影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


1#
發表於 11-6-20 11:40 |只看該作者
本帖最後由 laamling 於 11-6-20 21:48 編輯

去到5000幾要開新嘢啦~~~
姊妹快啲埋黎睇啦,但又好似未有嘢睇咁喎~~~

子華出沒行蹤~~~
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3774294&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3562#
發表於 11-7-7 00:53 |只看該作者
本帖最後由 stkyo 於 11-7-7 01:20 編輯
DEL


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3561#
發表於 11-7-7 00:53 |只看該作者
本帖最後由 stkyo 於 11-7-7 01:19 編輯
DEL


翡翠宮

積分: 75533


3560#
發表於 11-7-6 22:30 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 22:22
HAHAA~"釘,釘,`釘"呀~~~

唔洗釘我,我地唔可以留底將來有機會係子華身邊的助手,話晒佢一擋20喎,容乜易我地到時埋唔到佢身。


水晶宮

積分: 73497


3559#
發表於 11-7-6 22:22 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 22:07
搬屋喇~~~去追風逐月啦!

YOYO:見字歸隊!!!
HAHAA~"釘,釘,`釘"呀~~~


翡翠宮

積分: 75533


3558#
發表於 11-7-6 22:07 |只看該作者
本帖最後由 jk923 於 11-7-6 22:07 編輯

搬屋喇~~~去追風逐月啦!

YOYO:見字歸隊!!!


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


3557#
發表於 11-7-6 21:57 |只看該作者

引用:Quote:1928mickey+發表於+11-7-6+17:18+阿M

原帖由 laamling 於 11-07-06 發表
咁MAX對佢老婆又真係好好,但我想講既係,佢地兩個都係對方同佢分開之後,係咁煩住對方,MXA就寫信,C其既 ...
我既意思是..一個在台上同子華同台表演(^^)幸福!另一個溫室長大牛奶仔...都幸福既




翡翠宮

積分: 75533


3556#
發表於 11-7-6 21:50 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 21:46
hmmmm~~咁都可以既,咁好啦,我依家攪,得既話我會响打招到話過你地知~~~

等你!又或者我地過去幫手回post打"留位"


翡翠宮

積分: 75533


3555#
發表於 11-7-6 21:49 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 21:39
咁你睇左醫生未呀,可唔可以爸爸同佢訓呀???
我想搬埋子華啲嘢一齊過去,而且好似之前咁放响前面,你話好唔 ...

醫生都有問,不過佢見我唔答佢佢都知點解,我諗緊今晚打地鋪地同阿女打橫訓張床,咁可以隔遠d。


水晶宮

積分: 73497


3554#
發表於 11-7-6 21:46 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 21:44
咁你開左新先,回幾個post打'留位',咁之後先慢慢搬返d野過去咪得囉。
hmmmm~~咁都可以既,咁好啦,我依家攪,得既話我會响打招到話過你地知~~~


水晶宮

積分: 73497


3553#
發表於 11-7-6 21:45 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-6 21:43
我贊成, 如果有咩要我幫手, 出聲講我知, 我一定會幫你架
好,有就會搵你~~~


水晶宮

積分: 73497


3552#
發表於 11-7-6 21:44 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-6 21:38
我梗信你LA, 真係唔知幾先會跌
真係唔知,因依家香港係"李家既城",由李家話事~~~


翡翠宮

積分: 75533


3551#
發表於 11-7-6 21:44 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 21:41
我仲諗緊,如果唔搬埋子華既嘢,就可以立即架啦,但要既話我諗要一啲時間,因我要搵番晒~~~ ...

咁你開左新先,回幾個post打'留位',咁之後先慢慢搬返d野過去咪得囉。


別墅

積分: 546


3550#
發表於 11-7-6 21:43 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 21:39
咁你睇左醫生未呀,可唔可以爸爸同佢訓呀???
我想搬埋子華啲嘢一齊過去,而且好似之前咁放响前面,你話好唔 ...
我贊成, 如果有咩要我幫手, 出聲講我知, 我一定會幫你架


水晶宮

積分: 73497


3549#
發表於 11-7-6 21:43 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 21:36
ok!
咁就好啦~~


水晶宮

積分: 73497


3548#
發表於 11-7-6 21:41 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 21:30
係咪搬得喇?
我仲諗緊,如果唔搬埋子華既嘢,就可以立即架啦,但要既話我諗要一啲時間,因我要搵番晒~~~


別墅

積分: 546


3547#
發表於 11-7-6 21:40 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 21:38
睇左喇,尋晚鼻塞訓得好差,希望今晚食左藥好訓d啦。

訓唔到好慘架, 食左藥會好D, 一定會好好訓~~~


水晶宮

積分: 73497


3546#
發表於 11-7-6 21:39 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-6 21:19
呢個名唔錯啊, I LIKE IT
咁好就同呢個~~~


水晶宮

積分: 73497


3545#
發表於 11-7-6 21:39 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 21:14
我唔知呀!病左喇,2晚都戴住口罩同阿女訓,今晚諗緊點好!

襯人齊,係咪搬屋呀!就"跟子華追風逐月"啦, ...
咁你睇左醫生未呀,可唔可以爸爸同佢訓呀???
我想搬埋子華啲嘢一齊過去,而且好似之前咁放响前面,你話好唔好,如果好既話,我諗要一啲時間~~~


別墅

積分: 546


3544#
發表於 11-7-6 21:38 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 21:35
我係媽咪,信我啦~~~
依家樓價真係貴到癲,我都想樓價會趺啲,但唔知幾時可以做到~~~
...

我梗信你LA, 真係唔知幾先會跌

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo