跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7955

好媽媽勳章


1#
發表於 11-7-26 22:29 |只看該作者
請問呢間學校好唔好?
我仔將於12月插班讀N1 全日班
其實激活都收了阿仔下午班。家陣十五十六。請比d意見。




男爵府

積分: 5544


4#
發表於 11-7-27 22:57 |只看該作者
我女讀上午呀,因為暫時都仲係全職湊佢,唔想佢咁快返成日咁辛苦


男爵府

積分: 7955

好媽媽勳章


3#
發表於 11-7-27 12:49 |只看該作者

引用:我女8月會响度讀n1啦,好唔好而家未答到你

原帖由 cadencetse 於 11-07-27 發表
我女8月會响度讀n1啦,好唔好而家未答到你住,不過聽過好多家長講都話讀得幾好。
激活都有收我女,不過實在 ...
希望真係好啦!
因為激活都唔錯架!希望無揀錯啦!
咁你阿女讀全日定半日呀?




男爵府

積分: 5544


2#
發表於 11-7-27 00:55 |只看該作者
我女8月會响度讀n1啦,好唔好而家未答到你住,不過聽過好多家長講都話讀得幾好。
激活都有收我女,不過實在太遠又覺得課程唔及sunkids好,所以放棄左lu。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo