自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 47750


1#
發表於 11-8-9 16:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4126


29#
發表於 11-8-9 18:17 |只看該作者
壞左先會換.


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 11-8-9 17:57 |只看該作者
我囉,好地地無壞做咩要換呢?好在我地兩公婆都唔追求果D什麼視覺效果,有得睇就OK,而且平日返工,邊有幾多時間睇呀,係兩個小朋友睇下碟咁大把


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


27#
發表於 11-8-9 17:44 |只看該作者
我家果部幾百炆既二手大牛龜, 捱左好幾年之後, 係早輪潮濕天氣終於同我SAY GOODBYE左...... 佢唔係同我分別既話, 我唔會諗住買新電視囉!


禁止訪問

積分: 73927


26#
發表於 11-8-9 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13697

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-8-9 17:34 |只看該作者
AgnesMok 咁你又慳得滯,有畫面無聲都仲唔換
都係潮濕天氣至臣臣地之ma, 依家到年尾都好ok喎

點評

prettybabe  年尾多大減價同優惠嘛. 我都等年尾至換!  發表於 11-8-9 18:21


大宅

積分: 3197

醒目開學勳章


24#
發表於 11-8-9 17:22 |只看該作者
我99屋企, 唔壞佢都唔打算換


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


23#
發表於 11-8-9 17:11 |只看該作者
SARIDON 發表於 11-8-9 17:01
我部29吋剛剛壞咗,現在報價比我維修要$600左右,都唔知換唔換LED好??
睇o下用o左幾耐... 一般電器o係我心目中用到10年已經好夠...
我想要9999呀...


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


22#
發表於 11-8-9 17:01 |只看該作者
我部29吋剛剛壞咗,現在報價比我維修要$600左右,都唔知換唔換LED好??

點評

CALVEN  梗係吾整la  發表於 11-8-9 18:07


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


21#
發表於 11-8-9 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8243


20#
發表於 11-8-9 16:42 |只看該作者

回覆:仲有無人好似我咁仲睇緊大牛龜電視機?

屋企都仲用緊,未壞唔換住~



點評

琛怡媽媽  m2  發表於 11-8-9 17:45


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-8-9 16:42 |只看該作者
我隻牛病過,點知醫得返,又捱多兩年,呢排身體都ok,所以仲可以睇多一排掛。

LCD -> 唔夠靚,靚既又好貴

LED/plasma -> 短命
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


18#
發表於 11-8-9 16:36 |只看該作者
我呀~
平日根本好少開電視~
我諗佢仲有排都唔會壞~
但佢壞左我都未必會買~
我冇電視都得~電視劇~打機我都係用電腦~


公爵府

積分: 25796


17#
發表於 11-8-9 16:32 |只看該作者
我部29吋國產牛
千幾蚊貨式
睇左成7年都未壞
我真係覺得佢好過份囉

我已經睇o岩led款
等大牛一C ...
我就換機架喇 ~

點評

prettybabe  我地隻牛都十幾年咖喇!  發表於 11-8-9 16:58


侯爵府

積分: 22414


16#
發表於 11-8-9 16:31 |只看該作者
我阿哥都未換, 佢話壞左先會換.


侯爵府

積分: 22136

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


15#
發表於 11-8-9 16:31 |只看該作者
有呀!有呀!!! 報到先
我果部成10年啦. 係有少少鬼影啦. 但開多幾分鐘又正常返. 由佢再用多陣先. 真係唔睇得先買lu

點評

wcpcelia  GOOD  發表於 11-8-9 16:33


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


14#
發表於 11-8-9 16:27 |只看該作者
仲睇緊喎,而且個畫面仲會自己縮細左,哈哈


子爵府

積分: 13697

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-8-9 16:24 |只看該作者
gk678 嘩, 2合1...宜家去邊度搵帶睇呀.
呀女細個時我都係將d movie過去tape, 依家呀女間唔中都會play來回味下.

其實部電視都得半條機命, 由其是潮濕天氣, 只係有畫面無聲, 重要自己不停turn台, 揾個師傅來整, 佢都話d零件無架啦, 叫我地換過部, 老公都成日嗌話換左佢, 但我又覺得佢好有紀念價值喎, 佢係我結婚時家姐送既入伙禮物, 而且, 一年都只係潮濕時唔work姐, 都未正式certify, 所以, 真係唔捨得掉

點評

AgnesMok  咁你又慳得滯,有畫面無聲都仲唔換  發表於 11-8-9 17:32


侯爵府

積分: 21362


12#
發表於 11-8-9 16:24 |只看該作者
我有大牛細牛 , 舊年屋企裝修都冇換 , 冇壞睇得唔換為環保出少少力


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


11#
發表於 11-8-9 16:19 |只看該作者
呢d電視好come用呀
我媽咪屋企仲有2部

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo