想生BB

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   1


大宅

積分: 3375


1#
發表於 11-8-9 01:58 |只看該作者
at least missM came, so can begin again


禁止發言

積分: 1853


313#
發表於 11-9-12 10:27 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1564


312#
發表於 11-9-12 08:46 |只看該作者
回覆 羊嘉嘉 的帖子

我都係8月6號day1呀!但我day28已用clear blue check到1-2week,之後day30再check多次都係有,於是9月5號搵了醫生confirm左勒!現在等月尾再返去睇下有無閃閃! 你都快d去睇醫生,跟手book醫院呀!
總之恭喜晒!
其他mj繼續努力,好快到你地了!


大宅

積分: 1570


311#
發表於 11-9-11 21:58 |只看該作者

引用:我今日真係可以confirm+喇!+ +

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-11 發表
我今日真係可以confirm 喇!






大宅

積分: 2896


310#
發表於 11-9-11 20:58 |只看該作者
羊嘉嘉 發表於 11-9-11 17:03
我今日真係可以confirm 喇!"

恭喜你呀, 終於可以 confirm 喇
我今次都係同你差不多, 6 Aug Day 1
我用紅 D check, 應該 28/8 排卵 (你27/8)
我同你相差一日, Miss M 今日未探我, 唔知今次有冇機~~
之前我心急, 7/8 用佐 "準快易" check , 好雪白, 仲諗住冇機
衣家見到你 check 到有成 2-3 week, 搞到我心思思好想 check 多次

想問下你哩排有咩唔同呀??
其實我覺得哩排多佐胃氣, 以前食飽先有, 衣家未食野之前都有, 但唔知係咪心理作用, so 都想了解多 d


禁止發言

積分: 1853


309#
發表於 11-9-11 17:03 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1853


308#
發表於 11-9-11 17:02 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1853


307#
發表於 11-9-11 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-10+發表我老

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


306#
發表於 11-9-10 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+11-09-10+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-10 發表
我老公又係甘講
啲男人,唉~我今日又day one ,希望下個c中啦



魚魚媽


禁止發言

積分: 1853


305#
發表於 11-9-10 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-10+發表我老

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


304#
發表於 11-9-10 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+11-09-10+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-10 發表
我老公當淺控係流野,吾鬼彩我haha
咁衰?不過我老公話bingo,他就無得玩囉。



魚魚媽


禁止發言

積分: 1853


303#
發表於 11-9-10 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-10+發表我為

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


302#
發表於 11-9-10 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emiliarabbit+於+11-09-10+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-10 發表
我為左幾時去睇醫生,同公司講而苦惱。不過,而家得淺控,未實在
唔好想太多,多休息。小心身體。



魚魚媽


禁止發言

積分: 1853


301#
發表於 11-9-10 22:24 |只看該作者

引用:Quote:羊嘉嘉+發表於+11-9-9+14:00+我8/7+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


300#
發表於 11-9-10 19:18 |只看該作者
bobotang66 發表於 11-9-9 13:40
好開心呀!希望多d JM 齊齊中
鄧你開心呀~分享多d"喜"信比jm們啦~
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


299#
發表於 11-9-10 19:17 |只看該作者
羊嘉嘉 發表於 11-9-9 14:00
我8/7 day 1 , 陰超照到8/27排卵,即日開工,我平時cycle 30/31 days .....
今日應該排卵後15日



...

恭喜羊羊呀,快d分享多d tips啦,保持心情開朗喎!
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 2008


298#
發表於 11-9-10 14:51 |只看該作者
睇到你地陸續有結果....唉....
我都係6/8day1,仲要食排卵藥,e生day12同day 17都話粒卵得1.x但佢之前比左增加分秘的藥我食...day17果日直頭話我一係排左一係粒卵唔識排, 叫我6/9驗or m到第一日去睇佢....我6/9驗完無啦...m又唔黎...咪日日用紅d驗囉...點知9/9紅d深粗,仲驗到有哈哈笑添,即時o咀....如果真係而家先排...咁咪要等多十幾日???


禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


297#
發表於 11-9-10 14:27 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


296#
發表於 11-9-10 14:17 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

M小姐已經來了。呵~



魚魚媽


別墅

積分: 674


295#
發表於 11-9-10 08:53 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

大家加油!我1月流了,都好聽話等三個月先開工,等待了8個月多,終於bingo了。
今個月我狂俾蠔、豬肉,或蜆老公食(在圖書館的書看到話好),同排卵前三天老公都喝中藥,希望可以幫到大家!
呢個上網見到,幾好,得閒去睇下~
http://m.vdonext.com/




首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo