想生BB

跳至

首頁
12345...24

尾頁
   7


子爵府

積分: 13137


1#
發表於 11-7-18 16:52 |只看該作者
有冇睇緊仁安董醫生嘅jm, 入嚟一齊傾吓啦!!


I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


475#
發表於 11-10-1 19:48 |只看該作者

回覆:睇緊仁安董醫生嘅jm, 入嚟一齊傾吓!!

弓起哂kilala
祝大家有好消息




子爵府

積分: 13137


474#
發表於 11-10-1 11:36 |只看該作者
kikilala2010 發表於 11-9-30 08:32
回覆 zarara188 的帖子

好多謝zarara同jm一直的祝福, 我了~

WA!!!! 超級開心呀!! kikilala!!!!! 弓起弓起你呀!!!!

係呀! bingo 咗就好快要change 第二個dr 啦!
你可以叫董董refer 一個好醫生比你. 我知dr yu 都好好. (男醫生). 不過佢好快full晒。

oscar同結構果d, 你打算都係仁安做嗎? or 會唔會考慮public hospital?
仁安有一條龍服務, 即係package 呀. 你上佢個webpage search 吓, 應該可以睇到多d資料.

我想問: 你做完人工後, 係塞藥or 打安胎針?? 上午or 下午做? c6 丁丁ok 嗎?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


473#
發表於 11-10-1 11:30 |只看該作者
magmagmag 發表於 11-9-27 23:57
回覆 zarara188 的帖子

我想去睇, 老公仔唔想, 因為佢覺得試過bingo, 應該可以natural~~

<<我等咗差不多三年了, 由28等到31>>

31.... 距離高齡都仲有4年呀! 唔駛怕. 你一定得!!
加油呀!

I just want to have healthy babies!


別墅

積分: 757


472#
發表於 11-9-30 08:32 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

好多謝zarara同jm一直的祝福, 我了~
但唔知而家有什麼要做, 董董話最多睇到10weeks我就要睇其他婦產科dr.
我是否要揾左個婦產科dr先呢照oscar同結構果d又點既呢

希望各位睇 董董的jm 都快快bingo, 放心啦~ 董董咁好,一定會幫到你大家!!!


子爵府

積分: 13137


471#
發表於 11-9-28 18:23 |只看該作者
magmagmag 發表於 11-9-27 23:57
回覆 zarara188 的帖子

我想去睇, 老公仔唔想, 因為佢覺得試過bingo, 應該可以natural~~

佢都有道理. 一來唔想waste money, 二來你地都仲後生. (should be much younger than me)
三來其實都會有副作用, 始終自然bingo 會好d.

如果我可以自然bingo, 都唔會做人工.
我上次bingo 都係靠董董!

點評

magmagmag  我等咗差不多三年了, 由28等到31~~ 嗚嗚~~  發表於 11-9-29 22:28
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


470#
發表於 11-9-28 18:20 |只看該作者
kikilala2010 發表於 11-9-26 10:15
zarara, 多謝你呀~
我星期三check bingo 呀, 我唔敢偷步check 呀, 好緊張!!! ...

呀! 今日check 咗未呀?
結果係...??

wish u luck! & have our fingers crossed!
I just want to have healthy babies!


用戶要求終止服務

積分: 2491


469#
發表於 11-9-27 23:57 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

我想去睇, 老公仔唔想, 因為佢覺得試過bingo, 應該可以natural~~


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


468#
發表於 11-9-26 19:39 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

咁你幾時會再做IUI?




子爵府

積分: 13137


467#
發表於 11-9-26 19:17 |只看該作者
kikilala2010 發表於 11-9-26 10:15
zarara, 多謝你呀~
我星期三check bingo 呀, 我唔敢偷步check 呀, 好緊張!!! ...

忍住, 忍住呀!
到LAST DAY check 係最好架!

我上次 (2月)係last day check, 結果都係bingo 咗呀! 7月就太心急, 所以冇呀!

記得上來報喜呀!

預祝你成功!!
I just want to have healthy babies!


別墅

積分: 757


466#
發表於 11-9-26 10:15 |只看該作者
zarara, 多謝你呀~
我星期三check bingo 呀, 我唔敢偷步check 呀, 好緊張!!!


子爵府

積分: 13137


465#
發表於 11-9-25 17:29 |只看該作者

引用:董醫生6月幫我放左鮮胎唔成功,+剛剛上星期

原帖由 kikilala2010 於 11-09-19 發表
董醫生6月幫我放左鮮胎唔成功, 剛剛上星期同我放左雪胎, 而家等緊bingo, 如果touch wood今次唔得, 要由頭來 ...
你幾時派彩?
祝今次成功!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


464#
發表於 11-9-25 17:28 |只看該作者

回覆:mamashans 的帖子

太好啦!皇天不負有心人!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


463#
發表於 11-9-25 17:26 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

你幾時會做treatment?



I just want to have healthy babies!


別墅

積分: 757


462#
發表於 11-9-19 14:01 |只看該作者
董醫生6月幫我放左鮮胎唔成功, 剛剛上星期同我放左雪胎, 而家等緊bingo, 如果touch wood今次唔得, 要由頭來過ivf, 因為無雪胎剩下啦, 好唔開心~ 我唔想再打針抽卵呀
大家要互相支持呀!!! 一齊bingo !!!

點評

magmagmag  加油, 祝bingo!!  發表於 11-9-27 23:55


別墅

積分: 598


461#
發表於 11-9-19 01:30 |只看該作者
我同c6結婚六年,一路都未能成功懷孕,睇過政府做咗三次iui都唔成功,之後到董醫生度做咗一次iui都係唔成功,七月決定做ivf,放咗兩個蛋蛋,終於都有一個Bingo啦而家9W幾,我同c6都等咗咁多年,實在太開心啦,希望喺度嘅jm,都可以順順利利早孕啦


大宅

積分: 2447


460#
發表於 11-9-18 13:42 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

唔該哂




大宅

積分: 2447


459#
發表於 11-9-18 13:41 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

我打150iu ,抽血咪知囉




子爵府

積分: 13137


458#
發表於 11-9-18 10:20 |只看該作者
ice_kiola 發表於 11-9-17 23:40
救命呀!!! 因為LH值唔夠,所以董醫生叫我轉針藥,要自己mix藥粉,我由GonalF => Menopur, 但係我唔記得問佢隻 ...

咁你要打幾多份量呀?

點先知自己LH 值係幾多?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


457#
發表於 11-9-18 10:19 |只看該作者
本帖最後由 zarara188 於 11-9-28 18:18 編輯
rcbaby 發表於 11-9-17 23:47
yesterday red d no color
but 奶奶is back and will live with us
so very busy, maybe only dodo 2 time ...

I SEE.

if bingo, one is more than enough!

wish u luck!

記得Rabbit 講過嗎? 交託....
I just want to have healthy babies!

首頁
12345...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo