自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9025

環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-7-27 23:41 |只看該作者
今日係巴士站見到對情侶,
女既孭住個單邊袋同抽住一個紙袋,
男既就兩手空空,
完全冇打算幫個女仔抽~~
就算個女仔好倫盡咁搵打,
個男都冇幫佢~~

上左車~~佢地一直都好親密,

到落車,個男終於幫下個女朋友抽野,
點知個女仔傾完電話,
個男即刻俾番袋野佢,
咁之後個女仔自己抽番~~
個男繼續兩手空空~~

我只係覺得個男好唔細心,
又唔幫個女朋友抽野~~

你地既另一半會唔會幫手抽野~~??


男爵府

積分: 9025

環保接龍勳章 大廚勳章


27#
發表於 11-8-7 14:17 |只看該作者
回覆 珀圖媽媽 的帖子

我只係覺得個男仔可以幫個女仔抽紙袋,
咁個女仔唔使又要搵野,又抽住個袋好"論盡",
如果個男仔有咁做,我覺得OK,
反而佢唔理個女仔~~
感覺冇風度~~~


子爵府

積分: 12759

畀面勳章


26#
發表於 11-8-7 02:21 |只看該作者
luvbobo 發表於 11-8-7 02:07
Me too! 我個人好怕男人攞住女人手袋周街行!其它袋就梗係俾晒c6啦!
但而家成日見到d 80後90後孭住女友 ...
我自己唔鍾意男人幫女友拎手袋,所以我敎對仔女咁唔係幾好.


子爵府

積分: 12759

畀面勳章


25#
發表於 11-8-7 02:14 |只看該作者
c6會幫我拎嘅,但有時我拎到返屋企先發覺佢兩手空空囉.我又無咩喎.


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-8-7 02:11 |只看該作者
會拎野,
但一定唔會睇住個仔lor!
:;pppp:
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


子爵府

積分: 11335

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-8-7 02:07 |只看該作者
kokobear 發表於 11-7-27 23:45
除咗手袋之外,全部野都係c6攞

Me too! 我個人好怕男人攞住女人手袋周街行!其它袋就梗係俾晒c6啦!
但而家成日見到d 80後90後孭住女友個手袋行街,而個女友就兩手fing fing!


大宅

積分: 3048

畀面勳章


22#
發表於 11-8-7 01:03 |只看該作者
回覆 小安 的帖子

個男仔好自私


子爵府

積分: 10483

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 11-7-28 01:39 |只看該作者
c6一定要攞


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-7-28 00:21 |只看該作者
本帖最後由 Ivy07 於 11-7-28 00:23 編輯

回覆 小安 的帖子

有時c6都好「側側膀」唔拎嘢,但我都會塞比佢,除左手袋。


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-7-28 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


18#
發表於 11-7-28 00:06 |只看該作者
karkar39 發表於 11-7-28 00:03
未結緍已經咁樣,如果結埋緍咪
我見好多國內同胞, 竟然係女人拿幾袋野, 男既只係用格肋底夾著個手包 , 仲要個矮過佢既女人開埋遮 ...... 真係好大男人

點評

FullOfBlessing  何止, 坐MTR有位係個男人坐先  發表於 11-7-28 00:15
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


17#
發表於 11-7-28 00:05 |只看該作者
C6抽晒所有野, 包括手袋. 但其實我鍾意自己揹手袋.

點評

seaheart88  手袋和iphone都係要自己拿番,安全感大d XXD  發表於 11-7-28 00:14


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-7-28 00:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


15#
發表於 11-7-28 00:02 |只看該作者
小安 發表於 11-7-27 23:41
今日係巴士站見到對情侶,
女既孭住個單邊袋同抽住一個紙袋,
男既就兩手空空,

有C6 在 , 我除左自己個手袋.... 其餘一定唔駛囉.... 除非我見佢好多袋, 我自己話去拿番袋幫下手...


喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 9025

環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 11-7-28 00:00 |只看該作者
回覆 karkar39 的帖子

咁見到個女朋友好倫盡咁搵野都幫下手啦~~



珍珠宮

積分: 31776

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-7-28 00:00 |只看該作者

回覆:好奇一問~~

我自己又覺得冇乜野喎




禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-7-27 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5457


11#
發表於 11-7-27 23:58 |只看該作者
為左方便c6幫我拎野,我已經放棄左d好女人的袋好耐喇...


男爵府

積分: 9025

環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 11-7-27 23:57 |只看該作者
回覆 karkar39 的帖子

我都覺~~
一D風度都冇~~
都唔知個女仔喜歡佢D咩?



水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


9#
發表於 11-7-27 23:54 |只看該作者
如果同c6出街
一定要攞個"唔女人"既環保袋出去
佢就會同我抽

點評

小安  我都係~~^^  發表於 11-7-27 23:55

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo