立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
寶石宮
積分: 351203
水晶宮
積分: 51073
pomanlife 發表於 11-6-24 10:38 差不多要改~~~~~~~~~~ 我問亞仔幾多歲, 佢話佢8歲喇
積分: 64441
lily_liu817 發表於 11-6-24 10:36 上到小學中學就唔係ga 喇~~
eeb 發表於 11-6-24 10:37 lily - congrats
eeb 發表於 11-6-24 10:35 咁快又新part?
彩鑽殿
積分: 609716
eeb 發表於 11-6-24 10:36 2/3歲算唔算快?
珍珠宮
積分: 49501
pomanlife 發表於 11-6-24 10:34 禾比機會你搭傘~~~~~~~~~ 你亞仔仲申唔申請其他k1
積分: 336264
alicialee1210 發表於 11-6-24 10:36 lily~~~小學唔敢諗, 都唔知我仔咩材料
pomanlife 發表於 11-6-24 10:35 據教育人士講, 話早d同佢戒bb話, 咪時會晒佢時間
象牙宮
積分: 220253
alicialee1210 發表於 11-6-24 10:32 bylobb~~我仔仲有講疊字~~去"入入"=去冒險樂園
lily_liu817 發表於 11-6-24 10:35 我覺得講遠望的話協和都唔錯 協和小學係長沙灣...中學係慈雲山果邊~~(都屬於中上o既school 黎ga!!)
pigpigyy 發表於 11-6-24 10:34 我朋友個仔讀協和, 佢話一段咋.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy