自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19016

牛年勳章


1#
發表於 11-7-6 15:07 |只看該作者
上年試左九龍酒店, 幾好味唔太甜. 今年想試下嘉麟樓但好似好貴. 請問嘉麟樓係唔係超正??

嘉麟樓 - HK$228 (start from 1 Aug, Over 50 盒 5%off)
九龍酒店 - HK$178 (before 31 July - HK$142.4)




珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


26#
發表於 11-7-6 21:52 |只看該作者


男爵府

積分: 9765


25#
發表於 11-7-6 21:51 |只看該作者
上年第一次食九龍酒店隻奶黃月餅, 叮番熱係幾好食
今年如果有平團購, 都想試下嘉麟樓


伯爵府

積分: 15441


24#
發表於 11-7-6 18:17 |只看該作者
公司有得派, 年年都食唔晒, 都唔知點處理, 擺到過期好浪費je....


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 11-7-6 18:06 |只看該作者
公司一人送一盒, 唔洗自己買
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 59166


22#
發表於 11-7-6 18:03 |只看該作者
一見到你個topic…好想食~~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 11-7-6 17:57 |只看該作者


男爵府

積分: 5015

2018復活節勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-7-6 17:55 |只看該作者


伯爵府

積分: 19582


19#
發表於 11-7-6 17:54 |只看該作者
嘉麟樓係正既, 試一年囉.


大宅

積分: 1775


18#
發表於 11-7-6 17:37 |只看該作者
貴左咁多....
我上年都有買九龍酒店月餅,early bird,$12x一盒,我好似買左十幾盒
今年貴左咁多,要考慮下..........
但味道,好似兩間都差唔多呢


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 11-7-6 17:09 |只看該作者
今年通脹0甘犀利 , 我估都會好貴 .


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


16#
發表於 11-7-6 16:55 |只看該作者
我每年都要買4、5盒月餅,雙方父母各1盒、契99又1盒、我自己契媽又1盒,自己都會買返盒(C6話中秋一定要食返個月餅喎)!
我今年都叫左朋友幫我訂"嘉麟樓"喇,唔算好貴,我記得上年買左盒"奇X"俾我父母,信用卡有disc.都成300蚊


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-7-6 16:45 |只看該作者
我食左好多年月餅..都係只幫襯尾心咋...


珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 11-7-6 16:45 |只看該作者
我就鍾意食以前阿媽做月餅會送的豬籠餅,
而家D豬籠餅要比錢買, 又唔好食:;pppp:


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


13#
發表於 11-7-6 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-7-6 16:29 |只看該作者
咁貴........今年唔知食邊間好mouth:
重新起步,為未來努力


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 11-7-6 16:22 |只看該作者
謝謝報料...
不過價錢真係加咗呀


大宅

積分: 4230


10#
發表於 11-7-6 16:18 |只看該作者
回覆 semkhk 的帖子

REALLY ? 可能我食得太多美心同聖ANNA啦.......
仲有盒餅係朋友特登送+人情味所以我覺得OK呀.


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


9#
發表於 11-7-6 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-7-6 16:15 |只看該作者
愈來愈貴呀!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo