自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6985


1#
發表於 11-7-20 16:12 |只看該作者
會有咩好或唔好呢?
myphoto.jpg



點評

coco1234hk  咁似我個粒嘅..hehehe  發表於 11-7-21 12:04
wendy614  我都有一粒係腳底下d位置, 不過就無你相中個粒咁大.  發表於 11-7-21 06:51
lau  做官, 去選特手....  發表於 11-7-20 18:26


伯爵府

積分: 16361


86#
發表於 11-7-21 23:15 |只看該作者

回覆:請問腳底有墨?

我媽,我,我大仔,細仔都係右斷掌,呀媽話以前d人講斷掌既人係人生三樣是但一様唔好(父母or夫妻or子女)
我媽的媽媽(我外婆)係我媽未夠一歲被蛇咬死左,
我自己就同呀爸緣薄(佢後生出去做野,我又早嫁,唔似姐妹咁可對呀爸耐d)
呀仔,未知(但男仔好似話斷掌係好,同叻)唔似我地女仔條命苦d)




公爵府

積分: 25034

畀面勳章 大廚勳章


85#
發表於 11-7-21 19:37 |只看該作者

回覆:請問腳底有墨?

我嗰粒係眼尾下少少!啲人話係會成日喊!我又真係好易喊架!有無人同我一樣?:;pppp:



點評

oknsca  有....我細仔有淚痣亦係喊包一名!  發表於 11-7-22 00:00
我叫思思媽呀~


男爵府

積分: 9344

畀面勳章


84#
發表於 11-7-21 19:17 |只看該作者

引用:回覆+yaukwan+的帖子 我個細女都有,+但無

原帖由 充實的人 於 11-07-20 發表
回覆 yaukwan 的帖子

我個細女都有, 但無你果粒咁深色及明顯
我都係,不過人地話我係"腳踏一星,只能管兵"喎管兵即係好唔好呀? 個語調好似好negative 咁





侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 11-7-21 17:48 |只看該作者
我細女2隻合共有3粒墨,一隻腳有2粒墨,一粒係腳指下面,一粒係近腳爭位,另一隻腳有一粒係中間,咁樣好唔好架?又有冇話代表d咩?


子爵府

積分: 10096


82#
發表於 11-7-21 17:21 |只看該作者

引用:Quote:yaukwan+發表於+11-7-20+16:23+係咁

原帖由 充實的人 於 11-07-20 發表
我個女2隻手重要係斷掌, 真係極品中之極品
我個女一樣兩隻手斷掌,同佢老豆一樣!




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


81#
發表於 11-7-21 17:16 |只看該作者
回覆 yaukwan 的帖子


wendy614 我都有一粒係腳底下d位置, 不過就無你相中個粒咁大. 發表於 10 小時前

咁你好唔好呢??


人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 2972


80#
發表於 11-7-21 17:15 |只看該作者
哈! 我突然想起62偷偷捉起阿仔手掌、腳掌, 返上返下看, 原來係咁…


大宅

積分: 2019


79#
發表於 11-7-21 17:14 |只看該作者
yaukwan 發表於 11-7-20 16:12
會有咩好或唔好呢?
好廛!一定系好廛!


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


78#
發表於 11-7-21 17:11 |只看該作者
我都有一粒, 不過係腳的凹位處,
人地係正腳底就住亳,
我係邊, 唔通住係毫宅旁邊.

點評

wyl  同我囡一樣,喺腳弓位  發表於 11-7-21 17:15


子爵府

積分: 12597


77#
發表於 11-7-21 16:59 |只看該作者
我細仔手背正中有一粒大墨,係正中央又隨住年紀赿來赿大(佢未夠2歲),唔知好唔好?


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 11-7-21 16:45 |只看該作者
我阿仔都腳底有一粒..好黑下..
同埋又係斷掌....
初頭我唔知斷掌叫做好...人地咁講我好驚...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


75#
發表於 11-7-21 16:04 |只看該作者
rubytang 發表於 11-7-21 12:03
回覆 溋溋 的帖子

啊, 唔洗客氣, 我都係知果d講果d啫~
哈!佢既交際能力的確幾高。以前試過有人話呢粒墨係代表有藝術天份。佢個爺爺就更喜愛,話佢咁樣係手握重兵喎! 哈哈! 佢爺爺咁多個孫最錫就係我個女呢!
同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


子爵府

積分: 12706


74#
發表於 11-7-21 12:03 |只看該作者
回覆 溋溋 的帖子

啊, 唔洗客氣, 我都係知果d講果d啫~
不過就"登"你高興囉, 有個咁得人鐘意既小朋友~
我有個表妹, 佢都係手掌有粒墨架,
不過就無之前提果個世姪女既咁大粒, 但佢都係非常有人緣,
真係人見人愛, 車見車載架~
我地都不知幾羨慕佢, 去到邊都咁多人鐘意喎~


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


73#
發表於 11-7-21 11:12 |只看該作者
rubytang 發表於 11-7-21 09:59
之前有個朋友佢有個世姪女都係手掌心有一粒, 仲要係好大粒既,
睇相話呢粒叫做掌上明珠, 即好有人緣, 好有 ...
真係?睇黎都幾似,但大個唔知lu,佢而家先四歲。真係好有人緣架。好過我好多。多謝你呀!
同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


子爵府

積分: 12706


72#
發表於 11-7-21 09:59 |只看該作者
溋溋 發表於 11-7-20 16:52
我個女右手掌心有一粒,一出世就有,仲會跟住隻手一齊長大。

之前有個朋友佢有個世姪女都係手掌心有一粒, 仲要係好大粒既,
睇相話呢粒叫做掌上明珠, 即好有人緣, 好有福氣同運氣好好架喎~
咁呢位細姪女又真係由出世開始, 大把人爭住錫,
到返學, 由老師校長到同學, 個個都鐘意佢,
跟住一路讀書成績又好, 操行又好, 到畢業一份工都無做過,
因為一畢業, 佢就識左個家境好好既男仔, 拍拖時男家就叫佢唔好出去打工,
係男家既公司幫手, 淨係返左一個禮拜工, 跟住就被催結婚,
結左婚後, 就三年抱兩, 一仔一女, 老爺奶奶鍚到不得了,
依家都仲係過緊闊太生活~


子爵府

積分: 11600

育兒性格勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


71#
發表於 11-7-21 09:40 |只看該作者
我都有1粒,不過冇咁深色
所以都係管到屋企 2 隻小兵咋


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 11-7-21 08:10 |只看該作者

引用:請問膊頭有1粒好大,+係咪辛苦?

原帖由 X2036 於 11-07-20 發表
請問膊頭有1粒好大, 係咪辛苦?
係負擔重。如有父母要養



點評

alphabetagamma  我老公都有...好大粒添...唉...聽到咁, 登佢辛苦.  發表於 11-7-21 17:25
wcpcelia  ic, thanks  發表於 11-7-21 08:13


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 11-7-21 08:02 |只看該作者

引用:我由細到大到有一粒係腳底,但生咗細仔就冇

原帖由 yaukwan 於 11-07-20 發表
我由細到大到有一粒係腳底,但生咗細仔就冇咗,但就細仔有一粒,可能比佢攞咗



...
咁神奇




男爵府

積分: 9809


68#
發表於 11-7-21 07:37 |只看該作者
我腳爭都有一粒.不過越黎越淺色mouth:但我係一個好蠢好扽既人
心口都一粒細細既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo