自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10782


1#
發表於 11-8-1 22:43 |只看該作者
之前住过銀河,今次想住大倉,有無人知好唔好?好似平过銀河少少.


子爵府

積分: 10782


7#
發表於 11-8-2 23:52 |只看該作者
同一沙灘.


伯爵府

積分: 16361


6#
發表於 11-8-2 12:03 |只看該作者
銀河我啱啱星期日住左一晚$2030. 好靚, 正!!


子爵府

積分: 13120


5#
發表於 11-8-2 11:47 |只看該作者
係唔係名同銀河同一個沙灘?

點評

donaldduckduck  YES~  發表於 11-8-2 12:02


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-8-2 01:00 |只看該作者

回覆:有無人住过澳門大倉?

有無浴缸?




大宅

積分: 3807


3#
發表於 11-8-1 22:54 |只看該作者
我住過----正

銀河我未住過,好嗎?


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-8-1 22:45 |只看該作者
BBLOVEMAMA 發表於 11-8-1 22:43
之前住过銀河,今次想住大倉,有無人知好唔好?好似平过銀河少少.

銀河幾多錢呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo