自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


1#
發表於 11-6-10 19:56 |只看該作者
今年9月開始,
所有領取書簿津貼全額的學生,
讀全日制小學,
可以免費係學校午膳。




無我份
:;pppp::;pppp::;pppp:




禁止訪問

積分: 2264


25#
發表於 11-6-10 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33979

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 11-6-10 23:31 |只看該作者
呢個咩世界,付出勞力,沒有收穫 !
坐係度唔駛做既,反而收穫仲多......
"勤勞有價呀!"....我覺得我地呢d肯返工既,除左可以做榜樣俾小朋友睇之外,其實,都幾ON 居...哈哈


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-6-10 23:28 |只看該作者
冇我份


大宅

積分: 2939

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 11-6-10 23:24 |只看該作者
想問一下書簿津貼,車船津貼係要幾時申請架?

P.S. 我個囡九月先小一


珍珠宮

積分: 44134


21#
發表於 11-6-10 22:54 |只看該作者
無我份!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


20#
發表於 11-6-10 22:54 |只看該作者

引用:邊個講㗎?錢從何來? +

原帖由 heichunmum 於 11-06-10 發表
邊個講㗎?錢從何來?
都話教育局囉!

D錢咪係關愛基金:;pppp:




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


19#
發表於 11-6-10 22:52 |只看該作者
點先可以申請書薄津貼?

我仔將會讀直資, 已經申請唔到學費減免, 係咪意味住乜都冇我份??


禁止訪問

積分: 67964


18#
發表於 11-6-10 22:50 |只看該作者

回覆:領取書簿津貼全額的學生,可以免費係學校午膳。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-6-10 22:49 |只看該作者
全額應該無可能喎!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-6-10 22:39 |只看該作者
:;pppp::;pppp:


侯爵府

積分: 22136

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


15#
發表於 11-6-10 22:22 |只看該作者
本帖最後由 企鵝BABY 於 11-6-10 22:24 編輯


又益咗D同港人爭福利的無貢獻啦.
做港人的悲哀


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-6-10 22:18 |只看該作者
我半額,無我份...


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


13#
發表於 11-6-10 22:14 |只看該作者

引用:半額有冇半免??

原帖由 patpat234 於 11-06-10 發表
半額有冇半免??
好似無




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


12#
發表於 11-6-10 22:02 |只看該作者
半額有冇半免??
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


11#
發表於 11-6-10 21:58 |只看該作者

引用:邊度講架 +

原帖由 yinmelody 於 11-06-10 發表
邊度講架
教育局




侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


10#
發表於 11-6-10 21:58 |只看該作者

引用:詳細資料pls~

原帖由 donaldduckduck 於 11-06-10 發表
詳細資料pls~
要等學校出通告,間間不同




伯爵府

積分: 16361


9#
發表於 11-6-10 21:47 |只看該作者
詳細資料pls~


珍珠宮

積分: 33979

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 11-6-10 21:46 |只看該作者
本帖最後由 clarawuwu 於 11-6-10 21:47 編輯

好羨慕呀...
咩書簿津貼呀,開學利是呀...乜都無份,但我唔係高收入人士,唉,,...拎綜援仲歎過我,起碼有政府照,

點評

小bie豬  我都覺得拎綜援係最好嘅一群  發表於 11-6-10 22:17


超級版主

積分: 92968

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 11-6-10 21:43 |只看該作者

回覆:領取書簿津貼全額的學生,可以免費係學校午膳。

邊度講架



雖然我在線,但可能行開左

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo