婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 964


1#
發表於 11-7-16 13:45 |只看該作者
姑奶有個囡囡半歲,想問我借教材光碟,用來COPY比佢個女聽,但我用左幾萬蚊買套教材返來,唔想甘樣COPY比佢,或借比佢,如可以我點解唔問人借而要自己用甘多錢買套教好材返來呢?我覺得好唔公平,但唔知有乜借口推佢,因為我真係唔想借比佢.


珍珠宮

積分: 37818


26#
發表於 11-7-16 22:51 |只看該作者
唔會借,我試過借完比佢地甩皮甩骨咁還返比我,之後我叫佢地自已上大陸買!唔好再煩我!


別墅

積分: 964


25#
發表於 11-7-16 22:02 |只看該作者
本帖最後由 sasa0625 於 11-7-16 22:05 編輯

其實我同姑奶向來關係都唔系甘CLOSE,系大家有心情時先傾下甘.今次佢走埋來問我,我當時同佢講我唔系甘識COPY光碟,等我問下人先啦.在此好多謝大家既意見.


伯爵府

積分: 16361


24#
發表於 11-7-16 21:50 |只看該作者
比我無所謂會借比佢


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


23#
發表於 11-7-16 20:12 |只看該作者
套教材你仲有無用...如果你仲用緊...咪直接同佢講...copy唔到...而且你小朋友仲用緊...借唔到比佢...比其他教材資料佢地睇下...如果你小朋友唔用...咁你咪話借左比你某一個親戚...



[url=http://lilypie.com][img]


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 11-7-16 19:56 |只看該作者
個個都走去copy人地d野,唔駛要版權法啦,

你同佢講,你咁鍾意,一係我(平平地95折)賣俾你啦,你再借番俾我copy丫,睇佢點回應 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


男爵府

積分: 8081

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


21#
發表於 11-7-16 19:06 |只看該作者
幾萬蚊...多D人睇...多D人分享唔會大家都開心D咩???

如果你真係唔想借時..同佢講LOCK 左囉...叫佢自己上網搵...


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


20#
發表於 11-7-16 18:59 |只看該作者
美X世界會員D碟舊左有得換咖WO,借都唔緊要啦!


男爵府

積分: 8080


19#
發表於 11-7-16 18:36 |只看該作者

回覆:姑奶話想借..

我都唔會借!




禁止訪問

積分: 19566


18#
發表於 11-7-16 18:33 |只看該作者

回覆:姑奶話想借..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19566


17#
發表於 11-7-16 18:27 |只看該作者

回覆:姑奶話想借..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6185


16#
發表於 11-7-16 17:18 |只看該作者

回覆:姑奶話想借..

如果copy 到,又唔肯借,真係有點自私。




子爵府

積分: 11256


15#
發表於 11-7-16 16:36 |只看該作者
choleliu 發表於 11-7-16 14:19
正版lock左碼,copy唔到﹗

咁樣回覆佢都幾好;~


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-7-16 16:34 |只看該作者
自己親人借,我覺得冇所謂wor......除非你地關係好差~


大宅

積分: 4329

好媽媽勳章


13#
發表於 11-7-16 16:18 |只看該作者

回覆:姑奶話想借..

我直情會copy一套比佢!




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-7-16 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


11#
發表於 11-7-16 16:02 |只看該作者
本帖最後由 無氣同你講 於 11-7-16 16:09 編輯
sasa0625 發表於 11-7-16 13:45
姑奶有個囡囡半歲,想問我借教材光碟,用來COPY比佢個女聽,但我用左幾萬蚊買套教材返來,唔想甘樣COPY比佢,或 ...

真係好小器


伯爵府

積分: 19444


10#
發表於 11-7-16 16:02 |只看該作者
乜個套教材唔係連埋書架咩?其實佢只係copy光碟都無用架!


大宅

積分: 1578


9#
發表於 11-7-16 15:54 |只看該作者
下...o個個都算你係姪女喎 做舅母既使唔使咁唔大方咁計較丫 如果你係未買套教材返黎你姑奶叫你買返黎然後copy俾佢就話姐 既然你已經買左 就大方d啦 一家人嘛 又或者你咁諗 洗左萬幾蚊買返黎 梗係同d親戚朋友分享下先值回票價 可能咁樣你個心會舒服d


別墅

積分: 745


8#
發表於 11-7-16 15:04 |只看該作者

回覆:姑奶話想借..

仲有如果copy到咪copy比佢,其實冇咩所謂,我成日都想copy比朋友,但係可能我係電腦白痴,搞咗好耐都未ok,話晒幾萬,多d人分享開心d




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo