想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3100


1#
發表於 11-6-24 13:11 |只看該作者
就快步入4字頭, 已經有個3歲半嘅女, 已經努力咗超過1年, 已經同老公一齊睇中醫調理.......遇到嘅係一次又一次嘅失望, 年齡問題, 實在無太多時間俾我再慢慢追, 開始諗可能要放棄........

點評

weloveBB  我同你一樣,06生左個女,09小產,11再次小產.年紀卻一天比一天大! 好擔心自已.  發表於 11-10-13 11:33


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


25#
發表於 11-10-11 10:12 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

唔好太唔開心, 保養番身子先


大宅

積分: 3100


24#
發表於 11-10-10 16:34 |只看該作者
回覆 wf2b 的帖子

我當初個心都係咁諗, 最多第日真係bingo咪買過, 但點知我會咁失控..... 努力咗1年半, 咩方法都用過, 看來呢個係上天嘅安排.....


大宅

積分: 2206


23#
發表於 11-10-10 15:21 |只看該作者
我都係個女都就黎4歲,試左半年都未有第二個,都係想俾多個伴佢,我早前都已經將我個女既用品全部送哂俾人lu,個刻真係好唔開心架!但之後諗返咁樣反而個人仲輕鬆左,到真係有幸再bingo時,先再買囉,咁會冇咁大壓力。


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


22#
發表於 11-10-10 13:23 |只看該作者
回覆 tanping 的帖子

真係好神奇, 次次想放棄就會有奇蹟發生, 恭喜你呀, 我30 都想懶.....

點評

tanping  唔駛恭喜我,BB唔生長冇左LU  發表於 11-10-11 10:04


大宅

積分: 3100


21#
發表於 11-10-10 12:32 |只看該作者
經過埋呢幾個月仍未bingo, 決定放棄了, 之前囡囡嘅bb用品, 亦決定轉交朋友, 昨天約好來我家取, 當老公搬出大量囡囡以前曾用過嘅物品, 本來係打算有細佬/妹接手, 眼淚不由自主的湧出來, 原來我個心仍未放底.....


複式洋房

積分: 398


20#
發表於 11-7-10 15:54 |只看該作者
add oil~~~~


大宅

積分: 3100


19#
發表於 11-6-28 15:56 |只看該作者
thanks all, I will try to relax ^.^


公爵府

積分: 27160

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 11-6-27 16:19 |只看該作者
我完全同意放鬆就容易有bb...


大宅

積分: 3100


17#
發表於 11-6-27 15:23 |只看該作者
littlebilly 發表於 11-6-26 15:48
其實你已經有一個囡囡,已經好幸福了... 另一個就讓他順其自然啦,冇唔駛唔開心、有咪當BONUS囉,有時如果 ...

我明白我有個女真係已經好滿足, 想生多個完完全全係為咗佢, 唔想我將來佢孤獨。其實如果醫生話我真係無, 我反而覺得有一個定案, 我最驚過多兩三年先中, 到時年紀真係好大, 除咗超高齡陀b風險高之外, 精神體力亦都差好多, 所以我先諗緊係咪要set個deadline~


複式洋房

積分: 398


16#
發表於 11-6-26 15:48 |只看該作者
新地 發表於 11-6-24 13:11
就快步入4字頭, 已經有個3歲半嘅女, 已經努力咗超過1年, 已經同老公一齊睇中醫調理.......遇到嘅係一次又一 ...
其實你已經有一個囡囡,已經好幸福了... 另一個就讓他順其自然啦,冇唔駛唔開心、有咪當BONUS囉,有時如果你太過強求,可能就會因為你嘅緊張而影響,就好似我上個月咁,成日以為自己D徵狀好似有左,點知就食左咋糊... 唔知就幾多無奈同失望呀... 所以我而家都學緊經鬆咁去面對,你都試下啦... 希望我好快就BINGO啦... 加油呀~~~


水晶宮

積分: 56065

畀面勳章


15#
發表於 11-6-26 11:49 |只看該作者
新地 發表於 11-6-26 01:02
Tanping, 你都係consult下醫生意見先,就算真係想出trip, 建議都等4個月之後個胎stable d先會好d~ ...
如果真係有左,我諗我唔會去LA,隱陣D好D,而家係最怕宫外X啫,因以前試過。快D星期二LA,就知係 咩事。


大宅

積分: 3100


14#
發表於 11-6-26 01:02 |只看該作者
Tanping, 你都係consult下醫生意見先,就算真係想出trip, 建議都等4個月之後個胎stable d先會好d~


大宅

積分: 3100


13#
發表於 11-6-26 00:55 |只看該作者
tanping 發表於 [url=tel:11-6-25 10]11-6-25 10[/url]:57
之前每次努力過後D M最終都黎,果刻真係好失望,到而家已give up,plan 左出trip, 點知咁,我都唔識開心, ...


大宅

積分: 3100


12#
發表於 11-6-26 00:53 |只看該作者
其實我都明relax嘅重要性,不過每個月咁上下時間就不其然會多嘢諗,越叫自己唔諗但偏偏個腦又會自動波飄起,所以真係好苦惱......

點評

rosaki  me 2~~  發表於 11-10-11 10:48


別墅

積分: 840


11#
發表於 11-6-25 12:04 |只看該作者
tanping 發表於 11-6-25 11:19
可能係高齡関係,如果真係bingo,我諗我唔會周圍去,乜都要小心D。

咁又係.. take care la~


水晶宮

積分: 56065

畀面勳章


10#
發表於 11-6-25 11:19 |只看該作者
kinkochu 發表於 11-6-25 11:09
其實比我會有失而復得的感覺呀~ 唔好唔識開心啦~ 呢個BABY係上天賜比你的~ TRIP咪照出.. 我都諗住如果我有 ...
可能係高齡関係,如果真係bingo,我諗我唔會周圍去,乜都要小心D。


別墅

積分: 840


9#
發表於 11-6-25 11:09 |只看該作者
tanping 發表於 11-6-25 10:57
之前每次努力過後D M最終都黎,果刻真係好失望,到而家已give up,plan 左出trip, 點知咁,我都唔識開心, ...

其實比我會有失而復得的感覺呀~ 唔好唔識開心啦~ 呢個BABY係上天賜比你的~ TRIP咪照出.. 我都諗住如果我有幸BINGO, 我都會去吓旅行獎勵吓自己~


水晶宮

積分: 56065

畀面勳章


8#
發表於 11-6-25 10:57 |只看該作者
kinkochu 發表於 11-6-25 00:31
聽完你講好開心呀~ 真係恭喜你~ 感受到你既喜悅, 比我都會不敢相信~
原來RELAX係咁重要.. 亦可能係上天要 ...
之前每次努力過後D M最終都黎,果刻真係好失望,到而家已give up,plan 左出trip, 點知咁,我都唔識開心,但都係睇下睇完E生點講先再打算。


別墅

積分: 840


7#
發表於 11-6-25 00:31 |只看該作者
tanping 發表於 11-6-24 23:47
我都係OVER40追第一個B,上年試左幾個月,今年又試左幾個月,乜都做哂都唔得,前排去睇左E生諗住做IVF,點 ...

聽完你講好開心呀~ 真係恭喜你~ 感受到你既喜悅, 比我都會不敢相信~
原來RELAX係咁重要.. 亦可能係上天要我地學隨緣..
我而家只係第一次第一個CYCLE去想懷孕, 聽完你講後覺得自己係咪緊張過頭.. 我諗我都要放鬆D~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo