夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9032


1#
發表於 11-7-22 04:05 |只看該作者
本帖最後由 CACAO123 於 11-7-22 04:06 編輯

佢一出去玩,飲酒,同d fd.............就冇咗我呢個老婆
放工一返屋企就話攰,攰,攰,多嘢做(我暫時係ftm,啱啱請咗工人姐姐,諗住多d同c6出去免佢作反)
好似今晚佢話有嘢同d合作伙伴傾5同我食飯,我又知佢一定飲酒夜返,
ok啦,5比出又講5過,咪冇得話5比啦,
十點幾打比佢,佢話"返緊泥"
十一點幾再打比佢又話"返緊泥.......十二點半走囉"
一點半再打比佢.....5聽電話...
我不停係咁打,終於打到佢聽為止.......(應該都有十次以上)
我好5開心,點解個老公次次一出去就咁樣(雖然係間5中先去),我5鍾意個c6次次都老點我,
之前為呢d嘢嘈過好多次又傾過好多次,我之前試過幾次好似瘋婦咁發脾4,
佢酒品又差,我同佢嘈到嚇親個仔tim,
今晚我冇做瘋婦,因為工人姐姐泥咗幾日費事嚇親佢,同埋自己都5想做瘋婦.......
打了十次.....佢聽......
c6:"得啦,返緊泥"
我:"你次次都係咁講....."
c6:"得啦,反緊泥......返泥先講"(講咗幾次)
我:"你次次都係咁,不如係度講埋先,橫掂你返咗泥都飲到同5到我傾啦,不如係度傾啦!"
(我已經係比佢激到冇哂火,仲好聲好氣..........係咪返璞歸真?......咁樣係咪我同c6關係好危險呀?)
我:"我e+冇5比你出街搵朋友丫,你成日都係咁老點我,我好傷心,我掛住個老公你知5知呀?"
c6:"得啦,反緊泥......返泥先講"(講咗幾次)
我:"返泥我冇機會講(因為醉到一劈屎咁),我冇5鍚你,我想老公陪我,老公想出去,我ok,但係點解你5諗吓我呢?"
我:"我掛住個老公,你成日都老點我........如果調轉你打比我幾次係好想我番泥,而我又咁樣對你,你會點呢?"
我:"你日日都同我講攰攰攰,我雖然好想同你出吓街,又5忍心阻你休息.........我知你見到d 朋友好開心,但都要諗吓我丫,我好耐都冇同你去街傾計,........."(講次中有忍5住喊既聲線)
c6:"我啦....e+返泥"
收線
冇幾耐佢真係返咗,又係醉死咗!
1)我差5多做咗5個月ftm,好攰...c6除咗早3個月前好間5中幫我換片餵奶,(仲要我叫先郁,都5係好願意),我就要不分日夜,總之個仔一喊............有幾眼訓我都要死起身,真係攰,肉體+精神,要求c6幫手睇仔我想出去搵吓朋友.....c6話ok,不過都未試過出去,因為每日c6都話攰我5忍心..........
2)嘈過又傾過,又做埋瘋婦,今次嬲都冇火氣,點解佢5係將我放第一位?佢永遠都係朋友親過老婆?c6係咪5在乎我定根本5愛我?
3)我覺得我今日嬲得泥冇火氣,係咪意味住同c6就泥會婚變?
我有時都諗5生個仔5結婚,自己獨身都好過e+為1個冇血緣既人受氣勞氣,想離婚都要諗吓個仔同自己能力,好5開心,點解同1個5鍾意自己既人生仔結婚?我係好相信愛1個人係5會做d對方5開心既事!
呻完!多謝收睇!!!



大宅

積分: 1383


36#
發表於 11-8-12 12:39 |只看該作者
係唔係10個男人一定有2-3個係咁ga ???
我老公同你老公一模一樣..每次打比佢都話. 返緊. 返緊. .上左車啦.. 係地鐵啦... 不過次次返緊返緊..都係返到第二朝7時至到家...

次次佢唔返我就訓唔到.. 佢返到來我就即刻變左顛婆..
試過好多方法..都冇用...
我連離家出走都試過... 佢不斷sent SMS 比我..話改.. 話改... 最後...
乖左1 個月 囉...

上個星期六又發作啦.. 今次我冇做顛婆.. 我一句說話都冇講... 直到今日..
我都未同佢講過一句說話...


複式洋房

積分: 352


35#
發表於 11-8-11 13:43 |只看該作者
唔得KA,唔講清楚唔駛指意走人...

點評

CACAO123  唉..搵次試吓啦,呢排佢忙到c,費事煩住佢!  發表於 11-8-11 23:47


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 11-8-10 23:28 |只看該作者
樓主, 我同你情況都好似....
唉, 點講呢....
未有小朋友前, 我好緊個老公, 一日幾個電話, 佢出親去, 我真係幾個電話打去問佢幾時返....要佢返左先會安心瞓 (因為我怕黑)
但有左小朋友後, 好自然大部份心思都去左小朋友度....對老公自然會鬆左....
加上, 我老公又係我5打比佢, 佢可以超過12點先返, 但打親比佢呢, 佢就同我講返緊 (係咪個個男人都係鐘意咁講)...整整下....我連電話都5想再打5想再問.....通常我而家係....佢同我講5返嚟食, 有應酬, 我就問佢大概幾點返.....儘量都5會再打比佢.....
我而家都係ftm, 小朋友返左學, 成日都一個人係屋企, 朋友又5多個, 真 係好悶....
老公就算5係應酬, 一日都5會打個電話問候下, 最多都係收工先有個電話話返緊嚟 (重要係我嘈左好多年, 佢先叫做會'記得'打個電話比我, 話佢收左工)
好多時, 我都想關心下佢, 但打比佢, 佢5係電話5通, 就係收5到, 一係就無人聽....我都打到好心淡....我成日都鬧佢, 如果萬一我呢個電話真係5係問候電話, 而係發生意外, 我大吉利是真係c左, 佢都5會知
其實, d男人成日以為老婆打比佢地係想check住佢地行跡, 但我只係想知道佢幾時收工, 我可以預備整餸煮飯, 想知佢係咪安全啫.....點解都搞到咁艱難

點評

CACAO123  妳情況仲差過我.....唉!得閒同我傾吓計.....  發表於 11-8-11 23:46


侯爵府

積分: 21125


33#
發表於 11-8-10 19:14 |只看該作者
我c6都會一飲酒就忘形,不過佢好少出去,一個月一次左右,但一知佢去飲酒就預佢會飲好多一定醉同一定夜返。以前拍拖我直情唔會搵佢,結咗婚生咗BB之後,有時自己真係瞓唔著擔心佢的話,最多一晚一個,通常都3點後,無聽就send sms,內容都係叫佢唔好飲咁多,話我擔心佢之類......

樓主的case,我都同意有D JM講,既然唔work,唔好再咁做,我睇到都覺得幾煩,我覺得只會弄巧反拙。不如你試吓搵D嘢做吓唔好諗佢,唔好煩佢,就算要搵佢,都只係表達關心。我雖然唔鍾意老公飲太多,主要因為傷身,而且我老公酒後都麻煩,不過,佢去親飲酒,我都煲定湯等佢返嚟可以解吓酒,佢好受呢套,成日喺D朋友面前好proud話自己飲完酒有湯飲。唔知佢D朋友係應酬佢定係真心啦,佢哋都好似好羡慕咁......我諗,個湯都表達到D關心信息,我老公都知我唔係話唔比佢去飲,但真係要識節制。

有時,男人愈管愈衰,比D空間佢,等佢知老婆唔係淨係識得煩住佢,仲有溫柔一面,咁可能佢都鍾意返屋企多D。(而且,唔次次話住佢煩住佢,到真係有D事令你好激氣時,你先發出嚟,佢都會在意D,唔會當你唱歌!)

點評

CACAO123  性格個個人5同呀,我嗰件患咗c6痴呆症.......佢5知我對佢好ga!  發表於 11-8-11 23:49


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-8-10 16:11 |只看該作者
樓主我老公同你c6係咪同一個人呀?一毛一樣行為情況,仲要因醉酒又係停一年牌,仲有我同你一樣行為做法,你心情我明白~
我老公唔知有無糖尿,但一定有痛瘋,所以佢一飲得大咗,佢隻腳就痛到佢pk~

點評

CACAO123  妳c6飲大都會即刻腳痛丫,我c6啲糖尿病係無形,佢仲要係見到棺材都5識流眼淚  發表於 11-8-10 16:27


大宅

積分: 2654


31#
發表於 11-8-10 13:30 |只看該作者
你地多數關於兒女,但我同C6冇仔女,有次佢約左D家姐BBQ,我冇去,返到屋企點知個门鎖壞左,打比佢,佢竟然同我講佢末開始BBQ,唔返,我只有找我老豆幫拖,之後凡事我都唔會再依賴佢,但佢又唔鍾意我太強,所以我而家有小小後悔結婚,做女好過(因今日發生了不開心事,容後再講)

點評

CACAO123  我有時都會有小小後悔結婚,不過都結咗咯,我都努力同c6相處,但都要2隻手....  發表於 11-8-10 16:12


別墅

積分: 506


30#
發表於 11-8-10 00:52 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

搵朋友出吓街,飲吓嘢,等佢搵你返屋企



點評

呀豬媽  我試過.. 不過夜極都唔夠佢夜.  發表於 11-8-11 18:23
CACAO123  要睇住個仔....  發表於 11-8-10 16:12


大宅

積分: 3600

好媽媽勳章


29#
發表於 11-8-5 14:37 |只看該作者
Rachel1985 發表於 11-7-22 10:52
我老公出街,我唔會煩我老公。橡筋唔可以死拉,十點打去嘈早左,真係好煩。亦不能完全放手,我認為一晚打一 ...
me too....唔會喺電話講多, 好似樓主咁喺電話同佢講, 如果佢係清醒, 反而會令佢覺得煩, 同埋可能佢身邊有其他朋友唔方便..........

點評

CACAO123  佢覺得我最好永遠消失....  發表於 11-8-10 16:13


複式洋房

積分: 352


28#
發表於 11-8-5 13:57 |只看該作者
我唔會打比佢,到佢清醒我會搵個得佢同我二個人既地方同佢慢慢計!

點評

CACAO123  要傾都傾咗,佢一講就死撐&逃避lo  發表於 11-8-10 16:14


大宅

積分: 3966


27#
發表於 11-8-5 12:23 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

如果我c6間中咁我會唔理佢,如果密左出去玩,我會比佢感受返,我會出去玩天光,唔聽佢電話,佢就會乖。不過,我從來唔會追魂call佢,男人會好無面,自己又會像瘋婦!只會過了零晨兩點唔見佢先會打一個。



點評

CACAO123  我都冇條件出去玩,我要睇仔....  發表於 11-8-10 16:15


洋房

積分: 86


26#
發表於 11-8-5 11:01 |只看該作者
我c6也是我。跟左D 朋友去玩, 就不懂得返屋企了。有次個仔發燒40度, 我同他說: 你早D返來帶個兒去看醫生, 但是他對我說, 你自己帶去看醫生啊! 我又不是醫生幫唔到他,我要跟朋友飲酒。(我都想帶個仔去看E生, 但是行不開,因為我仲3個月大的女。)

點評

CACAO123  d男人係好自私...........  發表於 11-8-10 16:16
flowerw88  嘩!你老公太衰啦!辛苦你啦!  發表於 11-8-10 10:19


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


25#
發表於 11-8-5 09:44 |只看該作者
回覆 lamyungyu 的帖子

自己嬲都好, 我都令願用輕鬆方法教罰C6,一來對方聽倒又易接受D, 又來個女喺度,費时個女學埋我D衰野 (大聲吵鬧). .. 講笑形式仲收效.
見你一獲打你一獲


大宅

積分: 1403

陪月勳章


24#
發表於 11-7-28 11:05 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

我同你情況差不多。。。我初初都同你一樣。。狂打。。自從有左,我初初都有,後來只准自己打一次在8時多,睡前再打一次。。初初都有喊,但怕有炆薑B,我控制自己,我都訓唔著好angry,不過佢第次回來我都會同佢講你安全回來,我放心訓了,有jm講得好,要管但不要太厲害,佢會更加不想回來,有兩次我會喊到成日tissue, 佢問我咩事(佢慣左每星期五去飲酒或按摩,有固定男仔朋友去,次次都四五六時回來),我同佢講無野呀。。。佢就意會到我喊過,訓個時攬住我,有睇我之前個post,我用sms同我老公講左感受,佢變左好多而我都因為佢既改變而善待佢。。




大宅

積分: 2833

好媽媽勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-7-28 03:10 |只看該作者
男人多數都係咁...我果時係架...我有時直頭叫佢唔好返屋企添.我果時都會打比佢問佢幾時返等等..之後我同佢講,你知唔知你每次出去同人飲酒我都會瞓唔著,你都知我會好擔心你架啦(老公酒品冇問題,係佢D FD有問題,次次飲完都會同人打交架)同佢試過有次飲大左,返到屋企瞓瞓下嘔,我果次嬲到爆,我只係叫清楚下佢之後佢瞓醒我要佢大清洗間房,之後佢就唔敢飲大啦....!同我後期真係冇咩點打比佢,佢反而好自動自覺2點前左右返!同有時佢自己話我知幾點返,我會話聽住先啦..你D空頭支票成尺厚...睇下點!
同佢都飲左酒你同佢講咩佢都聽唔到架啦...不如你試下平時先同佢講,仲要係講小小講小小都同佢講,等佢唔覺煩!反而咁仲入腦架!


你希望別人怎樣待你,你也要怎樣待人(太7:12)


水晶宮

積分: 73590

BK Milk勳章


22#
發表於 11-7-28 02:34 |只看該作者
我覺得最好既方法係吾打俾佢and吾好理佢先..因佢覺得你好煩同埋吾會理你既...既然你又吾可以吾俾佢去..打俾佢又吾會早d反..唯一既方法係等佢慢慢覺得同你有計傾..可以send d 信息但一個好啦 吾好勁send eg:老公miss u 呢d...學下吾好迫佢先..吾好搞到無計傾因為情況會惡化架..係男人都想要個明白事理既老婆 (即使有第個女人都要有方法架吾係嘈同迫佢law)... ..煩係致命傷黎架...放開d啦...既然佢係咁吾會理你 就找一個方法相處啦...一定要有人讓步架啦...你月驚月嘈佢就只會月過份.....迫係無用架......同埋有d男人係就係飲完酒11/12點前反屋企..其實佢係識得玩 吾想老婆嘈佢...原來係攬住第條女飲酒(親眼見好多) 但佢早反你又點會嘈佢懷疑佢.仲買埋消夜俾你tim.....有時根本管吾到架..找一個相處方法令到佢有家既感覺仲好啦(*如你仲想維持呢段感情........


禁止訪問

積分: 1490

畀面勳章


21#
發表於 11-7-27 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5466


20#
發表於 11-7-27 10:08 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

樓主,我老公以前都是這樣,我和你的做法都是一樣。但現在老公每次同我講出街飲野,我只係話好丫早D返




男爵府

積分: 6989


19#
發表於 11-7-25 04:45 |只看該作者
我覺得啲c6唔撞板唔知痛,佢第二次話返緊,我就已經開囗叫佢唔好返了,一個忍受,令—個就享受,哩D婚姻唔健康

點評

^w^  比我同你一樣做法  叫佢唔好返訓街啦 (點解要咁痛苦等你)  發表於 11-8-12 19:56


男爵府

積分: 9032


18#
發表於 11-7-25 01:25 |只看該作者
c6佢今日先有個朋友泥我地屋企飲茶行街食飯,食埋飯上屋企坐,我係戶房揍仔,佢同個女性fd講我嗰晚既事,佢個fd話"佢冇5啱,佢咁做係啱,你知5知你飲完酒會亂哂龍,比我都會咁做囉!"
嘩!個心即刻覺得終於有人明白我嘞!
but c6隻嘢又用第2d籍口話要傾嘢所以督就咁咁咁,我5出聲話佢,俾面佢個fd係度詐!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo