自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24352


1#
發表於 11-6-14 13:07 |只看該作者

今暑假想做喇, 但唔知邊隻好, 有冇人可教下我呀???


侯爵府

積分: 24352


24#
發表於 11-6-15 12:06 |只看該作者

我岩岩問左香港激x矯視中心(lasik)無刀, 萬8蚊全包. 我想7月做, 佢話預早2weeks booking.


男爵府

積分: 9229

環保接龍勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-6-15 00:48 |只看該作者
請問遠視可唔可以做呢?


公爵府

積分: 25238


22#
發表於 11-6-15 00:37 |只看該作者

回覆:想做激光矯視, 但人地話有2種(冇刀/無刀)邊種好d架,請賜教.

我book左月尾做,如果大家唔怕太遲,我做完再返黎匯報呀!



點評

mrshoho  I will wait for you!!!!  All the best for your surgery!!!  發表於 11-6-15 23:38


男爵府

積分: 8322


21#
發表於 11-6-14 23:55 |只看該作者

回覆:ypiriswong 的帖子

我都想做,痛唔痛架?

想左好耐但又驚




大宅

積分: 2843


20#
發表於 11-6-14 23:48 |只看該作者

回覆:想做激光矯視, 但人地話有2種(冇刀/無刀)邊種好d架,請賜教.

有人話做咗激光矯視如果老時有白內障無得做手術,係咪真架?,




大宅

積分: 2175


19#
發表於 11-6-14 23:43 |只看該作者
我都想做,400几度,不過吾知几多蚊呢


水晶宮

積分: 63470

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


18#
發表於 11-6-14 23:36 |只看該作者

回覆:想做激光矯視, 但人地話有2種(冇刀/無刀)邊種好d架,請賜教.

我做冇刀,因怕見到把刀。09年做左,簡直重生!




複式洋房

積分: 267


17#
發表於 11-6-14 23:19 |只看該作者
我都好想做,但眞係好


別墅

積分: 866

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-6-14 21:43 |只看該作者
有刀無刀依家都好安全架啦
最緊要係睇你度角膜厚度同你要做既度數有幾多
越深度數就要用越厚角膜打磨
所以如果你度數深而角膜唔夠厚
d醫生多數會叫你做無刀
因為有刀切割切起既角膜只係得一個厚度
醫生未必夠厚幫你做
但係無刀切起既角膜較薄
可以留返多d位俾你打磨

所以你最好見左醫生先~睇下你有幾多度數同角膜厚度

我11月個時揀左有刀
因為我得3百幾度近視 就算用有刀都可以有好多位打磨
[當然價錢都係好重要既考慮因素啦 哈哈]


伯爵府

積分: 19274

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 11-6-14 21:03 |只看該作者
I want to know too, I have 散光 about 150 - 200 度.


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-6-14 18:58 |只看該作者
rean_chau 發表於 11-6-14 16:18
回覆 yi.yi 的帖子

散光問題有D複雜

黑暗既地方睇野會變成點? 曚?
我有100 度散光...


王國長老

積分: 119115

王國長老


13#
發表於 11-6-14 17:51 |只看該作者
yi.yi 發表於 11-6-14 14:31
我都想做, 不過有D 怕
做完有冇散光? 有冇麻醉? 痛唔痛架?
我做完冇事. 8年啦, 唔係記得好detail, 印象中冇麻醉, 只係滴眼藥水放大瞳孔, 做既時候清醒, 唔痛, 但會緊張, 好快做完, 就由家人接返屋企. 要第二朝先可以拆眼罩, 從此冇問題.

點評

yi.yi  好詳細, thz ^^  發表於 11-6-14 19:04
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 119115

王國長老


12#
發表於 11-6-14 17:49 |只看該作者
bkteapot 發表於 11-6-14 14:22
其實我都有興趣, 但我就係怕, 請問你做完之後有咩乜野改變? (如眼乾, 自己睇書/用電腦時會就住就住)

我硬 ...
完全冇問題....
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


公爵府

積分: 28591


11#
發表於 11-6-14 16:18 |只看該作者
回覆 yi.yi 的帖子

散光問題有D複雜
以前我有二百度散光,做完之後得番五十度, 但因為無左近視, 所以散光好明顯, 係黑暗既地方睇野唔係咁好...


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


10#
發表於 11-6-14 16:01 |只看該作者
而家最新係無刀, 0係某眼科中心做大概萬八蚊一對眼 !


子爵府

積分: 11672

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-6-14 14:48 |只看該作者
我都好想做呀~


男爵府

積分: 5448

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-6-14 14:37 |只看該作者
哈哈~~~洗唔組團一齊去做>>>>>我想咗成年有多>>>我怕做咗之後見唔到2個寶貝仔

點評

bkteapot  我就係琴晚8點睇完套劇之後又心郁郁喇  發表於 11-6-14 14:47


禁止訪問

積分: 10447

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-6-14 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2919

畀面勳章


6#
發表於 11-6-14 14:32 |只看該作者
本帖最後由 goldvia 於 11-12-21 09:48 編輯

日常生活方便好多!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo