想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 759


1#
發表於 11-7-2 18:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5436


88#
發表於 11-8-18 17:14 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

腰痛是一大特徵。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


87#
發表於 11-8-18 16:10 |只看該作者

引用:剛做了刮宮手術,+現在想回有什麼徵兆知道BB

原帖由 bankwest 於 11-07-02 發表
剛做了刮宮手術, 現在想回有什麼徵兆知道BB有事....因為我冇流血冇肚痛冇不適現象......
情況是6wk時照到B ...
我一有就腰背痛+流啡,周身唔舒服,坐車或綁安全帶都好想嘔,冇左前就冇咩痛同舒服左好多。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


86#
發表於 11-8-17 20:23 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我係6月尾冇左,宜家身体and心態都ok!!! 你都要快d走出陰影,吾好吾開心呀!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


85#
發表於 11-8-17 18:37 |只看該作者
Strawberry_2011 發表於 11-7-3 00:03
每當回想時都會暗然流淚!我好明白

你現在有否再嘗試懷孕呢?可否分享一下
我四月冇左,到家下見到人地冇,我都會稔番起自己就會哭!
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


84#
發表於 11-8-17 18:34 |只看該作者
我都好想知BB有心跳同冇心跳,事前有沒有徵兆? 咁吾駛"重蹈覆徹"....


男爵府

積分: 5436


83#
發表於 11-7-28 17:48 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

係呀!努力接受中。睇埋中醫了。


禁止訪問

積分: 759


82#
發表於 11-7-28 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5436


81#
發表於 11-7-28 16:41 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

我同你都一樣,之前食唔到野,突然有一日好肚餓,仲同老公講,阿b終於肯食野,點知........


大宅

積分: 3643


80#
發表於 11-7-28 16:36 |只看該作者
曾經有人對我講, 做任何事對任何人要抱樂觀態度, 好既事情總會來到我們身邊, 所以我地吾可以放棄, 健健康康既BB總會到我們的肚裡來, 你地好叻吖, 你地把你們吾愉快的經歷分享出來, 對於我來說我是一個新人, 現在好想盡快有BB, 所以先上來這個討論區, 在你們身上學習左好多懷孕既知識, 例如吾好飲綠荼等等... 因為我日日都飲, 而且飲都好多. 好濃...
他日我們必定會有好好既BB係我們既肚裡面... 大家都要開開心心等待BB返離吖...


禁止訪問

積分: 759


79#
發表於 11-7-28 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1651


78#
發表於 11-7-28 09:46 |只看該作者
fennie12 發表於 11-7-28 08:45
Bb已經有個頭仔架喇~有時學覺得c+想賺錢就緊係話做手術好。

我又唔覺得私家一定係想搵錢先叫人做手術嘅....個手術只係萬幾蚊, 相比起佢地接仔, 搵少好多; 佢都仲要仆去醫院同人做喎~

做手術有做手術好處: 快, 痛苦少D (痛苦包括心理&生理). 不過當然有人會認為始終做手術都係傷咗道氣囉~ 所以最後決定都要問清楚自己...

不過有一點要留意, 如果食藥排唔清的話, 最終都係要做手術~

GOOD LUCK!


男爵府

積分: 5510


77#
發表於 11-7-28 09:25 |只看該作者
小產後DM好少,正常嗎?


大宅

積分: 1304


76#
發表於 11-7-28 08:45 |只看該作者
Bb已經有個頭仔架喇~有時學覺得c+想賺錢就緊係話做手術好。


大宅

積分: 3356


75#
發表於 11-7-28 08:30 |只看該作者
如果只得胎long,有機會自然排出,不過,最好聽醫生建議吧!take care


大宅

積分: 1304


74#
發表於 11-7-28 08:25 |只看該作者
各位sister,剛發現bb沒有心跳了~8wk係咪可以自然排岀ga?book左今晚刮官,其實係咪可以吾駛呢?


大宅

積分: 2012


73#
發表於 11-7-16 21:24 |只看該作者
回覆 cpy1112 的帖子

正常就一定無問題只係幾時啫!!!!咁放鬆D!!!大家一齊努力!!!!我係高齡產婦,都唔知仲有幾多時間,諗住40歲前有就有無就算。


男爵府

積分: 6262


72#
發表於 11-7-16 17:01 |只看該作者
agnesbee_308 發表於 11-7-16 15:24
千奇唔好照得咁密,我果次去威爾斯照咗陰照,係8w3d,之後果晚肚痛,痛咗兩三日,隔咗一個多星期睇c+就冇咗 ...
我都知pwh d e生真係好粗魯,我係c+照時一d唔舒服既感覺都無,但係e院佢每郁一下我都覺得好痛!

e生原本叫我一星期後再照,不過2星期後我已經係oscar個期,所以我都係等oscar時先照,但預左照唔到oscar,會改期!


大宅

積分: 1262


71#
發表於 11-7-16 15:24 |只看該作者

回覆:bankwest 的帖子

千奇唔好照得咁密,我果次去威爾斯照咗陰照,係8w3d,之後果晚肚痛,痛咗兩三日,隔咗一個多星期睇c+就冇咗心跳,個size係8w5d~ 威爾斯個e生都幾粗魯,不過當時有心跳,所以都冇諗咁多,而家諗番起,可能都關佢事,唔知係咪入得滯,影響咗我個b~




禁止訪問

積分: 759


70#
發表於 11-7-16 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo