興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6693


1#
發表於 11-7-27 19:20 |只看該作者
1. 請問申請公屋有老人家會快幾多呀? 申請表有寫快半年, 真嗎?

2. 遞表申報資產時, 係咪唔洗影d存摺住, 等審查至要比呀呢?


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 11-7-28 16:12 |只看該作者
又誤會了, 三年上樓前面有寫"平均"兩個字!!!

如果天倫樂及長者申請公屋排市區, 兩三年先審查絕不出奇, 如果排新界區的2010年申請長者, 已經派左第一次房, 係天水圍既長者設施大樓公屋...


男爵府

積分: 6693


3#
發表於 11-7-28 15:33 |只看該作者
吓, 有無攪錯呀, 唔係快D既咩, 可唔可以搵社工幫呀,真係有需要既又唔快D, 比哂D新移民, 都唔知係乜野政府~


大宅

積分: 1691


2#
發表於 11-7-27 22:50 |只看該作者

回覆:請問申請公屋有老人家會快幾多呀? 申請表有寫快半年, 真嗎?

我都好想知,我媽咪申請快2年了都仲未審查,仲要全部成員都滿60歲 有個祖母88歲都仲未有消息,真係都唔知政府點解仲可以大大聲講三年可以上樓?





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo