想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3643


1#
發表於 11-8-9 10:07 |只看該作者
大家見到嗎




大宅

積分: 3643


141#
發表於 11-9-27 15:37 |只看該作者

回覆:syo 的帖子

我已經無睇果個中醫喇,可能吾岩我睇,我等緊排蛋,




複式洋房

積分: 274


140#
發表於 11-9-27 14:54 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 11:03
綠D我係7:40用晨尿驗, 但係到8:45我再睇有條好淺既線, 吾知係心理作用定係綠D失靈, 定係點... 救命吖, 我人 ...

我又係咁呀!琴日day22用6d隔3至4個字左右出現條勁淺控,好似幻覺咁,再隔1個鐘用多支6d驗又無,晚上再驗又無,到今日day23晨v驗又係勁淺控,再用多支6d試又無,兩條6d係用同一vv,攪到我都癫啦! 我cycle25-26日 jessying>中e把默話你有,應該都係,唔好咁緊張,明天晨v再check6d,可能會+深呢!


大宅

積分: 3643


139#
發表於 11-9-27 14:00 |只看該作者

回覆:wingwong122 的帖子

我食果個六百蚊吾洗,我同c6每人一樽每日三粒





大宅

積分: 1509


138#
發表於 11-8-27 13:58 |只看該作者
我都好想知 請問食排卵藥既效用係點呀? 可唔可以控制排 卵日期嫁?同埋藥貴唔貴?謝謝




大宅

積分: 1965


137#
發表於 11-8-22 17:51 |只看該作者

回覆 回覆:nana11423的帖子

謝謝你的分享,請問家計會睇醫生,係唔係自己去都睇得,定係要寫醫生紙,會唔會要排好耐?




大宅

積分: 1965


136#
發表於 11-8-22 17:51 |只看該作者

回覆 回覆:nana11423的帖子

謝謝你的分享,請問家計會睇醫生,係唔係自己去都睇得,定係要寫醫生紙,會唔會要排好耐?




大宅

積分: 4448


135#
發表於 11-8-22 10:53 |只看該作者
taztaz0101 發表於 11-8-22 10:16
幾時睇醫生confirm ?

當自己驗到條線夠深就可以去confirm,因之前一check到淺線去醫生度佢唔肯寫紙証明.
url] [/url]


大宅

積分: 4448


134#
發表於 11-8-22 10:48 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-8-21 01:49
請問食排卵藥既效用係點呀? 可唔可以控制排 卵日期嫁?同埋藥貴唔貴?謝謝



...
因為我之前用量體溫o既方法去check排卵的,但係發現體溫無高底o既分別,即係無卵排,所以醫生先開藥比我食,食完之後就好明顯有高底溫o既分別,加埋用紅d就好確定邊日排卵,咁就响排卵前幾日開始隔日dodo,dodo到排完卵之後幾日,醫生話咁do法bingo機會高d.
藥唔貴,我睇家計會的,醫生費 $240,藥費$15/粒,我食兩粒x5日,所以都係$150.

url] [/url]


禁止訪問

積分: 5607


133#
發表於 11-8-22 10:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68136

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


132#
發表於 11-8-21 19:39 |只看該作者
nana11423 發表於 11-8-20 08:09
因為我今個cycle係食排卵藥的,所以知道邊日排咗卵,排卵後十二日已經check到bingo la...今胎無上胎感覺咁 ...


珍珠宮

積分: 30303


131#
發表於 11-8-21 17:55 |只看該作者

引用:因為我今個cycle係食排卵藥的,所以知道邊

原帖由 nana11423 於 11-08-20 發表
因為我今個cycle係食排卵藥的,所以知道邊日排咗卵,排卵後十二日已經check到bingo la...今胎無上胎感覺咁 ...





大宅

積分: 3276

畀面勳章


130#
發表於 11-8-21 02:07 |只看該作者


大宅

積分: 1965


129#
發表於 11-8-21 01:49 |只看該作者

回覆 回覆:nana11423的帖子

請問食排卵藥既效用係點呀? 可唔可以控制排 卵日期嫁?同埋藥貴唔貴?謝謝




大宅

積分: 1965


128#
發表於 11-8-20 14:32 |只看該作者

回覆 回覆:nana11423的帖子

恭喜你呀!




大宅

積分: 4448


127#
發表於 11-8-20 08:09 |只看該作者

回覆:wingyan2011 的帖子

因為我今個cycle係食排卵藥的,所以知道邊日排咗卵,排卵後十二日已經check到bingo la...今胎無上胎感覺咁強,上胎係胸谷同埋乳頭痛,今胎就個胸有少少谷



url] [/url]


大宅

積分: 1965


126#
發表於 11-8-20 00:29 |只看該作者
回覆 nana11423 的帖子

你今個月 bingo 咁快就知道啦?
同平時會有咩唔同嫁?


大宅

積分: 4448


125#
發表於 11-8-18 21:22 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

我都係有多囊,m期又唔準,有時三四個月先黎一次,次次用紅d都會有淺線,無論m前m後都會有線,可以叫做未見過佢無線出現。不過你可以放心,係可以生到仔的,我已經生咗一個,而今個月就食排卵藥而bingo咗,所以如果你擔心可以去睇生育科醫生,希望你早日bingo!



url] [/url]


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


124#
發表於 11-8-18 21:02 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

哇你睇開邊個ec甘勁,甘早期都把到?



詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 3643


123#
發表於 11-8-15 10:44 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

咁我都可能係多(朗),咁仲有冇得生呀?




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo