跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3828


1#
發表於 11-6-27 15:15 |只看該作者
好開心, 今日連續有兩個人讓坐俾我,
我今日坐東鐵線返工, 不約而同有一個叔叔同一個女仔讓位俾我坐,
令我好感動!
同埋睇黎我個肚都幾大下 hahaha...


大宅

積分: 1217

畀面勳章


12#
發表於 11-6-28 12:44 |只看該作者
回覆 miki_loveless 的帖子

係啦!! 離晒譜架!! 我個朋友仲要好瘦,得個肚好大!! 咁都同佢爭,真係唔係男人呀!!


大宅

積分: 3828


11#
發表於 11-6-28 11:13 |只看該作者
jestella 發表於 11-6-27 19:51
我估我要過多兩個月先享受到呢個“福利”了~不過輕盈D都好!

我都好想輕盈D呀, 我真係重左好多喇, 起碼重左4KG
我之前47.2KG, 星期六上磅已經係52KG, 好驚呀!!!!
跟住好多朋友睇到我張相就問我點解個肚咁快咁大個...


別墅

積分: 628


10#
發表於 11-6-28 10:34 |只看該作者

咁衰架!! 男人之家!!

我有次坐地鐡都有個靚仔讓位俾我坐..


大宅

積分: 1217

畀面勳章


9#
發表於 11-6-28 00:47 |只看該作者
我朋友已經9個月,佢o係地鐵有個男人同佢爭位坐囉

點評

akumaeri  仲衰!!! 同大肚婆爭咩?  發表於 11-6-28 11:15


男爵府

積分: 7892

好媽媽勳章


8#
發表於 11-6-27 21:03 |只看該作者
我都有一次朝早返工有人讓位,不過果個係北角一間名校學生,其他返工既都仲係見到扮見唔到,有一次衰到有個女人自己坐之餘仲幫老公霸埋個位(明明我去到先),係佢老公見到我大肚先話唔坐俾我坐。

點評

akumaeri  真係衰呀!  發表於 11-6-28 11:15


大宅

積分: 2641


7#
發表於 11-6-27 19:51 |只看該作者
我估我要過多兩個月先享受到呢個“福利”了~不過輕盈D都好!:;pppp:


大宅

積分: 3828


6#
發表於 11-6-27 18:32 |只看該作者

引用:嘩!+實在太好了..+終於有D正面的消息了.我

原帖由 AWma 於 11-06-27 發表
嘩! 實在太好了.. 終於有D正面的消息了.
我可能仲未好明顯, 坐巴士無人理我...但好彩, 有一次同個同事一齊 ...
放工冇咁好了!明明睇到都扮睇報紙!




大宅

積分: 4885


5#
發表於 11-6-27 18:19 |只看該作者
你地咁快咁明顯ge, 我個肚都唔覺眼, 日日搭電車都無位坐, 又逼人, 成日要護肚


子爵府

積分: 10647


4#
發表於 11-6-27 18:07 |只看該作者
嘩! 實在太好了.. 終於有D正面的消息了.
我可能仲未好明顯, 坐巴士無人理我...但好彩, 有一次同個同事一齊上巴士 (個同事八個月大), 都叫有人讓比佢. 證明香港仲有好人.


大宅

積分: 1217

畀面勳章


3#
發表於 11-6-27 16:53 |只看該作者

回覆:今日有人讓坐俾我

我今日搭巴士都有個年青西裝先生讓我唔使我企40分鐘



點評

akumaeri  證明香港仲有好多好人!  發表於 11-6-27 17:35


男爵府

積分: 6526

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-6-27 16:14 |只看該作者
早幾日都有個叔叔讓俾我呀!
有時返工,咁逼,大家都想『hup』多一陣,我都明嘅
希望我自己健健康康,唔多使人讓啦

點評

akumaeri  你講得啱呀! 要讓都讓俾老人家先! ^^  發表於 11-6-27 17:34

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo