跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2193


1#
發表於 11-7-12 16:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5046

畀面勳章


11#
發表於 11-7-24 01:42 |只看該作者


洋房

積分: 75


10#
發表於 11-7-16 12:52 |只看該作者
唔好意思,個人衹想協助了解大埔聖保祿幼兒園,唔想談論太多升小學問題。升小條路其實好闊,唔好焗限咗自己,看著他們成長,咩喺最合適,到時可能另有睇會。對聖保祿學校有興趣的話,請先到教育版 - 聖保祿學校 (小學部)看看。值得一提Paul Con喺大班教學,四十多人一班的。

個人選撰直資。如果真喺選撰Paul Con,唔使太擔心車嘅問題,有褓姆車直到銅鑼灣。雖然未必每個屋苑都到,但假設以大埔墟火車站為上落點,一定有車。


大宅

積分: 4398


9#
發表於 11-7-16 02:46 |只看該作者
minggoo 發表於 11-7-15 18:48
睇嚟都要我發表吓(事先講明,本人是今年大埔聖保祿畢業生家長),課程深或淺在於比較,邊有人讀過咁多間嚟做 ...
你囡囡有入SP CON定其他小學? 如返銅鑼灣會坐咩車呢?


洋房

積分: 75


8#
發表於 11-7-15 18:48 |只看該作者
睇嚟都要我發表吓(事先講明,本人是今年大埔聖保祿畢業生家長),課程深或淺在於比較,邊有人讀過咁多間嚟做過實際比較呢?如果同九龍塘教早一年半年果d比,的確被比下去。喜歡追趕成績的家長,大埔聖保祿似乎唔合適了。

‧普通話是有的,不過唔多,每星期一課。亞女出去考私立/直資,用普通話自我介紹都可以,不過再多就唔得Lu..(有同學普通話較好,但是校外自費學的。)
‧英文除了生字,句子,對話.....等,會教大埔KG較少出現的Phonics。
‧中英數普都無教科書,書本全是自製的。有時要畫圖在自製書內,有時要剪貼.....除了是書,亦是勞作。

以個人為例,聖保祿教到亞女好有學習興趣。而家我自己補,做小學數常的英文練習完全能夠理解(當然常有字唔識,但理解能力無問題)。做小學的中文練習,連接句子、重組句子、閱讀理解都可以做到。

咁最後,間學校好唔好?其實衹視乎你要咩,希望幫到你!


大宅

積分: 4398


7#
發表於 11-7-15 15:01 |只看該作者
應該好淺, 無PTH, 英文得少少. 小朋友一定過得好開心


複式洋房

積分: 258


6#
發表於 11-7-15 08:50 |只看該作者

回覆:請問大埔聖保祿的課程屬於深或淺呢?

我有領洗紙都唔收




複式洋房

積分: 258


5#
發表於 11-7-15 08:48 |只看該作者

回覆:請問大埔聖保祿的課程屬於深或淺呢?

淺,但校長好nice




複式洋房

積分: 238


4#
發表於 11-7-15 00:29 |只看該作者

回覆:kunglok 的帖子

係呀!個個媽咪都話去IN 跟住又話唔收!攪到呢間學校好神密咁,我諗如果冇天主教領洗紙,都一定入唔到




男爵府

積分: 5046

畀面勳章


3#
發表於 11-7-15 00:16 |只看該作者
呢間校真的不易入,我好多朋都有報名,
最後冇一個入到lor..............


男爵府

積分: 7272


2#
發表於 11-7-14 17:19 |只看該作者
點解問親關於呢間學校D野都無人回應. 他們不是網中人.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo