎 總之好煩啦


大宅

積分: 3533

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-9-15 18:13 |只看該作者
好多時人既思想就係咁奇怪,當你冇既時候,你會恨要…
到你有既時候,有會嫌多唔識珍惜,

點都好,一個小生命掌握在你們手,好好商量一下


伯爵府

積分: 19764

2018復活節勳章 畀面勳章 親子達人勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 11-9-14 16:00 |只看該作者
現實d諗...
如果多左個bb..
有無能力養先~???
有ge就去馬啦...
落bb好影響自己身子ge~~~


別墅

積分: 840

畀面勳章


31#
發表於 11-9-7 15:59 |只看該作者
落BB個罪孽好大架, 三思..........


禁止訪問

積分: 16080


30#
發表於 11-8-23 18:16 |只看該作者

引用:因為而家係我媽咪幫我湊緊囡囡,我老公驚我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23844

馬年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 笑得好勳章 美好大世界2017勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


29#
發表於 11-8-23 09:34 |只看該作者
本帖最後由 tracy.ho 於 11-8-23 09:35 編輯

生命10分寶貴呀


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


28#
發表於 11-8-21 17:18 |只看該作者

回覆:mienmien 的帖子

要!要!要!要生唔好做殺自己骨肉嘅兇手啊!

看你所言,只是你老公心理未調校到吧!兩公婆傾掂數,一家四口熱鬧開心,我(很多夫婦)恨都恨唔到!




別墅

積分: 616


27#
發表於 11-8-18 23:05 |只看該作者

回覆:有咗bb 但老公唔係好想要

你老公雖然講得冇錯但係企係邊個的角度?最好的資源未必對你個女來講係最需要的。你想佢去最好的學校?幾貴先叫好?學最多嘢?學幾多先夠?穿最靚的衫?住最靚的屋?食最好的?咁你個女成長過程的伴侶呢?小朋友有佢哋的世界。2個小朋友有亙動。有分享。有爭執。有扶持。大個咗有多個人分擔。呢啲係大人或家長扮演唔到嘅覺色。有好多夫妻想為家中的獨儿添個伴但唔係個個都有咁嘅福氣。如果你今日唔要,她日女女大d想要個伴你點?




水晶宮

積分: 57108


26#
發表於 11-8-18 21:56 |只看該作者
問下佢點解唔想要先...


大宅

積分: 1368


25#
發表於 11-8-18 17:48 |只看該作者
如果真的想比最好既野你個女女 就生啦 你同你老公第時老左走埋 得返你個女1個 真係好慘

點評

jeannie_cheng  AGREE!!  發表於 11-8-19 17:25


大宅

積分: 1075


24#
發表於 11-7-12 15:30 |只看該作者
本帖最後由 6853849 於 11-7-12 15:30 編輯

死頂你都要生佢出來, 他巳是你的孩子, 你的生命, 到你落左佢, 之後你既心理一樣吾開心, 好好醜醜, 也是你的孩子啊。多了一個, 又不是多了一打!!


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


23#
發表於 11-7-12 13:33 |只看該作者
好好同老公傾吓


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


22#
發表於 11-7-2 01:35 |只看該作者

回覆:有咗bb 但老公唔係好想要

同老公傾下,問下點解先啦
本身我都有你老公的諗法,後來有朋友同我講,話得一個好慘,第日兩公婆有咩事得佢一個無兄弟姐妹傾下講下又無人分擔,同埋我覺得佢一個其實真係好悶,最終我有左第二個,唔好諗你地要多個小朋友分薄左,其實可能得到多左呢




別墅

積分: 677


21#
發表於 11-7-1 23:59 |只看該作者
唔好唔要呀, 你一定會後悔架, 加油呀~~~~


大宅

積分: 4230


20#
發表於 11-6-23 16:47 |只看該作者
樓主, 唔好推殺小生命, 同你老公傾下啦, 我想生隻蛋都無, 不知幾羨慕你.


別墅

積分: 736


19#
發表於 11-6-21 16:33 |只看該作者
回覆 Chloe囡囡 的帖子

我好明白你的心情... 我5月中發現有咗, 係第一胎, 當話係老公知時, 佢話未ready, 唔想要... 我真的好唔開心, 自己係好想要的... 第二日就作小產, 之後一日仲冇埋添... 其實生命真係不在我們的手中... 你先要好好照顧自己的身體同情緒, 再搵過好機會同老公傾下啦! 男人都要d時間消化... 盡力而為, 加油!!!


男爵府

積分: 5181


18#
發表於 11-6-21 00:59 |只看該作者
回覆 Ocean11 的帖子

我都好想知.......究竟係乜野情況下的意外...


禁止訪問

積分: 8894

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-6-20 19:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 299


16#
發表於 11-6-20 02:22 |只看該作者
唔好唔開心啦:) 如果你先生見你開心的話就可能會冇晒憂慮~ 你地既心情會影響到個bb架~~
I don't mind living in a small house, I just wish it could be filled with real friends. Welcome to my home  


男爵府

積分: 7761

畀面勳章


15#
發表於 11-6-19 16:12 |只看該作者
如果負擔得到, 梗係生喇
你唔係想做殺人兇手呀
恭喜你先 ^^

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo