懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 566


1#
發表於 11-8-15 13:18 |只看該作者
頭先收到美素佳兒嘅SMS,特登上來同各位mama分享:

荷蘭美素佳兒:我們誠邀您參加由註冊營養師及護士主講有關育嬰技巧及懷孕媽媽與寶寶營養需知的產前講座。9月3日於銅鑼灣香港怡東酒店舉行。可選擇以下一個講座時段:上午11時至下午1時或下午2時至4時。詳情及登記請致電21873781(VNS營養健康中心),名額有限,額滿即止

我已經報咗名喇,有興趣嘅mama快D報名啦,到時見喇~




大宅

積分: 1519


39#
發表於 11-8-18 15:57 |只看該作者
9月4號咁岩我book左去雅培那個講座呀...有無媽媽都去依個呀?

點評

christytsui  我呀!  發表於 11-8-18 16:41


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


38#
發表於 11-8-18 13:06 |只看該作者
我打左去BOOK啦, 仲有位. 我都係 2-4:00


大宅

積分: 4580


37#
發表於 11-8-17 23:55 |只看該作者
唔知會唔會今次參加左後,下次就冇其他機會參加其他野啦~~


大宅

積分: 1199


36#
發表於 11-8-17 18:45 |只看該作者
我今日收左sms, 就打去報左名lu


大宅

積分: 1676


35#
發表於 11-8-17 17:06 |只看該作者
我今日都收到sms, 報咗名!
但唔知對我黎講會唔會早咗d??? 我而家先8weeks


男爵府

積分: 7028

2024年龍年勳章 陪月勳章


34#
發表於 11-8-17 16:53 |只看該作者
我上次有去逸東參加, 好鍾意護士示範同bb沖涼0個part, 好有用.
我今次無收到sms, 可能因為之前參加過, 所以無邀請我啩


大宅

積分: 4486


33#
發表於 11-8-17 16:14 |只看該作者
多謝分享,我今朝都報左!
我問點解我無收到sms, 佢話send俾d就來生的媽媽先,但係我地都可以打去book,因為佢地今場預左好多guests,有興趣就打去啦~~


別墅

積分: 799


32#
發表於 11-8-17 10:43 |只看該作者
我上星期去bb expo入mama會,唔記得做consultation同埋取“開心懷孕小百科“,打去friso hotline又話唔會再送,而家唔知點樣買返本書仔?


男爵府

積分: 7115


31#
發表於 11-8-17 09:41 |只看該作者
我都無收到個sms wor....


大宅

積分: 1008


30#
發表於 11-8-17 00:25 |只看該作者

回覆:9月3日 Friso美素佳兒產前講座

多謝分享,我都報左!




別墅

積分: 539


29#
發表於 11-8-16 23:59 |只看該作者

回覆:jywbb 的帖子

值得一去,有本育兒書仔同媽媽奶粉試飲裝送




別墅

積分: 566


28#
發表於 11-8-16 18:22 |只看該作者

回覆:sharon701 的帖子

應該可以啩,我見好多媽媽都話係睇到我個貼先報,都報到啊~




大宅

積分: 4008


27#
發表於 11-8-16 18:21 |只看該作者
到場有咩禮品架 ?


別墅

積分: 566


26#
發表於 11-8-16 18:19 |只看該作者

回覆:sonsonbb 的帖子

THX啊~仲有書仔送咁好,一於去啦~




別墅

積分: 566


25#
發表於 11-8-16 18:17 |只看該作者

回覆:sharon701 的帖子

應該可以啩,我見好多媽媽都話係睇到我個貼先報,都報到啊~




別墅

積分: 798


24#
發表於 11-8-16 13:43 |只看該作者
book左~~


複式洋房

積分: 410


23#
發表於 11-8-16 13:25 |只看該作者
thanks!
我都報左名啦!


大宅

積分: 1456


22#
發表於 11-8-16 13:05 |只看該作者
啱啱book咗, 30號佢哋會sms詳細地址比你,可以帯多個屋企人去


大宅

積分: 1954


21#
發表於 11-8-16 12:58 |只看該作者
回覆 奧桃 的帖子

我覺得ok wor, 聽完仲有本荷花出果d書仔送 (同bb展前果本一樣架).

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo