想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10890


1#
發表於 11-8-14 23:04 |只看該作者
本帖最後由 傻貓貓 於 16-6-22 18:36 編輯

Del


子爵府

積分: 10890


33#
發表於 11-10-12 21:43 |只看該作者
咁多個月都冇動靜,仲要個個月親戚都早成個星期嚟
上個月3號嚟,今個月4號(老公勁心急)買嚟檢過冇事發生,但到今日都仲未嚟嘢,身體又冇咩特別變化,唔知仲要唔要檢多次呢
究竟係遲一日檢唔到定係我有病呀


別墅

積分: 922


32#
發表於 11-8-18 19:28 |只看該作者
Bearstar,
Clear blue 的話,佢說明書就話anytime 都得,不過驗之前唔好飲咁多水,所以我習慣朝早起身就驗,如果一早見到係perfect day,就叫老公當晚早d返,準備準備,hehe!


大宅

積分: 1843


31#
發表於 11-8-18 19:22 |只看該作者
回覆 lowlowabby 的帖子

唔係唔好用晨尿咩?


洋房

積分: 64

睛靈勳章


30#
發表於 11-8-18 15:59 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

哈哈,我都想再生.等身體好d先.!


男爵府

積分: 9408


29#
發表於 11-8-18 15:41 |只看該作者
回覆 boboo1234 的帖子

你講到好似好易咁,但我地都未成功

點評

傻貓貓  我上網搵咗好多資料,宜家諗住咩都試....  發表於 11-8-20 01:43
耐心地等待成功


男爵府

積分: 7674


28#
發表於 11-8-18 15:32 |只看該作者
poyu20 發表於 11-8-18 15:27
我去年6月生我個女,到今年2月,5月都又有左。打左2次bb,現家黎m都吾正常!我怕再生吾到bb啊 ...

搵e生check下lor, 你咁旺, 唔會無啦 ~ take care


洋房

積分: 64

睛靈勳章


27#
發表於 11-8-18 15:27 |只看該作者
本帖最後由 poyu20 於 11-8-18 15:28 編輯

我去年6月生我個女,到今年2月,5月都又有左。打左2次bb,現家黎m都吾正常!我怕再生吾到bb啊

點評

傻貓貓  中醫調理吓會好d....  發表於 11-8-20 01:42
lowlowabby  找中e調理下la!  發表於 11-8-18 20:57


子爵府

積分: 10890


26#
發表於 11-8-17 14:41 |只看該作者
回覆 lowlowabby 的帖子

thank you so much


別墅

積分: 922


25#
發表於 11-8-17 13:46 |只看該作者
傻貓貓,
放心有清楚說明書,clear blue' indicator 係一個笑臉,你朝早起床驗,有笑臉出現即當曰係perfect day,最好二十四小時內做啦!


別墅

積分: 922


24#
發表於 11-8-16 12:31 |只看該作者
我休息左3個月之後,用左一次就bingo了!教我用這個方法的朋友,佢大約用左半年時間就bingo。
因為我m完之後會用比較平的"大衛",到"大衛"有反應我才轉用clear blue,通常轉用2-4曰左右我就到perfect day,所以一盒七條我可以用兩個週期!

點評

傻貓貓  等我買咗後再上嚟問吓點用....謝謝!!!  發表於 11-8-17 00:50


別墅

積分: 922


23#
發表於 11-8-16 12:09 |只看該作者
我通常一盒七條可分兩個月用,因為我m後會先用比較便的"大衛",到"大衛"有變化時我才轉用clear blue,通常2至4曰左右,我就到perfect day。


別墅

積分: 922


22#
發表於 11-8-16 12:03 |只看該作者
我三個之後第一次用就bingo了!
我有朋友都係用這個方法,佢大約左右半年左右就成功。
當然無方法係一定成功,但我相信這個方法可以提高成功率,又唔使成曰做咁辛苦,係perfect day 做一次,格一曰再補多一次已可以,如果你想做多幾次都無問題!hehe

點評

傻貓貓  sorry!我唔係好明,請問個盒有冇說明書教點用,係唔係check到排卵先做呀?  發表於 11-8-17 00:48


男爵府

積分: 9291

陪月勳章


21#
發表於 11-8-16 11:17 |只看該作者
我觉得每星期做多啲运动都有幫助

點評

lowlowabby  係呀!當時中e都叫我做下運動,血液循環都好d!  發表於 11-8-18 21:00


大宅

積分: 2012


20#
發表於 11-8-16 10:13 |只看該作者
lowlowabby 發表於 11-8-15 12:29
我試過朝早探體溫(要一醒未落床唔好郁),但唔夠準確。用排卵棒好d,我自己就用clear blue(屈紀有),比 ...
請問你休息咗3個月後,用佢幾耐再bingo??同埋7支用到幾耐??


別墅

積分: 922


19#
發表於 11-8-16 08:46 |只看該作者
最初我係m完之後就用,我會用比較便的排卵棒(例如大衛,大過要大陸先有得買or上綱check)
到大衛有反應(通常係有轉色,但佢可以連續幾曰都變色,同埋好難決定深色定淺色),跟住我就用clear blue,clear blue會好清楚顯示個曰係咪perfect day。
兩三個月後你就會知道自己大約排卵期,我就約十至十三曰(由m第一曰開始計)

我通常用朝早起床第一次小便,唔使忍!


男爵府

積分: 7674


18#
發表於 11-8-15 22:03 |只看該作者
lowlowabby 發表於 11-8-15 12:29
我試過朝早探體溫(要一醒未落床唔好郁),但唔夠準確。用排卵棒好d,我自己就用clear blue(屈紀有),比 ...

dAY 幾開始用 ? 使唔使忍尿 ?


子爵府

積分: 10890


17#
發表於 11-8-15 19:05 |只看該作者
回覆 lowlowabby 的帖子

thanks!!!一定要買嚟試吓...


子爵府

積分: 10890


16#
發表於 11-8-15 18:58 |只看該作者
jeannie_cheng 發表於 11-8-15 09:16
樓主,我同你情況一樣,之前無唔想生小朋友,後尾到高齡又好想生,生個囡時又係咁好彩—次中。早前又係9週 ...
我係塞咗一次藥已經排清哂,醫生叫我最好嚟兩次m先好再有,你都唔好咁心急住,因為你又吸宮,最好都係嚟兩次m先嚐試....大家一齊努力

點評

jeannie_cheng  樓主都加油!!!我睇緊中醫,希望一齊bingo!!  發表於 11-8-16 10:11


子爵府

積分: 10890


15#
發表於 11-8-15 18:38 |只看該作者
boboo1234 發表於 11-8-15 08:44
試下每朝一起床便用探熱針(水銀)探熱,然後紀錄下來,若那一朝體溫高了一些便是排卵日。
最省錢和天然的方 ...
請問係唔係口探呀?排卵日先行房趕唔趕得切受孕?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo