自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-6-20 06:40 |只看該作者
上個星期,我一家四口終於回流番嚟美國。
但係因為種種嘅問題,我地未有自己地方住,
所以暫住喺借左我兩公婆仲有我爸好多$唔還嘅姑姐屋企。
係我姑姐最先提出叫我地係度住嘅,唔係我提出嘅~

我個細仔兩歲半,有啲寵壞,
也因為攪來攪去都攪唔番啲時差,
睡得不好,也可能掛住香港嘅公公婆婆,
成日喊,我都冇哂符。

我其實都好想搬,佢地有四只狗,
在屋all C all 尿,地方又污穢,
我昨日先幫佢哋洗左個洗衣機,
個洗衣機一路洗衫時有啲臭嘅黑色野走出來,
有酸叔味嘅!
我們儘管冇比租,但係出街吃飯全部係我比$嘅,
仲貴過租~~

但係買屋租屋出左疑難,仲需要啲時間~

今日一開fd, 看見到我表妹(姑姊個女)寫:


"seriously, I don't think I can live in this house anymore. I wanna be woken up naturally, not by a screaming (on top of his lungs) baby runnin up and down my hallway, who's runnin the chairs into the table, who's makin sounds outta things I didn't even know was able to a sound. I love kids ta death, but this one makes me never want to have one, EVER. parents: keep yo kids on CHECK before it's too late.

P.s. My dog is more well behaved than yo kid."

我睇到之後好生氣~
佢G我一定睇到,有咩唔直接同我講?
需要在fd status 講?
我咩都冇,得個老公同兩個寶貝仔,
點都唔好用狗來比較吧?

用左20分鐘平左自己嘅情緒,
決定等我姑姐飲完茶番嚟,
叫佢地還$比我!!
佢地欠我嘅$足夠首期我買屋喇!!


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 11-6-20 21:33 |只看該作者
親戚上頭都咁賤,佢再話無錢,叫佢賣樓賣車還,咩野叫借錢,若然唔駛還嘅,叫搶錢啦,你表妹把口賤成咁,嘅然佢啲狗behaved得咁好,佢地咪一家人同埋啲狗瞓公園囉,借人錢 ‧‧‧ 要還架 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


伯爵府

積分: 19906


20#
發表於 11-6-20 21:16 |只看該作者
sorry for u! ur relatives are soo cheap
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


男爵府

積分: 7001

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-6-20 14:03 |只看該作者

回覆:真係好生氣~~好長,請諒~

好明顯佢想賴貓唔還$,有無借據,告佢要佢哋賣屋賣車還啦!老實,我唔會想同呢啲人做親戚!:;pppp:





伯爵府

積分: 15877


18#
發表於 11-6-20 13:57 |只看該作者
我認為清清楚楚會好d.

1. 搬走. 住人地方實係煩, 好難話人唔arm, 人地激氣時你地又chok 住, 何苦?
2. 叫你姑姐還$, 如果再住下先還, 可能會比佢打左個discount, 話扣左住宿$, 博唔過.


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-6-20 13:55 |只看該作者
meatballs 發表於 11-6-20 13:46
多謝大家嘅留言,我經已同佢哋講左,
佢哋話冇$比我,仲話唔係話我wor~~

既然係咁, 尊重你嘅決定! 咁你有其他地方住未?


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


16#
發表於 11-6-20 13:54 |只看該作者
唔係潑你冷水, 借人錢嗰D人, 根本無諗過會還架啦
你都唔好望有得收返, 唯有叫自己下次唔好再借比D咁既人囉

出去短租APARTMENT得唔得呀? 同呢D人斷絶來往啦, 起碼唔駛等佢再借你錢


男爵府

積分: 6614


15#
發表於 11-6-20 13:54 |只看該作者
相見好, 同住難...... 定律黎既, 小朋友係你個仔, 當然佢點叫點喊你都可以忍受到, 但外人既想法未必同你一樣, 如果你只係留係佢地到短住幾天, 外人可以忍受俾小朋友吵醒左, 但要長期忍受, 佢既心情都可以理解..... 佢最唔岩係d字句尖酸刻薄左...... 都係快d叫佢媽咪還錢, 你地快d搬屋喇~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-6-20 13:52 |只看該作者
meatballs 發表於 11-6-20 13:36
我都有想過這點,但係當我一開口同佢哋講,仲未講哂成句野時,我姑姐就話"佢都唔係話你",我就知道她是知道 ...

咁可以理解, 因為就算你姑姐真係知, 咁又可以點? 你想佢話係, 指證佢個女話你, 然後叫佢個囡向你道歉? 如果佢個女唔肯道歉, 咁個阿媽又可以點呢? 趕佢出門口? 既然你姑姐都重肯俾你住, 又無明示暗示叫你走, 算啦, 當你表妹細路女唔識尊重人, 到你真係感到你姑姐有明示暗示叫你走, 先反面啦!


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-6-20 13:46 |只看該作者
多謝大家嘅留言,我經已同佢哋講左,
佢哋話冇$比我,仲話唔係話我wor~~

我姑姐和叔叔都係冇工作嘅,
一直問人借$,但係又開benz,bmw,
也住在一間 90多萬,五房大屋。
我明白我有啲over reacted,
但係我都好想借這個機會叫佢哋還番啲$比我

點評

Prettypig  agree with gigayan!!  發表於 11-6-20 20:15
gigayan  一於借呢件事要佢地還錢喇......  發表於 11-6-20 13:55


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-6-20 13:36 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-20 10:18
如果我無理解錯, 一個係你姑姐, 一個係你姑姐個女, 根本係兩個人, 點解你會因為個表妹而嬲左你姑姐呢? 雖 ...
我都有想過這點,但係當我一開口同佢哋講,仲未講哂成句野時,我姑姐就話"佢都唔係話你",我就知道她是知道的


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-6-20 13:27 |只看該作者
你可唔可以同你姑姐講講你表妹d野先...咁起碼冇咁傷大家感情丫...


水晶宮

積分: 55644


10#
發表於 11-6-20 13:18 |只看該作者
姑姐個女外國大,做事風格完全系鬼妹,做法未必錯,不過講野幾難聽。

至於你,唔應該將姑姐欠你爸錢同衣家你地之間既種種問題混為一談,巨欠你爸錢同免費招待你地住系兩回事,橋歸橋路歸路,關系到錢銀一定要計清費事煩,就算姑姐主動提出你地可以住巨果度,你應該比租金,唔好話請巨食飯仲貴過比租,只會將關系愈搞愈亂。

anyway,你地既然移民應該有預算如果有突發情況點樣應對,在此情況下早走早著,捱幾個月貴租又好,總之可以用錢解決既問題應該盡快解決,你姑姐間屋甘恐怖,對你小朋友健康都唔好啦。

至於姑姐欠你爸爸錢,唔好提啦,唔關你事,系巨地上一輩兩兄妹既事。除非你爸委托你追討。

點評

meatballs  她都有欠我$,係足夠比首期嘅數木  發表於 11-6-20 13:38
ABBC  係喇…兩碼子嘅事  發表於 11-6-20 13:36
少奶奶的身份,丫頭的命...


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-6-20 10:18 |只看該作者
如果我無理解錯, 一個係你姑姐, 一個係你姑姐個女, 根本係兩個人, 點解你會因為個表妹而嬲左你姑姐呢? 雖則話佢之前借左你兩公婆好多$, 但覺得同今次fb事件無關喎! 我覺得你先要冷靜下來, 你都識話你有個仔被寵壞,咁係個表妹可能都係同一情況啫! 我咁覺得, 有時對著啲大小姐脾氣, 唔睇僧面都睇佛面, 除非係個姑姊衰, 否則算啦, 無謂扯火啦!


伯爵府

積分: 19409


8#
發表於 11-6-20 10:07 |只看該作者
suppory Uuuuuuu


禁止訪問

積分: 31970

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


7#
發表於 11-6-20 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


6#
發表於 11-6-20 08:25 |只看該作者
support you.


伯爵府

積分: 19906


5#
發表於 11-6-20 07:41 |只看該作者
回覆 ccmelody 的帖子

This is what I would do, too....
plus this, "would you mind to inform your mommy to give me back the money, so that you can have your silent house again and I can move away, thx ;)"

點評

Garfield  add"  silent but very dirty dog house law....:  發表於 11-6-20 10:31
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


大宅

積分: 4529


4#
發表於 11-6-20 07:12 |只看該作者
如果係我,我會係佢個FB回應,係佢媽媽欠你錢未還所以要請你一家去佢屋企暫住!!


複式洋房

積分: 385


3#
發表於 11-6-20 07:01 |只看該作者
兩件獨立事件,第一:你自己識講(我們儘管冇比租,但係出街吃飯全部係我比$嘅,仲貴過租)有能力自己租地方,駛咩受人氣,睇人面色!第二:早就要叫佢地還$,欠債還$,天經地義!總結:呢個時代人類已經變質,自私自利....我曾經有相同遭遇!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo