跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


1#
發表於 11-7-26 15:14 |只看該作者

請問大埔點去沙田乙明邨?

日本の平安を祈ります


複式洋房

積分: 150


5#
發表於 11-7-27 23:15 |只看該作者
假日要等起碼20分鐘先有一班車
平日放工時間會好小小 10-15分一班


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


4#
發表於 11-7-27 22:51 |只看該作者
唔該晒菲比樂園!
唔該晒KubiMan!
日本の平安を祈ります


大宅

積分: 2224


3#
發表於 11-7-26 18:29 |只看該作者
應該係74A和72A,直接在乙明邨前落車。


大宅

積分: 3355

好媽媽勳章


2#
發表於 11-7-26 16:26 |只看該作者
72A 或 74 (好似係), 直接去, 不過等好耐..

火車 到大圍轉馬鐵 (沙田圍站)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo