興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8045


1#
發表於 11-7-28 16:36 |只看該作者
我見fb有d問題,so del左佢,
點知down唔返,點樣可以down返呀??


男爵府

積分: 7524

BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 11-7-28 17:26 |只看該作者
hellocat0223 發表於 11-7-28 16:36
我見fb有d問題,so del左佢,
點知down唔返,點樣可以down返呀??

1) 如果之前 sync 過落 itune, 可以在 itune click 返 個 application, 跟住 sync 返去 iphone. or

2) 上 appstore 搵返個 fb app, 跟住 dl....

點評

hellocat0223  1.我整過,不過佢話我無安裝
2.搵到FB APP,見到DL果個字,但就唔畀我DL.

HELP><  發表於 11-7-28 18:30

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo