自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 11-6-14 17:27 |只看該作者
強積金供款收入水平提高

明報 – 40分前

府建議提高強積金供款每月最低及最高入息水平,最低由5000元提高至6500元,最高由2萬提高至2.5萬元。

政府建議將最低有關入息水平從今年11月1日起由5000元提高至6500元,以及將最高有關入息水平從2012年6月1日起由2萬提高至2.5萬元。

有關建議載於今日向立法會提交的《2011年強制性公積金計劃條例(修訂附表2)公告》及《2011年強制性公積金計劃條例(修訂附表3)公告》(統稱為「修訂公告」)。修訂公告亦同時對每日及每年的最低及最高有關入息金額作相應調整。

將最低有關入息水平調高至每月6500元,會有額外180,900名僱員及自僱人士毋須作強制性供款。將最高有關入息水平調高至2.5萬元,會有514,500名僱員及自僱人士因而須作額外強制性供款。

現行的最高有關入息水平為2萬元,自2000年強積金制度實施以來一直沒有調整。積金局在2002年、2006年和2010年進行的三次檢討,均顯示如按法定因素,最高有關入息應加至3萬元。

(即時新聞)


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 11-6-14 17:45 |只看該作者
我都覺得蝕架...


侯爵府

積分: 21781


4#
發表於 11-6-14 17:43 |只看該作者
點解我們辛苦返工得來的工資要任人魚肉???
話明係全民的事......點解佢地要點就點?
有冇人會同意?同意既咪供多D囉!!!
點解要迫人比錢養垃圾!
我...........絶對反抗~
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


男爵府

積分: 9042


3#
發表於 11-6-14 17:41 |只看該作者
你提高個下限冇問題,上限唔使啦,人地搵得咁0既人工,自己識投資啦,使你班人幫手投資?!

睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


2#
發表於 11-6-14 17:39 |只看該作者
反對~
D錢要點用點投資,我地自己識,使乜你班基金佬係度美其名幫我地投資,實際上又係度呃人俾錢你玩,俾錢你出糧!! 嫌而家呃得唔夠仲想呃多D呀?!
睇錢份上,我要忍忍忍~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo