單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3479


1#
發表於 11-7-9 18:00 |只看該作者
本帖最後由 gigiwwl 於 11-7-9 18:24 編輯

想搞離婚,昨日問過一個律師價錢,佢話要一萬左右,嚇死我,我見報紙果D寫住二千幾至三千幾左右,或者頂多5,6千啫,乜要咁貴GA?有無人搵過律師搞,而且又搞得OK,又價錢合理的?可否介紹俾我?因為貿貿然係報紙度搵,又好似唔知點咁,又唔知會唔會俾人呃,希望有人幫到我.

仲有當初諗住結婚證書可以KEEP得好D,所以過咗膠,聽講D證書唔可過膠的,咁唔知點算呢?


大宅

積分: 3479


68#
發表於 11-8-9 17:08 |只看該作者
原來我過咗膠GE結婚證唔使補領呀,好開心,又可以慳番D.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 11-8-5 15:31 |只看該作者

引用:我最後都係忍唔住打咗去,佢話文件整緊,約我

原帖由 gigiwwl 於 11-08-05 發表
我最後都係忍唔住打咗去,佢話文件整緊,約我下星期二去簽,但其實我都唔知要簽乜,同埋如果我唔打去,我覺得佢 ...
我覺得你急就一定要打去問,你係顧客吖嘛!



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


66#
發表於 11-8-5 14:36 |只看該作者
我最後都係忍唔住打咗去,佢話文件整緊,約我下星期二去簽,但其實我都唔知要簽乜,同埋如果我唔打去,我覺得佢都未會咁快約我.可能佢真係好忙吧!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


65#
發表於 11-8-3 14:15 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-8-3 12:08
oic

你打咗去問未呀??如果急就緊係打去問下啦,睇下盧小姐知唔知...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


64#
發表於 11-8-3 12:08 |只看該作者
oic


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


63#
發表於 11-8-2 10:12 |只看該作者

引用:回覆+ChammyMAMA+的帖子 我想問下你,你記

原帖由 gigiwwl 於 11-08-02 發表
回覆 ChammyMAMA 的帖子

我想問下你,你記唔記得你離婚果時一共咗幾次律師樓?柯律師就話我要上3次,我前兩星 ...
我 喺家事法庭搞架!



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


62#
發表於 11-8-2 09:59 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

我想問下你,你記唔記得你離婚果時一共咗幾次律師樓?柯律師就話我要上3次,我前兩星期已上去簽咗名,個C6都簽埋,當時柯律師同我講會跟住果個星期再叫我去簽名,我有問佢要再簽D乜,但佢講下講下唔知講咗D乜,好似無答到我,我諗住跟住果個星期都叫我去簽,快快搞掂就算,但都依家都無叫我去簽,唔知要再簽D乜呢?我又唔好意思打去問,好似催佢咁,你以前係點GA?


大宅

積分: 3479


61#
發表於 11-7-16 11:35 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

仲有如果佢一次過俾30萬我,要交稅GA?


大宅

積分: 3479


60#
發表於 11-7-16 11:31 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

因為申請公屋果 度話宿舍唔使俾租,所以要計入入息里面.
每月俾果D生活費要報我就知啫,但如果佢一筆過俾30萬俾我,我都要每次報? 咁佢唔預我唔會使晒GA?


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 11-7-15 13:11 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:20
仲有我想問下你地呢,離婚證書會顯示D乜GA?係咪會SHOW晒EX俾幾多生活費你GA?同埋有無SHOW埋地址果D GA?因為 ...
唔係好明點樣報宿舍,申請公屋都係當入息?
生活費我無留意到喺邊一個位SHOW出嚟話收幾多.但係只要你有收(喺法庭文件上有寫).咁你將來無論任何要申報入息既文件入面,你都要填寫,無論係申請公屋,以後每次定期既申報資產,稅單等等都要填寫.

生活費/賺養費,將來係可以更改既....不過都要比番幾千蚊,要法庭搵番啲舊文件去更改,或者叫律師去搞.因為我試過問我之前幫我搞嗰個律師,我EX申請公屋入息過咗少少,想我幫佢喺文件上改話每個月有比賺養費比我,嚟減少少入息.

你記住搞好既文件要收藏好,要去攞番又要比錢架啦.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 11-7-15 12:40 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:33
回覆 ChammyMAMA 的帖子

係囉!但我要由頭開始

但佢嗰時都係一樣要做審查架,因為佢社工同佢講如果過咗個額都一樣申請唔到,所以嗰時佢好準時入生活費比阿囡架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


57#
發表於 11-7-15 12:33 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

係囉!但我要由頭開始


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


56#
發表於 11-7-15 12:32 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:20
你地本身住緊公屋?

係呀,本身我地都係住緊公屋架,可能分戶會快D掛!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


55#
發表於 11-7-15 12:20 |只看該作者
仲有我想問下你地呢,離婚證書會顯示D乜GA?係咪會SHOW晒EX俾幾多生活費你GA?同埋有無SHOW埋地址果D GA?因為我有個朋友都好似我做呢D工有宿舍,若報咗宿舍,佢申請公屋都當係入息GA?果時我個朋友好好彩,見佢個主任叫佢填過一個地址,唔好填宿舍.所以我都驚會知我住宿舍.


大宅

積分: 3479


54#
發表於 11-7-15 12:20 |只看該作者
你地本身住緊公屋?


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 11-7-15 12:10 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:03
回覆 ChammyMAMA 的帖子

咁快上到樓?家庭申請都要3年以上啦,點解佢單人都咁快?我之前問過,佢地話要攞到絕 ...

我唔知佢自己點搞架,因為我記得5月尾定6月尾先同佢去家事法庭架,佢聖誕節前已經上咗樓喇!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


52#
發表於 11-7-15 12:03 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

咁快上到樓?家庭申請都要3年以上啦,點解佢單人都咁快?我之前問過,佢地話要攞到絕對判令先得喎,都唔知係唔係GE,個個都唔同.
仲有我想問下你地呢,離婚證書會顯示D乜GA?係咪會SHOW晒EX俾幾多生活費你GA?同埋有無SHOW埋地址果D GA?因為我有個朋友都好似我做呢D工有宿舍,若報咗宿舍,佢申請公屋都當係入息GA?果時我個朋友好好彩,見佢個主任叫佢填過一個地址,唔好填宿舍.所以我都驚會知我住宿舍.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 11-7-13 22:44 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 22:36
回覆 cotychan 的帖子

好似話要攞到絶對判令先得GA.
應該暫准都可以架,嗰時我係雙方同意,上家事法庭搞架,EX好似半年就上到單人公屋添!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


50#
發表於 11-7-13 22:43 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 22:35
回覆 ChammyMAMA 的帖子

好彩你得一個,咪一個人湊咁多個都唔知點算,咁辛苦,湊仔真係好辛苦,湊到我好怕,真 ...
我有嘢做架,日日返工,放工就湊囡,放假約到就帶埋阿囡同D朋友食飯囉,好彩佢地個個都咁鍾意阿囡,去玩實叫埋我地架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo