立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 759
男爵府
積分: 5436
公爵府
積分: 29202
原帖由 bankwest 於 11-07-02 發表 剛做了刮宮手術, 現在想回有什麼徵兆知道BB有事....因為我冇流血冇肚痛冇不適現象...... 情況是6wk時照到B ...
大宅
積分: 3747
Strawberry_2011 發表於 11-7-3 00:03 每當回想時都會暗然流淚!我好明白 你現在有否再嘗試懷孕呢?可否分享一下
積分: 3643
積分: 1651
fennie12 發表於 11-7-28 08:45 Bb已經有個頭仔架喇~有時學覺得c+想賺錢就緊係話做手術好。
積分: 5510
積分: 1304
積分: 3356
積分: 2012
積分: 6262
agnesbee_308 發表於 11-7-16 15:24 千奇唔好照得咁密,我果次去威爾斯照咗陰照,係8w3d,之後果晚肚痛,痛咗兩三日,隔咗一個多星期睇c+就冇咗 ...
積分: 1262
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy