立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10890
別墅
積分: 922
大宅
積分: 1843
洋房
積分: 64
男爵府
積分: 9408
積分: 7674
poyu20 發表於 11-8-18 15:27 我去年6月生我個女,到今年2月,5月都又有左。打左2次bb,現家黎m都吾正常!我怕再生吾到bb啊 ...
積分: 9291
積分: 2012
lowlowabby 發表於 11-8-15 12:29 我試過朝早探體溫(要一醒未落床唔好郁),但唔夠準確。用排卵棒好d,我自己就用clear blue(屈紀有),比 ...
jeannie_cheng 發表於 11-8-15 09:16 樓主,我同你情況一樣,之前無唔想生小朋友,後尾到高齡又好想生,生個囡時又係咁好彩—次中。早前又係9週 ... 我係塞咗一次藥已經排清哂,醫生叫我最好嚟兩次m先好再有,你都唔好咁心急住,因為你又吸宮,最好都係嚟兩次m先嚐試....大家一齊努力
boboo1234 發表於 11-8-15 08:44 試下每朝一起床便用探熱針(水銀)探熱,然後紀錄下來,若那一朝體溫高了一些便是排卵日。 最省錢和天然的方 ... 請問係唔係口探呀?排卵日先行房趕唔趕得切受孕?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy