想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3319


1#
發表於 11-6-11 18:35 |只看該作者
我做埋最後呢次IVF就冇得再做,因為政府醫院嘅規舉最多做三次,三次之後File Close。最初做第一次貪新鮮滿懷希望,以為會一擊即中,點知唔得。等通知中途我有著床血,第一次驗血有懷孕指數




大宅

積分: 3319


38#
發表於 11-9-5 22:46 |只看該作者

引用:恭喜恭喜 +

原帖由 midcocatcat 於 11-09-03 發表
恭喜恭喜
Thank you




大宅

積分: 3319


37#
發表於 11-9-5 22:46 |只看該作者

引用:多謝妳的祝福+沾妳的孕氣 +

原帖由 ionizer 於 11-09-03 發表
多謝妳的祝福 沾妳的孕氣
祝早孕




別墅

積分: 874


36#
發表於 11-9-3 21:17 |只看該作者

回覆:HKgirl 的帖子

恭喜恭喜





禁止訪問

積分: 1299


35#
發表於 11-9-3 16:45 |只看該作者

回覆:HKgirl 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3319


34#
發表於 11-6-19 22:16 |只看該作者
loveman620 發表於 11-6-19 11:04
恭喜你呀!
我都係係廣華做2次都失敗,我宜家都好驚做第三次呀,好怕咩都做唔到!
每次都係抽到9-11粒旦, ...

只要你有三個分裂到既靚胚胎移植番入去都會好完美,唔駛擔心!


大宅

積分: 3319


33#
發表於 11-6-19 22:11 |只看該作者
waynebb 發表於 11-6-18 19:13
恭喜哂!做完IVF個肚好漲真係成功機會會大D嗎?仲有冇其他徵狀?

呢句說話係醫生講架,不過我都認同! ^^


別墅

積分: 644


32#
發表於 11-6-19 11:04 |只看該作者

回覆:第三次IVF成功,希望分享幫到妳們!

恭喜你呀!
我都係係廣華做2次都失敗,我宜家都好驚做第三次呀,好怕咩都做唔到!
每次都係抽到9-11粒旦,但係次次都無得雪!唉!唔知我仲要等幾耐先可以好似你咁呢?



:-? :-?


複式洋房

積分: 396


31#
發表於 11-6-18 19:13 |只看該作者

回覆:第三次IVF成功,希望分享幫到妳們!

恭喜哂!做完IVF個肚好漲真係成功機會會大D嗎?仲有冇其他徵狀?




大宅

積分: 2421

陪月勳章


30#
發表於 11-6-17 07:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YLCW+於+11-06-15+發表請問你

原帖由 HKgirl 於 11-06-17 發表
我係廣華醫院做IVF,因為每次都抽成二十粒蛋,時間頗長,果支令我瞓覺嘅針葯水好快消失,跟住我又醒返,所 ...
恭喜您!嘩好叻有成20粒旦旦,我果時得7-8粒。




大宅

積分: 3319


29#
發表於 11-6-17 07:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+denise333+於+11-06-12+發表

原帖由 lolonorna 於 11-06-16 發表
我同你一樣呀,又係油壓床,床底擺雜物,又係床尾對窗
我張床係度位做架,轉唔到,點算呀



...
都唔緊要啦,風水嘅野只作參考未必人人啱用。油壓床應該唔同計法所以影響唔大,至於床尾同窗只要你放塊窗簾布落嚟遮擋吓應該冇問題。(純粹個人意見)
其實最重要係放鬆心情,其他嘢一d都唔重要呢!加油




大宅

積分: 3319


28#
發表於 11-6-17 06:51 |只看該作者

引用:請問你係邊到做ivf嫁,整個過程有冇咩嘢唔

原帖由 YLCW 於 11-06-15 發表
請問你係邊到做ivf嫁,整個過程有冇咩嘢唔舒服呀?可唔可以照返工呀?



...
做完放胚胎果日佢會比假你,第二日可以照返工。




大宅

積分: 3319


27#
發表於 11-6-17 06:49 |只看該作者

引用:請問你係邊到做ivf嫁,整個過程有冇咩嘢唔

原帖由 YLCW 於 11-06-15 發表
請問你係邊到做ivf嫁,整個過程有冇咩嘢唔舒服呀?可唔可以照返工呀?



...
我係廣華醫院做IVF,因為每次都抽成二十粒蛋,時間頗長,果支令我瞓覺嘅針葯水好快消失,跟住我又醒返,所以都感受到一點痛楚架!蛋越多你個肚會越脹痛,因為早前打咗好多針催谷咗好多蛋令卵巢大咗好多。當你個肚越脹表示成功機會越大!




大宅

積分: 3461


26#
發表於 11-6-16 13:21 |只看該作者

引用:回覆+HKgirl+的帖子 恭喜曬...我上次第一

原帖由 denise333 於 11-06-12 發表
回覆 HKgirl 的帖子

恭喜曬...我上次第一次放完胎之後只休息咗一日就返工,雖然返工真係唔諗咁多野,不過,公 ...
我同你一樣呀,又係油壓床,床底擺雜物,又係床尾對窗
我張床係度位做架,轉唔到,點算呀




大宅

積分: 3375


25#
發表於 11-6-16 00:42 |只看該作者
HKgirl 發表於 11-6-13 20:21
我同你張床唔同,我唔係油壓床,四隻床腳底下我以前成日塞哂d野入去,所以我而家清乾淨哂一d野都冇喇!而你 ...
do you know if it's ok if it's not a window, but a glass door?


別墅

積分: 837


24#
發表於 11-6-15 23:20 |只看該作者

回覆:第三次IVF成功,希望分享幫到妳們!

請問你係邊到做ivf嫁,整個過程有冇咩嘢唔舒服呀?可唔可以照返工呀?




男爵府

積分: 6690


23#
發表於 11-6-14 07:13 |只看該作者
恭喜恭喜 !!


大宅

積分: 3319


22#
發表於 11-6-13 23:24 |只看該作者

引用:CONGRAT呀,+多謝你既分享.我都等待緊驗血,+

原帖由 MonqBB 於 11-06-12 發表
CONGRAT呀, 多謝你既分享.

我都等待緊驗血, 不過有時身體有好少變化, 都會好緊張.
好快會有好消息喇,加油呀,唔好太心急太緊張!記得返黎報到呀




大宅

積分: 3319


21#
發表於 11-6-13 20:21 |只看該作者

引用:回覆+HKgirl+的帖子 恭喜曬...我上次第一

原帖由 denise333 於 11-06-12 發表
回覆 HKgirl 的帖子

恭喜曬...我上次第一次放完胎之後只休息咗一日就返工,雖然返工真係唔諗咁多野,不過,公 ...
我同你張床唔同,我唔係油壓床,四隻床腳底下我以前成日塞哂d野入去,所以我而家清乾淨哂一d野都冇喇!而你張床可以昇高放衫好似櫃桶咁又唔算係床下底,所以冇大礙。至於最大問題其實係床尾對窗,其實有冇辦法擰一擰你張床轉吓方向?其實都唔使太介意,呢d只可作為參考或風水上嘅迷信,我係因為咩辦法都冇先至走去試




大宅

積分: 3319


20#
發表於 11-6-13 20:12 |只看該作者

引用:Quote:HKgirl+發表於+11-6-12+08:07+我係廣

原帖由 wm720915 於 11-06-12 發表
我想問如果我係私家做了3次IUI,咁排政府可唔可以即做IVF 架啦?
你係政府做IVF幾多次1次呀?
如果我想排定政 ...
我喺廣華做咗3次IVF同1次雪胎,今次用哂3次IVF先至Bingo咋。你之前私家已經做過IUI咁你下次可以帶同以前做過IUI嘅相關資料再排過政府醫院,到時醫生應該會同你商量問你仲試唔試IUI,如果你話唔試喇應該可以直接去做IVF了。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo